Tauski lohduttaa stefua

Anonyymi

Siellä on taas rytmiryhmä koolla lohduttamassa stefua. Toivottavasti tulee nyt parempi mieli step-puliukolle...
(lähde: onni Sarmaste en IG, Tauski laulaa kivenlahden talossa) 😂

19

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No justiinsa juu... Ja tuollaista juhlintaako soffen olisi kotonaan pitänyt sietää? Tais olla naccikin pikku huoli tuohon liikemiesjengiin verrattuna.

      • Anonyymi

        Tauski opettaa Stepuliukolle akan hakkaamisen taitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tauski opettaa Stepuliukolle akan hakkaamisen taitoja.

        Jaaha, stalkkeri ap taas tietää 👏😂. Eikös ainakin tuossa Thermanin edellisessä suhteessa ollut rouva se kovanyrkkisempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha, stalkkeri ap taas tietää 👏😂. Eikös ainakin tuossa Thermanin edellisessä suhteessa ollut rouva se kovanyrkkisempi?

        Kyllä Stefun ex oli oikea nyrkkisankari, kehui itse että kyllä täältä pesee, parit järjestysmiehet olivat helisemässä ex:n riehuessa !


    • Anonyymi

      Monitoimimies.

    • Anonyymi

      Ei oikeesti ja Stefu antanut hölynpöly juttuja seiskaan😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Kyllä nyt ei naurata enää tuo Stefun touhu yhtään. Eikö perhe saa miestä hoitoon, ennenkuin jotain tapahtuu.

      • Anonyymi

        Tauski nykyisin on raitis äijä !


      • Anonyymi

        Mikä perhe ???? Mies jo 33 v, äitiäkö tarkoitat ?? Jos ei itse ymmärrä niin voi voi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä perhe ???? Mies jo 33 v, äitiäkö tarkoitat ?? Jos ei itse ymmärrä niin voi voi...

        Steffi on 34v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Steffi on 34v.

        Tauski otti entisen muijan takaisin, nyt menee kuulema hyvin heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tauski otti entisen muijan takaisin, nyt menee kuulema hyvin heillä.

        Häh, vai ottiko entinen muija Tauskin takaisin. Tais olla niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh, vai ottiko entinen muija Tauskin takaisin. Tais olla niin.

        Jompi kumpi en tiedä, on äijä ollut jo puovuotta raittiina.Jospa Tauski puhuu järkeä, Stefanil et jätä viunat pois niin uusi elämä voittaa kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Steffi on 34v.

        33 vuotias. Älä usko Seiskaan, joka piti Stefanin ja Martinan ikäeroa minimissään. 5 vuotta ikäeroa, mutta loppujen lopuksi ihan samantekevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä perhe ???? Mies jo 33 v, äitiäkö tarkoitat ?? Jos ei itse ymmärrä niin voi voi...

        Eikös Stefulla ole perhettä? Sisko jne.


    • Anonyymi

      Tauski Peltola on hyvä tyyppi. Musa on vaan karmeaa kuraa.

      • Anonyymi

        No Tauski laulaa Sinä vain... niin Stefu ja Sarmaste neljine kelloineen sitä kuuntelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Tauski laulaa Sinä vain... niin Stefu ja Sarmaste neljine kelloineen sitä kuuntelee.

        Milläs Stefu nyt korvaa tämän?


    • Anonyymi

      Tauski on ollut pahimmasta päästä naisten mukiloinnissa ja maskikauppias kusetti koko Suomea vaarallisilla maskeillaan. Stefu on pappa betalar kokkelipää. Muutama tosifrendi yiojon lisää. Eipä tälläkään miehellä ole exää paremmat frendipiirit. Sofia surfaa ja sahaa näiden rikkaiden kokkelimiesten parissa. Ensin Niko, nyt Stefu..kuka on seuraava rikas kokkelipää, joka elättää Sofia raukkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe