Jumala ei siunaa homoliittoja
Arto777
Aivan turhaan on homoväen mennä kirkossa naimisiin, koska Jumala ei näitä liittoja siunaa. Jumala siunaa vain miehen ja naisen väliset avioliitot.
Jos Jumala on, nii siunaahan se homoliitotkin
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala ei koskaan siunaa syntiä ja homostelu on syntiä.
- Anonyymi
Jumala ei siis siunaa uusia avioliittojakaan, liitto on tarkoitettu elinikäseksi ja perinteinen luterilainen opetus on ollut vuosisadat tuolla kannalla vaan ovat lipsuneet jopa konservatiiviset "perinteisen uskon" kannattajat pahasti tuosta kannasta pois! Ja jopa puolustavat uusia vihkimisiä
Kun pidetään perinteestä kiinni niin pidetään sitten todella kaikki eikä lipsuta siinä mikä itselle soveltuu - on jo likaa muuteltu, rivi seurakuntalainen ei taida olla edes kärryillä siitä miten paljossa on menty muuttelemaan perinteistä uskoa kirkossakin vaan kuvittelee että aina on ollut kaikki se sallittua mikä nytkin on - mutta kovin avaraksi on mennyt.Jeesuksen sana tähänkin päivään.
Luukas 16:18
Jokainen, joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee aviorikoksen, ja samoin tekee aviorikoksen se, joka nai miehensä hylkäämän naisen.- Anonyymi
ArtoTTT kirjoitti:
Jeesuksen sana tähänkin päivään.
Luukas 16:18
Jokainen, joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee aviorikoksen, ja samoin tekee aviorikoksen se, joka nai miehensä hylkäämän naisen.Kenelle näitä laittelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle näitä laittelet?
ArtoTTT
Kyllähän se sinuakin kiinnosti, onhan hyvä tietää mitä Jeesus opetti, kun yleinen luulo tuntuu olevan että jotain muuta. - Anonyymi
Kukin asia on sitä, mitä se perinteisesti on ollut. Sen muuttaminen muuksi on valhetta.
Luterilaisuus on jo n. 500 vuotta sitten perustettu Jumalan sanalle ja Kristuksen sovitustyölle, luterilaisuus myös sisältää tietyn teologian: tiettyyn, nk. tunnustukseen perustuvan opin, sekä asiat, jotka se kieltää.
Se, mikä vähänkin poikkeaa tästä alkuperäisestä opista, ei ole luterilaisuutta. Näin on kaikkien, tietyllä tavoin nimettyjen asioiden laita.
Jonkin muun esittäminen luterilaisuutena kuin ainoastaan itse luterilaisuuden on jopa rikos: perätöntä, petos ja valhe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin asia on sitä, mitä se perinteisesti on ollut. Sen muuttaminen muuksi on valhetta.
Luterilaisuus on jo n. 500 vuotta sitten perustettu Jumalan sanalle ja Kristuksen sovitustyölle, luterilaisuus myös sisältää tietyn teologian: tiettyyn, nk. tunnustukseen perustuvan opin, sekä asiat, jotka se kieltää.
Se, mikä vähänkin poikkeaa tästä alkuperäisestä opista, ei ole luterilaisuutta. Näin on kaikkien, tietyllä tavoin nimettyjen asioiden laita.
Jonkin muun esittäminen luterilaisuutena kuin ainoastaan itse luterilaisuuden on jopa rikos: perätöntä, petos ja valhe.Lisään: ei ole olemassa mitään nk. "kulttuuriluterilaisuutta". Tämä on valheellinen sana.
Luterilaisuus on yksistään uskonnollinen: uskoon ja evankeliumiin perustuva kristillinen seurakunta eli kirkko. Joka ei usko eikä tunnusta Raamatun evankeliumia "niinkuin on kirjoitettu", ei tarkkaan ottaen ole uskoltaan luterilainen, vaikka kuuluisikin kirkkoon. Näitä henkilöitä en ymmärrä yhtään ja pidän jopa rikollisina.
Itse en kuuluisi mihinkään sellaiseen yhteisöön, jonka oppia en hyväksyisi, vaan eroaisin ja olen eronnutkin. Jäämällä sisälle ja pyrkimällä vahingoittamaan kirkon (minkä tahansa yhteisön omaa) alkuperäistä, kristillistä olemusta, syyllistyy jopa melkoiseen syntiin, rikokseen Jumalaa vastaan (vaikkei itse Jumalaan uskoisikaan).
- Anonyymi
Joka tapauksessa papeilla säilyy edelleenkin Suomen lakien mukaan oikeus vihkiä myös homopareja.
- Anonyymi
Jos joku papinkaavussa vihkisikin homoparin, hän samalla kieltäisi Jumalan sanan, eikä näin ollen olisi kristillinen "pappi" ensinkään.
Homoparia ei voi vihkiä kristillisesti, samoin kuin ei muutakaan sateenkaarijengiä: pedofiileja, eläinten raiskaajia jne. Jos nk. "pappi" vihkisikin nämä "Suomen lain" mukaan, hän kuitenkin rikkoisi Raamatun sanaa. Tähän epäraamatullinen naispappeus johti. Myöskään naispappi ei voi olla Jumalan pappi, vaan toimii ainopastaan ateistisen "demokratian" pohjalta.
Näiden ateistien, jo n. 50 vuotta sitten aloittama antikristillinen päämäärä on jo saavutettu. Virallisen vihkimisenhän he Suomen lain mukaan voivat suorittaa, mutta Jumala Itse ei liity asiaan mitenkään. Siksi sekä naispappien toiminta tai esim. homojen vihintä ainoastaan on hajoittanut kirkkoa, sillä kristilliseen kirkkoon nämä eivät kuulu. Jumala Itse sanassaan kieltää heidät, antikristityt Isän Jumalan / Kristuksen / Pyhän Hengen puhtaan seurakunnan viholliset.
- Anonyymi
Jumala siunaa vain miehen ja naisen avioliiton, koska Hän tämän asetti aikoinaan.
Mitään muita satoja mitä kummallisimpia ihmisten keksimiä liittomuotoja Jumala ei todellakaan siunaa. - Anonyymi
Jumala siunaa tietysti sen mitä ihmiset uskovat Jumalan siunaavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814