Mikä on tää tunne

Anonyymi

kun tuntuu ettei riitä mikään muu kuin sä :)
Hyvää yötä rakkaalle miehelle.

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen on rakas mies?

      • Anonyymi

        Sellainen pitkähkö ja kiva, ihana olemus ja entäs se ääni..
        Saisinpa nytten rutistaa ja kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen pitkähkö ja kiva, ihana olemus ja entäs se ääni..
        Saisinpa nytten rutistaa ja kovaa.

        kivakin vielä hehehhe :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kivakin vielä hehehhe :)

        On se musta aika :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen pitkähkö ja kiva, ihana olemus ja entäs se ääni..
        Saisinpa nytten rutistaa ja kovaa.

        Unohdin silmät tuosta edellisestä. Miten saatoin unohtaa ne silmät.
        Niin sillä siis on ne silmät tuon kaiken muun lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin silmät tuosta edellisestä. Miten saatoin unohtaa ne silmät.
        Niin sillä siis on ne silmät tuon kaiken muun lisäksi.

        Puolisokea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolisokea?

        Ei kun sillä on ne ihanimmat silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun sillä on ne ihanimmat silmät.

        No minkäs väriset ne sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minkäs väriset ne sitten on?

        Ruskeat siinä valossa missä katsoin pitkään. Niin pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruskeat siinä valossa missä katsoin pitkään. Niin pitkään.

        Olispa yksi ruskeasilmäinen vielä tavoitettavissa. Tulin vain unelmoimaan tähän sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruskeat siinä valossa missä katsoin pitkään. Niin pitkään.

        Kaikilla naisilla täällä tuntuu olevan aina joku ruskeasilmä mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla naisilla täällä tuntuu olevan aina joku ruskeasilmä mielessä.

        Mä en taas ymmärrä noita värikysymyksiä. Jos oon niin ihastunut, että tuijottelen jotain lumoutuneena silmiin niin en todellakaan mieti niiden väriä. Ihan muut asiat silloin mielessä. Hänestä nyt huomasin sen värinkin, mutta vasta minuuttien tuijottelun päätteeksi sattumalta. Ja saattoi ne olla vihreetkin. Valo kun hämää joskus. -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en taas ymmärrä noita värikysymyksiä. Jos oon niin ihastunut, että tuijottelen jotain lumoutuneena silmiin niin en todellakaan mieti niiden väriä. Ihan muut asiat silloin mielessä. Hänestä nyt huomasin sen värinkin, mutta vasta minuuttien tuijottelun päätteeksi sattumalta. Ja saattoi ne olla vihreetkin. Valo kun hämää joskus. -Ap

        Tuijotitteko pitkäänkin toisianne sitte? Eikö se tunnu häiritsevältä tai kiusalliselta, ainakin itse kuvittelisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en taas ymmärrä noita värikysymyksiä. Jos oon niin ihastunut, että tuijottelen jotain lumoutuneena silmiin niin en todellakaan mieti niiden väriä. Ihan muut asiat silloin mielessä. Hänestä nyt huomasin sen värinkin, mutta vasta minuuttien tuijottelun päätteeksi sattumalta. Ja saattoi ne olla vihreetkin. Valo kun hämää joskus. -Ap

        Onks ny jotain mitä mun pitäis tietää? 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuijotitteko pitkäänkin toisianne sitte? Eikö se tunnu häiritsevältä tai kiusalliselta, ainakin itse kuvittelisin.

        Ei yhtään. Mä vaan jämähdin siihen. Hän on jotain niin selittämätöntä mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks ny jotain mitä mun pitäis tietää? 😎

        En tiedä kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään. Mä vaan jämähdin siihen. Hän on jotain niin selittämätöntä mulle.

        Haluutko kertoa vielä tarkemmin? Monta sekuntia kesti ja tuijottiko se mies eka sua vai sä sitä. Miltä se edes tuntui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluutko kertoa vielä tarkemmin? Monta sekuntia kesti ja tuijottiko se mies eka sua vai sä sitä. Miltä se edes tuntui?

        Se kesti minuutteja. En tiedä kumpi tuijotti ensin. Mä varmaan koska olen niin ihastunut. En tiedä mitä tapahtui. En tiedä mistään mitään. Lamaannuin enkä saanut sanaa suustani. Mä vaan oon ihan hulluna häneen. Olin jo ennen sitä tuijotusta ja oon edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kesti minuutteja. En tiedä kumpi tuijotti ensin. Mä varmaan koska olen niin ihastunut. En tiedä mitä tapahtui. En tiedä mistään mitään. Lamaannuin enkä saanut sanaa suustani. Mä vaan oon ihan hulluna häneen. Olin jo ennen sitä tuijotusta ja oon edelleen.

        Minuutteja!? En ole minä tuollaista vielä kokenut, vaikka ikääkin lähemmäksi 40 vuotta. Voi kunpa munkin kaivattuni joskus vangitsisi mut katseeseensa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuutteja!? En ole minä tuollaista vielä kokenut, vaikka ikääkin lähemmäksi 40 vuotta. Voi kunpa munkin kaivattuni joskus vangitsisi mut katseeseensa...

        No siksi mä täälläkin roikunkin kun häntä ei voi unohtaa, sitä mitä tapahtui ei voi unohtaa, kunpa hänkään ei voisi unohtaa. Hän ei ole ihminen jonka unohtaisin helposti. Mikä on tää tunne kun tuntuu ettei maailmassa ole kuin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siksi mä täälläkin roikunkin kun häntä ei voi unohtaa, sitä mitä tapahtui ei voi unohtaa, kunpa hänkään ei voisi unohtaa. Hän ei ole ihminen jonka unohtaisin helposti. Mikä on tää tunne kun tuntuu ettei maailmassa ole kuin hän.

        Oot varmaan rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot varmaan rakastunut.

        Väittäisin että oon. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittäisin että oon. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Pusi pusi höpsykkä nukkumaan nyt.

      • Anonyymi

        Taas lepytit mut, luulin että olit suuttunut mulle vaikka en mielestäni aihettaole antanut.Hyvät yöt.


      • Anonyymi

        Hyvää yötä sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas lepytit mut, luulin että olit suuttunut mulle vaikka en mielestäni aihettaole antanut.Hyvät yöt.

        Miksi olisin suuttunut? en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisin suuttunut? en ole.

        No hyvä,hyvät yöt.


    • Anonyymi

      Ei täältä löydy ketään rakasta turha kuvitella.

      • Anonyymi

        Oli se täällä ennen. Pahasti pelkään että olet nyt oikeassa.


    • Anonyymi

      Laita nimet?

      • Anonyymi

        Laita itse nimesi tänne, jos näet sen jotenkin järkevänä.


    • Anonyymi

      Olet aina rakas. Minä vaalin sinun parastasi. Hyvää yötä ja pelko pois

      • Anonyymi

        Kauniita unia. Pelko tulee ja menee. Laitan sen yöksi tyynyn alle pois.


    • Anonyymi

      Mä olen liian arka ja outo rakkaaksi.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole liian arka eikä outo rakkaaksi. Anna sen päättää joka sua haluaa rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole liian arka eikä outo rakkaaksi. Anna sen päättää joka sua haluaa rakastaa.

        Mutta miten naisella voisi olla sellainen rakkaus muhun? Ihmeellistä se olisi, jos näin olisi. Mutta mulla ei ole oikein ystäviäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten naisella voisi olla sellainen rakkaus muhun? Ihmeellistä se olisi, jos näin olisi. Mutta mulla ei ole oikein ystäviäkään.

        Miksei voisi olla sellaista rakkautta? Eipä se olekaan mikä vaan rakkaus vaan tunne joka syttyi hänen lähellään, hänestä, häneen... sinuun? En tiedä hänen ystävistä mutta tunnen monia aikuisia, joilla ei oikein ole ystäviä enää. Aika menee muuhun kuin samanmielisten ystävien etsimiseen, ei ystävät kasva puissa, hyviä löytyy harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei voisi olla sellaista rakkautta? Eipä se olekaan mikä vaan rakkaus vaan tunne joka syttyi hänen lähellään, hänestä, häneen... sinuun? En tiedä hänen ystävistä mutta tunnen monia aikuisia, joilla ei oikein ole ystäviä enää. Aika menee muuhun kuin samanmielisten ystävien etsimiseen, ei ystävät kasva puissa, hyviä löytyy harvoin.

        Ajattelet tosi ihanasti ja vastaat viisaasti. Voisin kysyä sinulta paljon asioista, jos olisit kanssani. Ihmettelen lempeyttäsi. Sua täytyy rakastaa loppuelämä, eikä sua saa koskaan jättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelet tosi ihanasti ja vastaat viisaasti. Voisin kysyä sinulta paljon asioista, jos olisit kanssani. Ihmettelen lempeyttäsi. Sua täytyy rakastaa loppuelämä, eikä sua saa koskaan jättää.

        Sä taas vastaat tosi ihanasti. Ei suakaan saa kukaan jättää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä taas vastaat tosi ihanasti. Ei suakaan saa kukaan jättää koskaan.

        Haluatko sinä vaimoksi sille miehelle? Mitä mieltä olet siitä jos mies ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sinä vaimoksi sille miehelle? Mitä mieltä olet siitä jos mies ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa?

        En koe erityisesti haluavani naimisiin eikä sillä olisi väliä mulle mitä se suhde olisi "paperilla". Toisestakin se pitkälti riippuu miten hän ajattelee. En ole mitään mieltä siitä mitä mies on ennen tehnyt tai jättänyt tekemättä. Menneet on menneitä. Kun nyt saisi sen tulevaisuuden tai edes hetken siitä.


    • Anonyymi

      Blaah.
      Mitäs on aamiaisex ?

      • Anonyymi

        Mä en syö aamiaista. Eikä täällä nyt muita oo syömässä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kärähti?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitä sä arvasit? Kattelin tuon videon, ihan kiva.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Opetellaan ja hyvät yöt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe