Asiakaspalvelu

Anonyymi

Mihin on hävinnyt Carlsonin asiakaspalvelu ja heidän vastuu myymistään tuotteista? Ihmettelen vain!

13

193

    Vastaukset

    • Kannattaa kysyä suoraan heiltä.

      • Olisko negatiivista palvelua, palautteen perusteella!


    • Eipä ole ainoa kauppa josta palvelu on kadonnut.
      Myymisen jälkeen vastuu onkin kaikonnut kokonaan,,,,
      Monessa apikassa ainakin kodinlaitteiden osalta takuu toimii itse hoitamala eli lähetätä paketissa pienellä printattuun osotteeseen, laitteen odottelut puoli vuotta missä laite ja kappas tulee seuraavalla viikolla laskun kanssa vaikka piti olla takuu korjaus jne,,,

    • Asiakaspalvelu ei voi hävitä, koska sitä ei ole.
      Yhden kerran minua on tervehditty ko myymälässä. Muuten olen ollut näkymätön.
      Asioinkin, tästä johtuen, tässä myynälässä tod harvoin. Sama ilmiö on havaittavissa myös Mikkelin myymälässä.
      Se taitaa olla yleinen suuntaus Carlsonilla.

      • Kyllä minua on liiankin innokkaasti tervehditty, mutta miesten osastolla eli rakennustiskillä ei välttämättä edes kysytä haluanko jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua on liiankin innokkaasti tervehditty, mutta miesten osastolla eli rakennustiskillä ei välttämättä edes kysytä haluanko jotain.

        Aina on tervehditty puolin ja toisin, kysymällä olen aina apua saanut, kassat ystävällisiä, ei mitään valittamista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina on tervehditty puolin ja toisin, kysymällä olen aina apua saanut, kassat ystävällisiä, ei mitään valittamista!

        Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!!

        No täällähän se on hyvä valittaa! Ettekö voi sanoa suoraan kaupan henkilökunnalle, jos jotain valittamista, tai kehumista !


      • Anonyymi kirjoitti:

        No täällähän se on hyvä valittaa! Ettekö voi sanoa suoraan kaupan henkilökunnalle, jos jotain valittamista, tai kehumista !

        Omat kokemukseni myymälästä rajoittuvat muutamaan kertaan. Myyjä on etsittävä ja hänelle on sanottava, mitä tuotetta etsii, muuten ei tule palvelemaan. Mutta sitten kun hänet on saanut kiinni, on palvellut moitteettomasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omat kokemukseni myymälästä rajoittuvat muutamaan kertaan. Myyjä on etsittävä ja hänelle on sanottava, mitä tuotetta etsii, muuten ei tule palvelemaan. Mutta sitten kun hänet on saanut kiinni, on palvellut moitteettomasti.

        Olen aina kertonut myyjälle, mitä etsin. Mahdoton hänen muuten on palvella!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina kertonut myyjälle, mitä etsin. Mahdoton hänen muuten on palvella!

        Kunhan ensin löytää sellaisen harvinaisuuden, kun myyjän !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!!

        "Tyhjät tynnyrit kolisee eniten!"


    • Se katosi kun SN tuli ilman johtamistaitoja sotkemaan hyvin menestyvää tavarataloa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Vastaamoon tehty ehkä kaksi tietomurtoa - kertoo Yle.

      https://yle.fi/uutiset/3-11612331 Tietoa tihkutetaan tipoittain. Uutta katastrofia pukkaa Vastaamon osalta. Eiliseen asti kyse oli vain yhdestä hakker
      Maailman menoa
      341
      4467
    2. Laittoko Stefan instan yksityiseksi

      Stefanin insta yksityinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2665
    3. Autoilun päästöt

      Hallituksen tavoitteena on puolittaa liikenteen päästöt vuoteen 2030 mennessä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006698934.html Liikenteen päästöt ei
      Maailman menoa
      337
      1277