Kuinka juhlistaa ylipainoiseksi päädyä?

Noin kolmen viikon kuluttua painoindeksi on alle 30. Kuinkakohan tuota juhlistaisi kun Sirdaludin kanssa ei voi käyttää alkoholia ja syömäjuhlat eivät tässä tilanteessa ole hyvä idea?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan pitää sellaiset terveelliset syömäjuhlat, smoothieta, salaattia ym.
      Sellaista mitä muutenkin syö laihduttaakseen.
      Niistäkin eväistä saa varmaan loihdittua jotain parempaa ja vaikka kauniin näköistä.
      Katat pöydän kauniisti ja teet upeita annoksia.

• Ei ole edes pöytää eikä blenderiä duunikämpässä. Voisi tosissaan sijoittaa johonkin kalliiseen mutta terveelliseen ruoka-aineeseen. Voisi vääntää riimihärkää ja sienikastiketta kun torilla käy myyjä, jolla on erinomaista nautaa.

• Anonyymi

Pitääkö välttämättä syödä? Miksi sitä mielihyvää ja juhlatunnelmaa pitää hakea ruoasta ja syömisestä?
      Itse kyllä keksisin jotain mukavaa ja vähän vaikka ylellistäkin, pientä hemmottelua itselle. Sellaista mitä arjen aherruksessa ei tule tehtyä. Mieti mikä olisi sellaista!
      Nostaa kummasti mielialaa ja antaa potkua jatkaa terveellä tiellä!
      Onneksi olkoot muuten saavutuksestasi!

• Yleensä olen juhlistanut merkittäviä tapahtumia ostamalla keittiötavaraa mutta nyt niitä on liikaakin ja duunikämpässä on varsin vähän säilytystilaa niin tuo mahdollisuus ei ole oikein mahdollisuus. Kotiin ostanen kumisen leikkuulaudan jossain välissä.

Jonkun objektiivin voisi ostaa tai kengät. Tai siivoututtaa kodin siivoojalla. Jälkimmäinen voisi olla paras vaihtoehto.

Yllättävän hyvin ja helposti on kyllä painonpudotus sujunut tänä vuonna. Korona kestänee vielä kuukausia joten painonpudotuskin jatkunee ja uudessa duunissa saa salaattilounaan 5€ hintaan niin aika kevyesti mennään vuosi ja 2 kk ja sitten Espanjaan kahdeksi kuukaudeksi kielikurssille.

• Anonyymi

Laita nettiin kaksi kuvaa, jossa olet a) ennen laihdutusta ja b) nyt. Postaa linkki tänne.

• Anonyymi

»Noin kolmen viikon kuluttua painoindeksi on alle 30. »

Oma uniapnealääkärini sanoi, että pääseen uusiin tutkimuksiin sitten, kun laihdutan painoon (pituus - 100) 10 kg, jossa pituus on senttimetreinä. Se vastaisi minulla painoindeksiä 27,77. Se on minun tavoitteeni.

• Minä laihdutan minkä verran pystyn sellaisella dieetillä jota voin noudattaa loppuelämäni. Voi olla että joskus nutraan ja ateriakorviketta pakkaan ulkomaanreissukassiin aina. Myös soijaproteiinirouhetta. On siellä kokkiveitsikin 4", leikkuulauta mini, Sisteman mikrokuppi ja mandoliini. Kuutioijaa harkitsen ja Sisteman mikrolautasta. Höyrytysalustaakin voisi harkita.

Epäilisin että 10 kg voisi vielä lähteä mutta koronan jälkeen alkaa massakausi kun pääsee taas punttisalille. Voi tosin olla että lihasta ei tule niin helposti kuin ennen.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Minä laihdutan minkä verran pystyn sellaisella dieetillä jota voin noudattaa loppuelämäni. Voi olla että joskus nutraan ja ateriakorviketta pakkaan ulkomaanreissukassiin aina. Myös soijaproteiinirouhetta. On siellä kokkiveitsikin 4", leikkuulauta mini, Sisteman mikrokuppi ja mandoliini. Kuutioijaa harkitsen ja Sisteman mikrolautasta. Höyrytysalustaakin voisi harkita.

Epäilisin että 10 kg voisi vielä lähteä mutta koronan jälkeen alkaa massakausi kun pääsee taas punttisalille. Voi tosin olla että lihasta ei tule niin helposti kuin ennen.

” Minä laihdutan minkä verran pystyn sellaisella dieetillä jota voin noudattaa loppuelämäni.”

Minkälainen on ruokapäiväsi nykyisin?

• Anonyymi kirjoitti:

” Minä laihdutan minkä verran pystyn sellaisella dieetillä jota voin noudattaa loppuelämäni.”

Minkälainen on ruokapäiväsi nykyisin?

Kello 7 aerocaputsino ruisleivällä jossa kevytmajoneesia ja yleensä kasviksia. Puolilta päivin kaurapuuro hedelmäsoseella tms.. Töitten jälkeen kaksi olutta ja pari tuntia sen jälkeen päivällinen eli keittoa tai kastiketta. Iltapalaksi usein raejuustoa tai rahkaa. Hiilihydraattia bulguuri, täysjyväleipä ja täysjyväpasta. Keitoissa ja kastikkeissa papuja. Pääasiallinen liha broileria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      91
      2110
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      139
      2040
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      337
      1773
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      287
      1738
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      189
      1327
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      46
      1210
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1129
    8. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      104
      1128
    9. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      264
      1084
    10. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      306
      1079
    Aihe