Minä en sinua vieläkään...
Teen kyllä sen eteen töitä että saisin sinut mielestäni mies.
Oletko unohtanut minut?
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En olisi tässä jos olisin saanut,
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Tuli vahingossa kaksmielinen vastaus, mutta miele sentään jäi pois.. tällä kertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vahingossa kaksmielinen vastaus, mutta miele sentään jäi pois.. tällä kertaa
Sain naurut, kiitos siitä. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain naurut, kiitos siitä. Sivusta.
Sammahäär😂. Eikö ikävöinti koskaan lopu kun toi yksi seireeni täällä koko ajan ikävöi. Tai
Provoo. Ei uskottavaa. Toi trollikka ei ikävöinnistä tiedä yhtään mitään. - Anonyymi
nainen ole* edit ja hölmöläisille tiedoksi, että itse itselleen vastaamalla saa vaikka ja mitä tarurakennelmia aikaan
- Anonyymi
Kukahan sitten olet?
Joo, tuskin mulle kun tämän vuoden tai oikaemmin vasta kuukausien takaisesta ensitapaamisesta on kyse..- Anonyymi
En sitten minäkään ollu aloittaja kun oon tuntenut erään jo parin vuoden ajan enkä ikävöi.
- Anonyymi
Joo ei ole sulle <3 en minä yrittäis olla miettimättä sua, susta tulee mulle parempi mieli^^
- Anonyymi
En valitettavasti ole unohtanut. Unohtaminen on kyllä työn alla, mutta ei tunnu toimivan halutulla tavalla. Piru minkä teit.
- Anonyymi
Järki on ollut sitä mieltä että pitäisi, mutta sydän ei anna.
- Anonyymi
Miten tuon sydämen voisi järkeistää? 😶❣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuon sydämen voisi järkeistää? 😶❣
Ei mitenkään...
- Anonyymi
En unohda, en voi unohtaa, en halua unohtaa. Naista siis.
- Anonyymi
Trollaa omalla sukupuolellasi
- Anonyymi
Kömmi sinä kaapistasi!
- Anonyymi
Samaa mieltä, risto trullatkoon omana itsenään
- Anonyymi
On asioita, joita ei vaan voi antaa anteeksi toiselle. Pahantahtoisuuden muistan aina. Muuten pyrin unohtamaan. Helpompi unohtaa, kun on tietynlainen muistikuva toisesta. Sivusta vain kommentoin ja puran pahaa oloani, näin mielikuvanikin muokkautuu oikeanlaiseksi itselle. Meidän välillä ei ollut mitään, mistä voisi toista ikävöidä, kun kontakti puuttui, oletusmaailma teki vain tepposet.
- Anonyymi
Käsitöitä tekemällä eksät unohtaa.
- Anonyymi
Virkkaaminen on mukavaa 😁
- Anonyymi
Kannattaa vain häipyä kaikkien elämästä, ennenkuin mitään vakavaa kerkii edes syntyä. Pakeneminen on paras ratkaisu.
https://www.youtube.com/watch?v=ql1QIqS_pq0- Anonyymi
Tämä on paras mahdollinen neuvo.
Yksin paras. 👌
- Anonyymi
Ai nainen yrittää unohtaa miehen.
Miksi sitten kysellä miehen perään?- Anonyymi
Sinäkö yksin saat lajitella ihmisten tunteet.
- Anonyymi
Mä joka päivä töitä teen.
- Anonyymi
No aika kuumasti oot kyllä katellu viime aikoina.
- Anonyymi
Millä tavalla, miten se näkyy, että on kuumaa kattelua?
- Anonyymi
Ei ole ollut tarkoitus, olet mies vaan niin seksikäs, että ei voi mitään. Tulee kateltua. -sivusta
Ei ole mitään
yhtä hitaasti tappavaa
kuin ikävöidä yksin
eikä mitään
niin eläväksi tekevää
kuin olla kipeästi kaivattu.
(Hanna Lind 2014)
Tarpeet palstalla omissa jutuissa hellittäneet.
Loput päiväkirjaan tai joskus kasvotusten.
Jos Luoja suo.
Levollista yötä. 🙏🌠🧡
🐅- Anonyymi
Ei se kannata. Meidän olisi hyvä palata vähintäänkin etäyhteyteen jotta ihmiskunnallakin olisi toivoa. En usko mihinkään eripuraisuuden ylläpitoon tai vihaan.
On ollut vaikeaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14614594Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1533328Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k142057- 681847
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2161552- 611445
- 2611219
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351020Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim50989Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.42973