Mahtaakohan Tohmajärvellä olla yhtään kapakkaa/pubia/baaria, mielellään sellaista missä voisi laulaa karaokea? En ainakaan googlella löytänyt, että olisi ja sepä ihmetytti. Kiinnostaisi nimittäin käydä sielläkin ryyppäämässä. Aika erikoinen on paikka, jos ei ole omaa juottolaa.
Tohmajärvellä yhtään kapakkaa?
15
861
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä ole. Ei muuten ole kunnollista Kiteeelläkään senpuoleen.
Eikä Rääkkylässä. Eikä Kesälahdella.
Eikä oikeen muuallakaan Keski Karjalan aluella.
Että tervetuloo kuolevalle rajaseudulle. Semmottista täällä.
Niin hiljasta että pölypallojakin nukuttaa. - Anonyymi
Ravintolahinnoila saa kotiin tosi laadukasta juotavaa. Juottoloita emme kaipaa.
- Anonyymi00007
On kalvo
- Anonyymi
Siellä asemalla on jenkki harrastajien paikka missä on viinaa siellä sörkäntiellä tuli iteki juhlittua joskus siellä ku kumit palaa
- Anonyymi
Iitaravintola puuttuu. Valitettavasti.
Kysyntää olisi.
...ja tilatkin valmiina - Anonyymi
Meidän talon autotallissa on. Tervetuloa. (ota rahaa paljon mukaan)
- Anonyymi00009
Onko siellä ohjelmaa esim. poikaystäväsi strippausta?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko siellä ohjelmaa esim. poikaystäväsi strippausta?
Tuttu kööri valitkaa keskuudestanne tohmajärven sivuilta
- Anonyymi
lienee.
- Anonyymi00012
Sielä on tarkkaa rajattu missäkukakii käy puskissa on huutelijoita timo tietää miettikää varuillanne!!!?
- Anonyymi00010
Kaivon kapakka jossa hamemartat ja hameukot kertovat viimeiset kylän juorut.
- Anonyymi00013
Tiilikaisen halavalla kuittisen kaupassa uus-wärtsillässä miräsivät eläkkeelle jonka 38 vuoden kuluttua.Ostinkun halavala sain.
- Anonyymi00014
Kaivo riittää heikko päisile timo kottii.
- Anonyymi00015
Mitä sieläbaarila tekköö tuntemattomille ei myyvä joku pummi saattaa olla myöjän tuttava niikun entis aikaa.
- Anonyymi00016
Kaupasta jos käy juomat myöjät pälyil vaikka et ois juonu kaivon vettäkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774786Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881557Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231