Narsistin uhri/hovi toistaa narsistia

Anonyymi

Ei voi luottaa, ettei narsistin uhri/hovi puhuisi pa**aa narsistille jostakin. Koska oudolla tavalla narsisti pitää itseään myös etuoikeutettuna kuulla nämä jutut. Mutta uhri/hovi ei tiedä, että juuri hänestäkin narsisti puhuu p**aa.

73

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei narsisti luovu tavoistaan kenenkään kohdalla.
      Hovileen ei puhuta p´´aa vasten kasvoja,koska siitä on
      vielä saatavissa hyötyä.
      Jos hyöty vähenee tai joku nousee yleemmäs
      narsistia alkaa seläntakana jo kuulua p***aa.

      • Anonyymi

        Mun mielestä hyvä apu narsismiongelmaan on vaatia ihmisiä puhumaan tieteellisiä kriteerejä vastaavasti perustellusti, koska silloin on vaikea puhua paskaa,

        "ppoiuggggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä hyvä apu narsismiongelmaan on vaatia ihmisiä puhumaan tieteellisiä kriteerejä vastaavasti perustellusti, koska silloin on vaikea puhua paskaa,

        "ppoiuggggg"

        Ihan kiva että oli tänään pieni juttu psykopatiasta Iltalehdestä. Uskotaan varmaan paremmnin lehdestä lukemalla asioita kuin jo minä sanoisin auttavaan puhelimeen nuo samat asiat.

        "ppooiuggghh"


    • Anonyymi

      Hovi on hovi koska haluaa miellyttää narsistia, saada osan tämän "säteilystä ja voimasta". No mistäpä narsisti sitten tykkää? Ainakin narsisti ihan mielellään kuulee kaikenlaista ikävää muista. Se on sitä itsensä ylentämistä muita alentamalla. Kun hovi on sopivasti höveliä porukkaa, siellähän porukalla ylennetään itseään muita alentamalla.

      Narsisti hööpöttää hoviaan mennen tullen. Kaikenlainen juoruilu ja pa...kan puhuminen on huonoa käytöstä, hävettävää, joten ei narsisti julkisesti sellaisesta halua jäädä kiinni (eikä myönnä itselleen) vaikka mielellään mustamaalaa "vihollisiaan" ja potentiaalisia vihollisiaan, joita löytyy. Jokainen jolla vaikuttaisi olevan jotakin omaa ja kriittistä ajattelua, tai muuten vain taipumusta tasapainoiseen ja onnelliseen elämään. Tai jolla on jonkinlaista elämää. Tai ei aina tarvitse olla elämääkin, voihan kuollutkin saada huomiota ohi narsistin, mikä narsistia raivostuttaa. Eikä tarvitse olla ihminen, mikä tahansa asia, jolla on jollekin merkitystä, on narsistille uhka kiertoratojen keskipisteenä. Oikeasti ihan kuka tahansa ihan mistä syystä tahansa on narsistin potentiaalinen vihollinen. Käytännössä kaikki on edes varmuuden vuosi mustamaalattava, alennettava ollakseen itse ylempänä. Ja totta kai kaikkiin kuuluu se hovi. Heistä narsisti puhuu, eikä ehkä täysin aiheetta, vähän avuttomina reppanoina joita hän jaksaa ja sietää, marttyyrinviittaa raskaana kantaen, sädekehä ohimoita puristaen.

      Mustamaalaamiseen valjastetaan hovi, jolle syötetään sitä pa...kaa, vihjaillen ja "luottamuksella", niin paljon että hovi kyllä tohkeissaan hoitaa pa...kan levityksen. Hovi on se tuuletin johon narsisti nakkaa sitä itseään, antaen vaikutelman että ei hän, mutta ne muut.... Jos joku hovista joskus huomaakin toimineensa narsistin kätyrinä, häntä hävettää niin ettei koskaan myönnä asiaa. Siitäkin narsistin on pitänyt huolen, eli saanut hovin pelkäämään ja näkemään hirvittävää häpeää joka paikassa ilman mitään suhteellisuudentajua. Narsistille ihmissuhteiden yksi tärkeä tekijä on oman kuolemanpelon kaltaisen häpeänpelon siirtäminen muiden kannettavaksi. Hoviin usein kertyy ne, joilla on jo valmiiksi heikko itsetunto ja -tuntemus, eli häpeälle otollista maaperää.

      • Anonyymi

        Juuri tuota p:kan viljelyä ja levitystä olen todistanut useiden vuosien ajan.

        Koskaan ei lakkaa hämmästyttämästä, kuinka taidokkaasti narsisti koukuttaa erilaiset ihmistyypit, kuinka heille on elinehto kuulua narsistin seurapiiriin ja kuinka suurta pelkoa sekä häpeää he tuntevat, jos eivät pysty olemaan johtajalleen mieliksi.

        Yhden sairas mieli sekoittaa niin monet tavalliset ihmiset ja muodostaa ympärilleen älyvapaan sirkuksen, jossa vuorovaikutuksen normaalit lainalaisuudet eivät toimi. Uhreilta voi mennä terveys pitkäksi aikaa tai heidän toimeentulonsa tuhotaan. Puhtaasti keksityillä puheilla vaikeutetaan jopa uhrin perheenjäsenten elämää. Sairaassa kieroudessaan narsismi/psykopatia on kiehtova ilmiö. Kaikkine ulottuvuuksineen se tuntuu avautuvan vain uhreille. Hovi, sivulliset ja yhteiskunta asiantuntijoineen tuntevat vain kapean pintasiivuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota p:kan viljelyä ja levitystä olen todistanut useiden vuosien ajan.

        Koskaan ei lakkaa hämmästyttämästä, kuinka taidokkaasti narsisti koukuttaa erilaiset ihmistyypit, kuinka heille on elinehto kuulua narsistin seurapiiriin ja kuinka suurta pelkoa sekä häpeää he tuntevat, jos eivät pysty olemaan johtajalleen mieliksi.

        Yhden sairas mieli sekoittaa niin monet tavalliset ihmiset ja muodostaa ympärilleen älyvapaan sirkuksen, jossa vuorovaikutuksen normaalit lainalaisuudet eivät toimi. Uhreilta voi mennä terveys pitkäksi aikaa tai heidän toimeentulonsa tuhotaan. Puhtaasti keksityillä puheilla vaikeutetaan jopa uhrin perheenjäsenten elämää. Sairaassa kieroudessaan narsismi/psykopatia on kiehtova ilmiö. Kaikkine ulottuvuuksineen se tuntuu avautuvan vain uhreille. Hovi, sivulliset ja yhteiskunta asiantuntijoineen tuntevat vain kapean pintasiivuun.

        Mikä estää ihmisiä perehtymästä ilmiöön, jottei tuhannet ja tuhannet ihmiset eläisi turhaa sirkusta? Yhdelle ihmiselle yksin voi olla vaikeaa selvittää koko soppa mutta ei se nyt monelle yhdessä pitäisi olla liian vaikeeta.

        "ppitttghjj"


      • Anonyymi

        Juuri noin.

        Jännästi kaikkein uskollisimpia narsistin ystäviä ovat järki-ihmiset, joilla jalat ovat pysyvästi maassa. Kun he kerran ovat narsistin taikapiiriin päätyneet, he eivät muuta mieltään kusipäästä. Aina ymmärrystä ja perusteluita narsistin puolustukseksi.


    • Anonyymi

      Narsisti ajattelee että kaikki puhuu paskaa joten hänenkin on puhuttava ettei jää muita heikommaksi. Tästä kehkeytyykin hänelle päivätyö. Samalla hänen mielensä kieroutuu ja uskoo että kaikki puhuu paskaa. Sitten hän tajuaa jossain vaiheessa että hänestä puhutaankin ihan oikeasti paskaa. Sitten hänen juttunsa menee vielä häijymmiksi ja hän alkaa pistää huhuja liikkeelle. Mutta niin maailma toimii, hän ajattelee.

      • Anonyymi

        Hän myös alkaa jossain vaiheessa tehdä pahan puhumista niin että hän tekee sitä avoimesti, jotta muut joihin hän haluaa tehdä vaikutuksen näkevät sen, koska hän on järkeillyt että "kovat jätkät" puhuvat niin. Lyövät eivätkä ole lyötävinä. Sitten hän myös alkaa spontaanisti käyttämään tätä oppimaansa taitoa myös uhkausvälineenä ihan yllättäen esim. työkaverille sanoo että entäpä jos kerron vaimollesi sitä ja tätä. Ja että tuhoan teidän uranne kun keskustelen pomon kanssa. Yms. Kaikki ihmettelevät tätä käytöstä. Silti hovi pysyy kuuliaisena kuin mitään ei olisi tapahtunut. Koska onhan hänellä aina hyviä juoruja ja "sisäpiirin tietoa". Kannattaakin miettiä että mitä hän hyötyy siitä että sanoo juuri nyt tällä tavalla, eikä vain olla hänen valhemaailmansa ja likatorvensa jatkeena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän myös alkaa jossain vaiheessa tehdä pahan puhumista niin että hän tekee sitä avoimesti, jotta muut joihin hän haluaa tehdä vaikutuksen näkevät sen, koska hän on järkeillyt että "kovat jätkät" puhuvat niin. Lyövät eivätkä ole lyötävinä. Sitten hän myös alkaa spontaanisti käyttämään tätä oppimaansa taitoa myös uhkausvälineenä ihan yllättäen esim. työkaverille sanoo että entäpä jos kerron vaimollesi sitä ja tätä. Ja että tuhoan teidän uranne kun keskustelen pomon kanssa. Yms. Kaikki ihmettelevät tätä käytöstä. Silti hovi pysyy kuuliaisena kuin mitään ei olisi tapahtunut. Koska onhan hänellä aina hyviä juoruja ja "sisäpiirin tietoa". Kannattaakin miettiä että mitä hän hyötyy siitä että sanoo juuri nyt tällä tavalla, eikä vain olla hänen valhemaailmansa ja likatorvensa jatkeena.

        Sitäpä sitä. Narsismi on kuin tarttuva, kollektiivinen sairaus. Narsistipsyko on eräänlainen ihmishahmoon muuntautunut perkele, joka lumoaa aina uusia hyväuskoisia mukaan hoviinsa ja tekee heistä ympärillään riekkuvia, typeriä pikkupiruja. Kun uhri kertoo, mitä hän on näiden paskiaisten taholta joutunut kokemaan, häntä pidetään mielipuolena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpä sitä. Narsismi on kuin tarttuva, kollektiivinen sairaus. Narsistipsyko on eräänlainen ihmishahmoon muuntautunut perkele, joka lumoaa aina uusia hyväuskoisia mukaan hoviinsa ja tekee heistä ympärillään riekkuvia, typeriä pikkupiruja. Kun uhri kertoo, mitä hän on näiden paskiaisten taholta joutunut kokemaan, häntä pidetään mielipuolena.

        Tämmöstä.
        Se on yllättävää miten erikoisia puuhia ihmiset voivat joukolla tehdä. Jos kerron koko tarinan yksityiskohtaisesti se on varsin eriskummallista mitä on tapahtunut. Mun äiti vaan siihen, nopp maailmassa tapahtuu kaikenlaista....

        "ppoiuuyttt"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöstä.
        Se on yllättävää miten erikoisia puuhia ihmiset voivat joukolla tehdä. Jos kerron koko tarinan yksityiskohtaisesti se on varsin eriskummallista mitä on tapahtunut. Mun äiti vaan siihen, nopp maailmassa tapahtuu kaikenlaista....

        "ppoiuuyttt"

        Minä en voi ikinä ymmärtää miten tämä on mahdollista, että minua on vuosia kriisipuhelimessa alistettu äitini aivan ala-arvoisille jutuille samalla kun itse olen puhunut lähtökohdiltaan asiallista perusteltua asiaa.
        Jos minä ja äitini laitettaisiin pitämään TV:ssä puhe, asia paljastuisi.

        "ppopiuyyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en voi ikinä ymmärtää miten tämä on mahdollista, että minua on vuosia kriisipuhelimessa alistettu äitini aivan ala-arvoisille jutuille samalla kun itse olen puhunut lähtökohdiltaan asiallista perusteltua asiaa.
        Jos minä ja äitini laitettaisiin pitämään TV:ssä puhe, asia paljastuisi.

        "ppopiuyyh"

        Siis ei ole epäilystäkään siitä, että oikeasti minä olen henkilö joka alunperin on ollut asiallisella asialla. Tiedän sen ilman epäilyksen häivääkään.

        "ppouiuyyyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpä sitä. Narsismi on kuin tarttuva, kollektiivinen sairaus. Narsistipsyko on eräänlainen ihmishahmoon muuntautunut perkele, joka lumoaa aina uusia hyväuskoisia mukaan hoviinsa ja tekee heistä ympärillään riekkuvia, typeriä pikkupiruja. Kun uhri kertoo, mitä hän on näiden paskiaisten taholta joutunut kokemaan, häntä pidetään mielipuolena.

        Ja mahdolliset pomot on pyöritelty ja voideltu heti alusta lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei ole epäilystäkään siitä, että oikeasti minä olen henkilö joka alunperin on ollut asiallisella asialla. Tiedän sen ilman epäilyksen häivääkään.

        "ppouiuyyyhhh"

        Äitini jutuissa ei ole päätä eikä häntää ja kyllä hänet näkemälläkin tajuaa, ettei hän ole ainakaan mikään älykkö. Ja hänen ideoinnin pohjalta kriisipuhelin hoitanut toisen henkilön asiaa, en varmaan ikinä tule tajuamaan sitä,.

        "ppoiygggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitini jutuissa ei ole päätä eikä häntää ja kyllä hänet näkemälläkin tajuaa, ettei hän ole ainakaan mikään älykkö. Ja hänen ideoinnin pohjalta kriisipuhelin hoitanut toisen henkilön asiaa, en varmaan ikinä tule tajuamaan sitä,.

        "ppoiygggg"

        minun asiani hoidossa kriisipuhelimessa ei siten ole mitään päätä eikä häntää ollut,
        Pystyisin kokoamaan varmaan 100 kohdan luettelon aivan mahdottomista epäloogisuuksista asian hoidossa.

        Viimeisimpiä: Soitin puhelimeen, että kadun sinne soittamista, että olen tullut siellä kiusatuksi. Minulle sanottiin että sehän on kamalaa jos kriisipuhelimessa tapahtuu tällaista, että vastaaja on henkilö jota kuunnellaan ja minun on parasta tehdä palaute ja sen käsittelyä seurataan, Kirjoitin asiakirjamaisen palautteen ja minä sain vastaukseksi pelkästään ohjeen mennä tukinettiin keskustelemaan. Eihän tuossakaan ole mitään mitään tolkkua. Minähän tein valituksen koska kaduin puhelimeen soittamista. Minulle tapahtunutta ei kommentoitu mitenkään ja neuvotaan vielä jatkamaan kun juurikin kaduin sinne koskaan soittamista.

        "ppoiuyttffff"

        "ppouytgggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minun asiani hoidossa kriisipuhelimessa ei siten ole mitään päätä eikä häntää ollut,
        Pystyisin kokoamaan varmaan 100 kohdan luettelon aivan mahdottomista epäloogisuuksista asian hoidossa.

        Viimeisimpiä: Soitin puhelimeen, että kadun sinne soittamista, että olen tullut siellä kiusatuksi. Minulle sanottiin että sehän on kamalaa jos kriisipuhelimessa tapahtuu tällaista, että vastaaja on henkilö jota kuunnellaan ja minun on parasta tehdä palaute ja sen käsittelyä seurataan, Kirjoitin asiakirjamaisen palautteen ja minä sain vastaukseksi pelkästään ohjeen mennä tukinettiin keskustelemaan. Eihän tuossakaan ole mitään mitään tolkkua. Minähän tein valituksen koska kaduin puhelimeen soittamista. Minulle tapahtunutta ei kommentoitu mitenkään ja neuvotaan vielä jatkamaan kun juurikin kaduin sinne koskaan soittamista.

        "ppoiuyttffff"

        "ppouytgggg"

        He ei selvitä mitäänm vaan tuntuu yrittävän koukuttta loputtomaan puhumiskierteeseen keskusteluihin jossa mikään ei selviä, joissa mitään asiaa ei oikeesti jämptisti käsitellä, pyöritellään vaan sanoja,

        "ppouyytytyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ei selvitä mitäänm vaan tuntuu yrittävän koukuttta loputtomaan puhumiskierteeseen keskusteluihin jossa mikään ei selviä, joissa mitään asiaa ei oikeesti jämptisti käsitellä, pyöritellään vaan sanoja,

        "ppouyytytyyy"

        Tuo minun pyytäminen tekemään valituksia myöskin ilmenee vaan uutena keinona koukuttaa minut puhelimeen kun soitin että kadun että koskaan soitin viimeistä puheluani. Eli taaaaas piti vetää minut valituksen kauttaa piiriinsä.

        "ppoiiuuuyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo minun pyytäminen tekemään valituksia myöskin ilmenee vaan uutena keinona koukuttaa minut puhelimeen kun soitin että kadun että koskaan soitin viimeistä puheluani. Eli taaaaas piti vetää minut valituksen kauttaa piiriinsä.

        "ppoiiuuuyhh"

        Siis minä kadun, että koskaan soitin sinne. Mitään muuta en muista katuneeni niin paljon. Piste.


        "ppoiouyutttt"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minä kadun, että koskaan soitin sinne. Mitään muuta en muista katuneeni niin paljon. Piste.


        "ppoiouyutttt"

        Olen kokenut puhelimen sisintäni vakavasti vahingoittaneeksi manipuloinniksi. Ja koko anti on siinä-

        "poiuyuyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut puhelimen sisintäni vakavasti vahingoittaneeksi manipuloinniksi. Ja koko anti on siinä-

        "poiuyuyyyy"

        Kaikkiin koskaan esittämiini asioihin kaikissa asioissa minulta saa tarvittaessa seikkaperäisen perustelun, josta saa paljastaa perustellusti epäjohdonmukaisuuksia, jos sellaisia kykenee perustelustani löytämään.

        "ppouygghhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiin koskaan esittämiini asioihin kaikissa asioissa minulta saa tarvittaessa seikkaperäisen perustelun, josta saa paljastaa perustellusti epäjohdonmukaisuuksia, jos sellaisia kykenee perustelustani löytämään.

        "ppouygghhjhj"

        Kaikki perustelut ja perustelujen kyseenalaistaminen tulee tapahtua kirjallisesti, jotta kukaan ei voi huijata, ja jotta ne voi tarvittaessa esitellä myös ulkopuoliselle neutraalille taholle,

        "ppoiuyyyuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki perustelut ja perustelujen kyseenalaistaminen tulee tapahtua kirjallisesti, jotta kukaan ei voi huijata, ja jotta ne voi tarvittaessa esitellä myös ulkopuoliselle neutraalille taholle,

        "ppoiuyyyuu"

        Kriisipuhelimessa minua pyöritellään kuin palloa, vastaajat sanoo että asiani ei kuulu heile vaan palautteeseen ja palautteesta tule vain neuvo puhua vastaajille. jne. Jos soitan elämäni viimeistä puhelua sinne minut yritetään kaikin keinoin houkutella ottamaan yhteyttä vielä ja kun oyan minua kohdellaan kuin ylimääräistä vaivaa, ja tätä pyöristystä on jatkettu kauan, Kauheaa kohtelua.

        "ppiuyttggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelimessa minua pyöritellään kuin palloa, vastaajat sanoo että asiani ei kuulu heile vaan palautteeseen ja palautteesta tule vain neuvo puhua vastaajille. jne. Jos soitan elämäni viimeistä puhelua sinne minut yritetään kaikin keinoin houkutella ottamaan yhteyttä vielä ja kun oyan minua kohdellaan kuin ylimääräistä vaivaa, ja tätä pyöristystä on jatkettu kauan, Kauheaa kohtelua.

        "ppiuyttggg"

        Mutta tämä kriisipuhelinhan minun on jätettävä lopullisesti, enhän minä muuten voi elää järjellisesti ollenkaan.


        "ppoiuyyytyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tämä kriisipuhelinhan minun on jätettävä lopullisesti, enhän minä muuten voi elää järjellisesti ollenkaan.


        "ppoiuyyytyyy"

        Kun enhän minä itse edes mitään kriisipuhelinya ole halunnuut. Minut ulkopuolinen henkilö ensin manipuloinut ja saatuani pelkoja manipuloinnistaan laittanut minut soittamaan kriisipuhelimeen. Henkilöllä oli minuun auktoriteettia koska tuohon aikaan vielä luotin ihmisiin koulutuksen perusteella.

        "ppoiuyyttt"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun enhän minä itse edes mitään kriisipuhelinya ole halunnuut. Minut ulkopuolinen henkilö ensin manipuloinut ja saatuani pelkoja manipuloinnistaan laittanut minut soittamaan kriisipuhelimeen. Henkilöllä oli minuun auktoriteettia koska tuohon aikaan vielä luotin ihmisiin koulutuksen perusteella.

        "ppoiuyyttt"

        Nämä kaikki pyörittivät minua hermostovauriotuneena kuin palloa. En olisi koskaan voinut kuvitellakaan että ihmiset kehtaisivat oikeesti tehdä sellaista.

        "ppoiuuygggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kaikki pyörittivät minua hermostovauriotuneena kuin palloa. En olisi koskaan voinut kuvitellakaan että ihmiset kehtaisivat oikeesti tehdä sellaista.

        "ppoiuuygggg"

        Irtisanoudun tänään tältä istumalta kaikista henkilöistä jotka sitä pyöritystä ovat pyörittäneet. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

        "ppoiuyyyth"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irtisanoudun tänään tältä istumalta kaikista henkilöistä jotka sitä pyöritystä ovat pyörittäneet. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

        "ppoiuyyyth"

        Voisivat mennä pitämään vaikka jotkut kekkerit äitini kanssa. Minä en enää kuulu äitini porukoihin,

        "poiuyyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irtisanoudun tänään tältä istumalta kaikista henkilöistä jotka sitä pyöritystä ovat pyörittäneet. Parempi myöhään kun ei milloinkaan.

        "ppoiuyyyth"

        Voisivat mennä pitämään vaikka jotkut kekkerit äitini kanssa. Minä en enää kuulu äitini porukoihin,

        "poiuyyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisivat mennä pitämään vaikka jotkut kekkerit äitini kanssa. Minä en enää kuulu äitini porukoihin,

        "poiuyyyyy"

        Olisi kiva kun pääsisivät näkemään sankarinsa.
        (Mun äiti ei menestyisi ainakaan somessa kuten minä)


        "ppoiuyytt"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva kun pääsisivät näkemään sankarinsa.
        (Mun äiti ei menestyisi ainakaan somessa kuten minä)


        "ppoiuyytt"

        Mulla on somessa jopa pieni tanssinpätkä johon sain musiikinkäyttöluvan muusikkopojalta joka tunsi halvaantuneen tassijan. Sydämellisiä ihmisiä on kuten tuo nuori mies, joka kirjoitti minulle niin kauniita sanoja-

        "popoiiuuyuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on somessa jopa pieni tanssinpätkä johon sain musiikinkäyttöluvan muusikkopojalta joka tunsi halvaantuneen tassijan. Sydämellisiä ihmisiä on kuten tuo nuori mies, joka kirjoitti minulle niin kauniita sanoja-

        "popoiiuuyuu"

        Taiteilijoilla on TOISENLAINEN sydän.


        "ppoiuggggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taiteilijoilla on TOISENLAINEN sydän.


        "ppoiuggggg"

        Ei kaikilla. Kriisiupuhelimen taiteilijapoika ei pystynyt edes vastaanottamaan itkuani puhelimessa, vaan vaivautunut lattea: "Koita nyt rauhoittua".

        "pooioiuuyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilla. Kriisiupuhelimen taiteilijapoika ei pystynyt edes vastaanottamaan itkuani puhelimessa, vaan vaivautunut lattea: "Koita nyt rauhoittua".

        "pooioiuuyy"

        Mä rakastan tunteellista taidetta ja tuntellisesti ilmaisullisia ihmisiä

        "ppoiuygggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rakastan tunteellista taidetta ja tuntellisesti ilmaisullisia ihmisiä

        "ppoiuygggg"

        Mun tanssiesityksiäkin sanottiin herkkätunteellisiksi

        "pooiuuy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tanssiesityksiäkin sanottiin herkkätunteellisiksi

        "pooiuuy"

        Oikeesti te ette kukaan tiedä mitä hirveää mulle on tehty kriisipuhelimessa. Se on jotain niin hirveää että mä en osannut kuvitella voivan olla olemassa koko maailmassa.


        "ppoiuyttggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti te ette kukaan tiedä mitä hirveää mulle on tehty kriisipuhelimessa. Se on jotain niin hirveää että mä en osannut kuvitella voivan olla olemassa koko maailmassa.


        "ppoiuyttggggh"

        Meni yli kaikkien mun kuviteltavissa olevien kauhujen.


        "ppoiuyytgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni yli kaikkien mun kuviteltavissa olevien kauhujen.


        "ppoiuyytgh"

        Jos mä joskus kylenen sen kirjoittamaan kirjaimellisesti, mahdollisesti lukija oksentaa.


        "ppoiuyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä joskus kylenen sen kirjoittamaan kirjaimellisesti, mahdollisesti lukija oksentaa.


        "ppoiuyyyy"

        Uskoivat että kukaan ei voisi selvitä siitä omin voimin.
        No en mä tiedä oonkokaan mä selvinnyt, mutta...

        "ppopiouiyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoivat että kukaan ei voisi selvitä siitä omin voimin.
        No en mä tiedä oonkokaan mä selvinnyt, mutta...

        "ppopiouiyy"

        Varmasti uskoivat etten koskaan uskaltaisi kertoa, ainakaan julkisesti, koska siinä joutuu itse näyttäytymään tosi ikävävissä asemissa, mutta ei minusta koskaan tiedä, koska oon "totuudentorvi".

        "ppoiuiuyyttt"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti uskoivat etten koskaan uskaltaisi kertoa, ainakaan julkisesti, koska siinä joutuu itse näyttäytymään tosi ikävävissä asemissa, mutta ei minusta koskaan tiedä, koska oon "totuudentorvi".

        "ppoiuiuyyttt"

        Olen pärjännyt omin voimin ennen heitäkin. Minä en hyväksy sitä että he tempuillaan järkkäävät minut sellaiseen kuntoon missä en pärjäisi.

        "ppooiiuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pärjännyt omin voimin ennen heitäkin. Minä en hyväksy sitä että he tempuillaan järkkäävät minut sellaiseen kuntoon missä en pärjäisi.

        "ppooiiuuu"

        Tuntuu kuin olisi käyty käsiksi minun sieluuni ja paskannettu minun sydämeeni.

        "ppoiuyggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu kuin olisi käyty käsiksi minun sieluuni ja paskannettu minun sydämeeni.

        "ppoiuyggg"

        Sitten ihmiset tajuaisi jos tästä voitaisiin tehdä elokuva. Kamera näyttäis mun konkreettista todellisuutta ja sitteen puhelimesta kuuluisi se puhe mikä kriisipuhelimesta kuului.


        "ppooiuiuyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ihmiset tajuaisi jos tästä voitaisiin tehdä elokuva. Kamera näyttäis mun konkreettista todellisuutta ja sitteen puhelimesta kuuluisi se puhe mikä kriisipuhelimesta kuului.


        "ppooiuiuyyyy"

        Se puhe oli mm. täysin yhteensopimatonta filmattavissa olevan todellisuuden kanssa.,

        "poiuyygggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se puhe oli mm. täysin yhteensopimatonta filmattavissa olevan todellisuuden kanssa.,

        "poiuyygggg"

        Ja miten niillä ihmisillä voi olla niiiiiiiiin huonot tunteentunnistuistaidot ettei he edes erota vihaista arasta ja shokissa olevasta ?

        "ppooiiuyygtg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten niillä ihmisillä voi olla niiiiiiiiin huonot tunteentunnistuistaidot ettei he edes erota vihaista arasta ja shokissa olevasta ?

        "ppooiiuyygtg"

        Ja miksi mun äärimmäinenkään hätä ei ole mitään verrattuna muiden "akuuttiin pahaanoloon" ? Koska mulla on aina heleä ääni ?

        "ppoiuyyhghg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi mun äärimmäinenkään hätä ei ole mitään verrattuna muiden "akuuttiin pahaanoloon" ? Koska mulla on aina heleä ääni ?

        "ppoiuyyhghg"

        Mutta kun ei mun itkukaan tee siitä akuuttia .

        "poiuyyyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei mun itkukaan tee siitä akuuttia .

        "poiuyyyh"

        Oikeestaan mä en tarvi heiltä mitään. Ongelma on se että puheensa satuttaa ihan hirveesti.
        Ja se satuttaminen pitäis lopettaa, Pyydän vain sitä, etteivät satuttaisi, en pyydä enempää apua.

        "ppiouyygghghgg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeestaan mä en tarvi heiltä mitään. Ongelma on se että puheensa satuttaa ihan hirveesti.
        Ja se satuttaminen pitäis lopettaa, Pyydän vain sitä, etteivät satuttaisi, en pyydä enempää apua.

        "ppiouyygghghgg"

        He eiväy vaikuta ymmärtävän että jo pitkän aikaa soittojeni syy ei ole ollut avun pyyntö vaan pyyntö satuttamiseni lopettamiseksi.

        "ppooiyyggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He eiväy vaikuta ymmärtävän että jo pitkän aikaa soittojeni syy ei ole ollut avun pyyntö vaan pyyntö satuttamiseni lopettamiseksi.

        "ppooiyyggg"

        On tullut jo ajat sityenm selväksi ettei heillä ole minulle antaa yhtään mitään muuta kuin satuttamista,

        "ppoiuytggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut jo ajat sityenm selväksi ettei heillä ole minulle antaa yhtään mitään muuta kuin satuttamista,

        "ppoiuytggggh"

        Niin tavallaan toivon sen antinsa lopettamista minun suuntaani.

        "ppkihhhghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tavallaan toivon sen antinsa lopettamista minun suuntaani.

        "ppkihhhghh"

        Ja toivoisin ettei minulle tarjota niitä palvelujaan ainakaan ilman muutosta niihin,.

        "ppouyyyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toivoisin ettei minulle tarjota niitä palvelujaan ainakaan ilman muutosta niihin,.

        "ppouyyyhh"

        Mun kohdalla ne palvelut ovat pelkkää emotionaalista satuttamista. ..usein jopa tuottaen infernaalisen kauhutilan.

        "ppoiuyyyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kohdalla ne palvelut ovat pelkkää emotionaalista satuttamista. ..usein jopa tuottaen infernaalisen kauhutilan.

        "ppoiuyyyhh"

        En toki tarvitse sellaista palvelua, mutta haluaisin saada sen emootionaalisen tason toimintansa ja vaikutuksensa elämästäni pois.

        "ppoiuiuyytttt"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En toki tarvitse sellaista palvelua, mutta haluaisin saada sen emootionaalisen tason toimintansa ja vaikutuksensa elämästäni pois.

        "ppoiuiuyytttt"

        Koen että he yrittävät koukuttaa kaltoinkohtelun kierteeseen. Satuttamalla niin että tulee hätä ja pitää soittaa heille vaikkei haluaisi,.


        "ppooiuiyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen että he yrittävät koukuttaa kaltoinkohtelun kierteeseen. Satuttamalla niin että tulee hätä ja pitää soittaa heille vaikkei haluaisi,.


        "ppooiuiyy"

        Ja eikö niinkuin ymmättä että mikäli äitini on esimerkiksi narsisti, menemällä mukaan hänen juttuihinsa heistä tulee elämääni kuin 50 narsistin narsistinen voima ?

        "påpouiyuyytg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eikö niinkuin ymmättä että mikäli äitini on esimerkiksi narsisti, menemällä mukaan hänen juttuihinsa heistä tulee elämääni kuin 50 narsistin narsistinen voima ?

        "påpouiyuyytg"

        siis tunne-energian kannalta....he imee sitä multa kuten äitini mennessään äitini toimintatapoihin mukaan

        "ppoiuygggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tunne-energian kannalta....he imee sitä multa kuten äitini mennessään äitini toimintatapoihin mukaan

        "ppoiuygggggh"

        Kannattiko soittaa ? No ei jos äitini narsistinen voima 50 kertastuu ja äiti intoutuu narsismista lisää-. Niin eihän mun sinne sillon kannattanut soittaa tietenlkään.

        "iiggggggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattiko soittaa ? No ei jos äitini narsistinen voima 50 kertastuu ja äiti intoutuu narsismista lisää-. Niin eihän mun sinne sillon kannattanut soittaa tietenlkään.

        "iiggggggg"

        Nyt he ikäänkuin kaikki imee mun emotionaalisia energioita vaiklka mullla olis parempaa tekemistä mistä he eivät ole ilahtuneita,.


        "poiyghhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt he ikäänkuin kaikki imee mun emotionaalisia energioita vaiklka mullla olis parempaa tekemistä mistä he eivät ole ilahtuneita,.


        "poiyghhhh"

        Ja he tykkää vaan saada yksipuolista palautetta multa.


        "ppoiuyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja he tykkää vaan saada yksipuolista palautetta multa.


        "ppoiuyyy"

        niinku äiti...kuuntelisivat vain kauhúreaktioitani ja sitten vastyaanottaisivat yksipuolista palautetta,

        "ppoiuiuyuyuy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinku äiti...kuuntelisivat vain kauhúreaktioitani ja sitten vastyaanottaisivat yksipuolista palautetta,

        "ppoiuiuyuyuy"

        Mun kauhu ja palaute on ainoa mikä heille kelpaa minusta

        "poiuggghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kauhu ja palaute on ainoa mikä heille kelpaa minusta

        "poiuggghhh"

        Mä soitan heille, mä maksan, mä annan heille emootioita ja reaktioita sekä palautetta, itse saan vain kipua.,

        "ppoiuyghgghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä soitan heille, mä maksan, mä annan heille emootioita ja reaktioita sekä palautetta, itse saan vain kipua.,

        "ppoiuyghgghh"

        Ja aina he ikäänkuin keksii jotain millä mä en pääsis heistä kokonaan.

        "ppoiugggggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aina he ikäänkuin keksii jotain millä mä en pääsis heistä kokonaan.

        "ppoiugggggg"

        He puhuu mulle ihankuin mulla olis halu olla joku pitkäaikainen soittajansa millaista halua mulla ei todellakaanm ole. Eikö he kestä sitä etten oo niin kauheen ihanstunut heihin, etytä pitää kuullakin tuo väärin ?

        "ppopiuuhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He puhuu mulle ihankuin mulla olis halu olla joku pitkäaikainen soittajansa millaista halua mulla ei todellakaanm ole. Eikö he kestä sitä etten oo niin kauheen ihanstunut heihin, etytä pitää kuullakin tuo väärin ?

        "ppopiuuhhh"

        Keskustelut menee tän tyyppisesti.

        Minä: Kadun että edes soitin tänne koskaan
        He: Kato kun tää ei olis mihinkään pitkäaikaiseenb keskusteluun
        Siis häh...mä en olis halunnut yhtäkään puhelua saatika sitten montaa

        "ppoiuhhhhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelut menee tän tyyppisesti.

        Minä: Kadun että edes soitin tänne koskaan
        He: Kato kun tää ei olis mihinkään pitkäaikaiseenb keskusteluun
        Siis häh...mä en olis halunnut yhtäkään puhelua saatika sitten montaa

        "ppoiuhhhhhh"

        Eikö he kestä sitä että minä olisin emotionaalisesti heidät torjuva osapuoli ?
        Heidän pitää kuulla mut väärin ihan kuin haluaisin heille soittaa ja sanoa että kato kun ei se oikein käy.

        "ppoiuyyyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö he kestä sitä että minä olisin emotionaalisesti heidät torjuva osapuoli ?
        Heidän pitää kuulla mut väärin ihan kuin haluaisin heille soittaa ja sanoa että kato kun ei se oikein käy.

        "ppoiuyyyhhh"

        Minä haluaisin emotionaalisesti heidät torjutuksi 100% elämäni ulkopuolelle.

        "ppoiuytyggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin emotionaalisesti heidät torjutuksi 100% elämäni ulkopuolelle.

        "ppoiuytyggggh"

        Minä en pidä niistä heidän jutuistaan yhtään.

        "ppojuyggghhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin emotionaalisesti heidät torjutuksi 100% elämäni ulkopuolelle.

        "ppoiuytyggggh"

        Minä en pidä niistä heidän jutuistaan yhtään.

        "ppojuyggghhg"


      • Anonyymi

        Kun ihminen on väsynyt/sairas/ahdistunut tms. hänestä tulee helposti itsekäs, maailma kiertyy oman navan ympärille. Meille kaikille sitä tapahtuu jossain määrin aina joskus. Narsisti tavallaan elää tuollaisessa rajoitetussa maailmassa koko ajan. Se maailma on pelon maailma, kilpailun maailma, ahdistuksen maailma, mikä tekee kenestä tahansa vähän vainoharhaisen. Ajattelen, että pystymme jossain määrin hahmottamaan narsistin logiikka kun mietimme niitä omia huonoja hetkiämme. Pystymme jossain määrin ymmärtämään , emme hyväksy.

        Narsisti on taas koko elämänsä elänyt tuossa omassa maailmassaan, hänellä ei ole henkilökohtaista kokemusta muusta. Narsisti toki huomaa, että ihmisillä vaikuttaisi olevan outoja ulottuvuuksia elämässään joita narsisti ei oikein tajua, mikä vain lisää vainoharhaa. Pohjimmiltaan narsisti tosiaankin uskoo, että kaikki muutkin elävät samanlaisessa häpeänpelossa kuin hänkin. Että kaikki muutkin lähtökohtaisesti ylentävät itseään, valehtelevat ja käyttävät hyväksi, niin kuin hänkin. Silloin on parempi että itse aina hyökkää ensin, murjoo ensin, alentaa ensin, ennen kuin se toinen ehtii. Narsistille elämä on taistelua .

        Ja toki narsistista aletaan puhua paskaa, tai pitäisikö sanoa totuuksia, ajan kuluessa. Narsistilla onkin aina narun päässä uusi saalis odottamassa kun vanhojen kanssa alkaa totuudet tulla liikaa silmille tai muuten vaan näyttää vihreämmältä aidan toisella puolella. Ihmissuhteet ovat kuitenkin vain kulutustavaraa narsistille.


    • Anonyymi

      Niin totta

    • Anonyymi

      Narsistihan ei löydä itsestään mitään vikaa. Kun ongelmia tulee se on aina jonkun toisen syy. Eron jälkeen narsisti mustamaalaa uhriaan ja väittää esim. että uhri on aggressiivinen häntä kohtaan. Narsisti ei ymmärrä että jos uhri suuttuu jostakin on se narsistin huonosta kohtelusta johtuvaa ja sellaisesta kohtelusta on oikeuskin suuttua ja asettaa rajoja. Narsisti on empatiakyvytön pahoinpitelijä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe