Sofia pakeni turvakotiin?

Anonyymi

Stefu osoitti taas vaarallisuutensa. Onneksi ei lähtenyt taas kännissä ja huumepöllyssä autolla ajamaan. Kunnon riehuminen vei voimat.

50

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika, tämä oli kyllä arvattavissa onneksi Marttina tajusi erota koska lapset on oltava turvassa aina.

      • Anonyymi

        Niinhän Martina sanoi, ettei jäänyt vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän Martina sanoi, ettei jäänyt vaihtoehtoja.

        Martinalle ei jäänyt vaihtoehtoja.... hmm, olisiko Therman halunnut vaan ja ainoastaan päästä Martinasta eroon, ei niinkään omasta lapsesta, mutta en puolustele päihdekäyttäytymistä ollenkaan, kehottaisin nyt jättämään päihteet ja saamaan oma elämä hallintaan.

        Jos heittelee vaan tavaroita, ei sentään huonekaluja, niin parempi sekin, kuin käydä kiinni ihmiseen, oli hän sitten kuka tahansa. Nyrkkien kanssa Therman ei ole heilunut !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalle ei jäänyt vaihtoehtoja.... hmm, olisiko Therman halunnut vaan ja ainoastaan päästä Martinasta eroon, ei niinkään omasta lapsesta, mutta en puolustele päihdekäyttäytymistä ollenkaan, kehottaisin nyt jättämään päihteet ja saamaan oma elämä hallintaan.

        Jos heittelee vaan tavaroita, ei sentään huonekaluja, niin parempi sekin, kuin käydä kiinni ihmiseen, oli hän sitten kuka tahansa. Nyrkkien kanssa Therman ei ole heilunut !

        Mistä juuri sinä sen tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä juuri sinä sen tiedät?

        👍👍👍 Niin mistä tiedät totuuden?


      • Anonyymi

        Etkö vieläkään osaa kirjoittaa Martina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalle ei jäänyt vaihtoehtoja.... hmm, olisiko Therman halunnut vaan ja ainoastaan päästä Martinasta eroon, ei niinkään omasta lapsesta, mutta en puolustele päihdekäyttäytymistä ollenkaan, kehottaisin nyt jättämään päihteet ja saamaan oma elämä hallintaan.

        Jos heittelee vaan tavaroita, ei sentään huonekaluja, niin parempi sekin, kuin käydä kiinni ihmiseen, oli hän sitten kuka tahansa. Nyrkkien kanssa Therman ei ole heilunut !

        Hyväksytkö että akka heitetään, keskellä yötä kadulle? Henkistä väkivaltaa pahemmasta päästä ja tietenkin fyysisistä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vieläkään osaa kirjoittaa Martina?

        Sofia oli kaverinsa luona, ei turvakodissa 🙂. Tämä ap: lle tiedoksi. Siitä olen kyllä yhtä mieltä, että Stefun pitäisi laittaa päänuppinsa Aitolehden jäljiltä kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalle ei jäänyt vaihtoehtoja.... hmm, olisiko Therman halunnut vaan ja ainoastaan päästä Martinasta eroon, ei niinkään omasta lapsesta, mutta en puolustele päihdekäyttäytymistä ollenkaan, kehottaisin nyt jättämään päihteet ja saamaan oma elämä hallintaan.

        Jos heittelee vaan tavaroita, ei sentään huonekaluja, niin parempi sekin, kuin käydä kiinni ihmiseen, oli hän sitten kuka tahansa. Nyrkkien kanssa Therman ei ole heilunut !

        Yhtä pelottavaa on tavaroiden heittely, turha selitellä. Ne oli Sofian tavaroita, joita heitteli pihalle. Sehän kertoo jo suuresta vihasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia oli kaverinsa luona, ei turvakodissa 🙂. Tämä ap: lle tiedoksi. Siitä olen kyllä yhtä mieltä, että Stefun pitäisi laittaa päänuppinsa Aitolehden jäljiltä kuntoon.

        Miksi Martinaa haukut? Jokainen hoitaa omat asiansa. Martina vaikuttaa onnelliselta ja tyytyväiseltä elämäänsä. On käynyt läpi asiansa.
        Kannattaa käsitellä asioita, mutta se on iso virhe, että vaihtaa lennossa, kuten Stefan teki. Ei biletys ja somessa heiluminen asioita muuta. Täytyy pysähtyä ja ottaa kaikki menneisyys vastaan ja käsitellä se. Muuten ei pääse eteenpäin ihmisenä ja junnaa paikoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia oli kaverinsa luona, ei turvakodissa 🙂. Tämä ap: lle tiedoksi. Siitä olen kyllä yhtä mieltä, että Stefun pitäisi laittaa päänuppinsa Aitolehden jäljiltä kuntoon.

        Aitolehden jäljiltä? Kyllä täällä jaksetaan syyllistää Martinaa kaikesta, vaikka syynä taitaa pohjimmiltaan olla joidenkin viha häntä kohtaan. Hän on joutunut huolehtimaan lapsistaan ja ollut muutakin ajateltavaa kuin jonkun päänuppi. Jos se päänuppi on jollakin oikeasti sekaisin, ei siihen puoliso voi paljoakaan vaikuttaa.


    • Anonyymi

      Mihin turvakotiin? Isabellan luo meni.

      • Anonyymi

        Kuinkakohan kauan Isabella tuota jaksaa?
        Ei Sohvi voi sinne kuitenkaan vakituisestikaan muuttaa.
        Nimittäin Ylivieskan huudit alkaa olla kohta aika lähellä....


    • Anonyymi

      Ihanan romanttinen suhde 😂

      • Anonyymi

        Kyllä on romantiikka ja Sohvi vain sanoo että valtakunnassa taas kaikki hyvin... hävettää olla nainen... 🙈🙈🙈🙈


      • Anonyymi

        Jos suhde on romanttinen, et ajetaan puoliso kadulle keskellä yötä ja laukut perässä.Olet käsittänyt, romantiikan vääristyneeksi kokonaan.


    • Anonyymi

      Ottiko Sofia lapsensa mukaan pakomatkalle?

      • Anonyymi

        Sofialla ei ole lapsia, jos nyt lopettaisit tämän valheellisen väitteen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofialla ei ole lapsia, jos nyt lopettaisit tämän valheellisen väitteen !

        Miksi ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei ole?

        Hah! Hyvä kysymys!


      • Anonyymi

        En pidä Sohvista yhtään pätkää mutta tämän kahelin lapsi vatvomiset alkaa pikku hiljaa ärsyttää. Kannattaa sitä omaa mielenterveyttä alkaa miettimään. Ei oo kaikki kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä Sohvista yhtään pätkää mutta tämän kahelin lapsi vatvomiset alkaa pikku hiljaa ärsyttää. Kannattaa sitä omaa mielenterveyttä alkaa miettimään. Ei oo kaikki kunnossa.

        Sohvin lapset joutuvat kokemaan kovia. Raha ei tuo onnea 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä Sohvista yhtään pätkää mutta tämän kahelin lapsi vatvomiset alkaa pikku hiljaa ärsyttää. Kannattaa sitä omaa mielenterveyttä alkaa miettimään. Ei oo kaikki kunnossa.

        Kahelin lapsi vatvomiset? En ymmärrä? Kuka mielestäsi tässä on kaheli? Ja kuka se lapsi?
        Se Sofian koirako? 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahelin lapsi vatvomiset? En ymmärrä? Kuka mielestäsi tässä on kaheli? Ja kuka se lapsi?
        Se Sofian koirako? 🙃

        Kaheli on se joka joka ketjussa jankkaa niistä itse keksimistään lapsista. Hänellä on selkeästi jokin henkilökohtainen ongelma, jonka kohdistaa täällä Sofiaan.


    • Anonyymi

      Onneksi on turvakoteja 👍

    • Anonyymi

      Tulista rakkautta 🍻🐫😍

    • Anonyymi

      Popula ei näytä ymmärtävän, että rikaskin ihminen voi olla vaikeasti psyykkisesti sairas.
      Rahalla ei saa terveyttä - kuntoutusta ja apua ja hoitoa kylläkin, mutta niihin pitää olla oma tahto.

      • Anonyymi

        Stefu on hakenut lääkkeitä Alkosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu on hakenut lääkkeitä Alkosta.

        Samoin myös sohva ja myös teepusseja enemmän kuin laki määrää!!!


    • Anonyymi

      Isabella S yksi päivä kommentoi Sofian instaan, että "kyllä tästä selvitään, muru". Siellä se taitaa Sofia koirineen nyt punkkailla.

      • Anonyymi

        Isbe joutuu taas häpeämään isäänsä 😢


      • Anonyymi

        Jonkun mielestä me tavikset kadehdimme näitä tyrkkyjä. Olen itse ihan luomu ja tavallinen, tavallisen miehen vihitty vaimo. Yhdessä olemme kaiken vaatimattoman omaisuutemme hankkineet, yhdessä kotia hoidamme, tavallisessa palkkatyössä käydään. Osaamme myös juhlia, mutta koskaan siitä ei ole julkisuudessa kuvia, eikä kenenkään tarvitse pelätä ketään.
        Elämä on aitoa ja rauhallista, ilman itsestään suurta numeroa tekevää tyrkkyä.
        Olen itse sitä mieltä, että olemme tosi paljon onnellisempia ja terveempiä , kuin nämä laukuilleen ja meikeilleen paikkaa hakevat, itsekkäät ja itserakkat julkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun mielestä me tavikset kadehdimme näitä tyrkkyjä. Olen itse ihan luomu ja tavallinen, tavallisen miehen vihitty vaimo. Yhdessä olemme kaiken vaatimattoman omaisuutemme hankkineet, yhdessä kotia hoidamme, tavallisessa palkkatyössä käydään. Osaamme myös juhlia, mutta koskaan siitä ei ole julkisuudessa kuvia, eikä kenenkään tarvitse pelätä ketään.
        Elämä on aitoa ja rauhallista, ilman itsestään suurta numeroa tekevää tyrkkyä.
        Olen itse sitä mieltä, että olemme tosi paljon onnellisempia ja terveempiä , kuin nämä laukuilleen ja meikeilleen paikkaa hakevat, itsekkäät ja itserakkat julkut.

        Sohvin elämä on glamouria jota kaikkien kuuluu kadehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvin elämä on glamouria jota kaikkien kuuluu kadehtia.

        Näinhän nuo ressukat luulee, niin Sohvi, kuin Torppa. Ovat vieraantuneet oikeasta elämästä kokonaan ja elämässä ei ole mitään muuta, kuin minä, minä, minä, minä, minä, minä............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvin elämä on glamouria jota kaikkien kuuluu kadehtia.

        Elän mielummin köyhänä, kuin Sofian pintaliito elämää. Kuulehan Sofia, suurin osa ihmisistä ei kadehdi elämääsi. Päinvastoin olemme onnellisia, että elämämme on tasapainoista arkea ja oikeaa elämää, toisin kuin sinun elämä, joka ei vaikuta terveellä tavalla onnelliselta.
        Itseäsi sinä vahingoitat, et meitä. Luulisin sinunkin kasvavan, että löytäisit muuta sisältöä elämääsi kuin oman pärstän tai tissivaon näyttämisen kuvissa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvin elämä on glamouria jota kaikkien kuuluu kadehtia.

        Kuuluu kuuluu, kukku luuruu.


    • Anonyymi

      Kunhan eivät vaan lasta nyt väkisin tuohon sekametelisoppaan tekisi . Kamalaa elämää ja puitteet kunnossa ni siltikään ei kotona voi olla rauhassa ja turvassa, kokoajan lähtövalmiudessa vapista milloin pitää lähteä karkuun . Kaikkeen se rahanhimo ihmisen saa alistaan :(

      • Anonyymi

        Parempi paeta yksin kun pienen vauvan tai lapsen kanssa 🤔😢 ei lapsia tuohon suhteeseen.


    • Anonyymi

      Hei Stefu ja marokkolainen! Nyt lisää viinaa ja pulveria niin hyvä tulee.

      • Anonyymi

        Onkohan eläinsuojelijat tietoisia ton koiraparan surkeista omistajista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan eläinsuojelijat tietoisia ton koiraparan surkeista omistajista?

        Juuri näin koira parka siellä kärsii kahden hullun riitelyjen keskellä !! Olis vaan viety parempaan kotiin merkkilaukkuja kanssa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin koira parka siellä kärsii kahden hullun riitelyjen keskellä !! Olis vaan viety parempaan kotiin merkkilaukkuja kanssa !

        Sofia on ollut koko ajan Isabellan luona ja on siellä edelleenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on ollut koko ajan Isabellan luona ja on siellä edelleenkin.

        Olisi kiva olla kärpäsenä katossa kun menevät yhdessä suihkuun.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe