Tilasin saksasta paketin ja myyjän mukaan siinä ei ole seurantakoodia, kun paketti tulee suomeen niin eikös suomen posti tee koodia joka tapauksessa? Jos ei niin onko mitään ideaa mistä tietäisin paketin saapuneen?
Ulkomailta tilaaminen
5
254
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se mahtuu postiluukkuun tai laatikkoon, niin luultavasti se tulee sinne ilman mitään ilmoitusta.
Muussa tapauksessa laittavat semmoisen postikortin kokoisen lappusen "teille on saapunut suurikokoinen lähetys." Siinä kerrotaan mistä paketti on noudettavissa.- Anonyymi
Noinhan ne ain llaittaa sen lapun kun eivät viitsi kannella paketteja. Asiakas joutuu itse hakemaan jostain sitymarketista sitten jonkun pienen kirjekuoren kokoisen paketin joka ei jostain kumman syystä muka mahdu luukusta sisään.
Kerran olin juuri menossa ulos kun luukusta putosi se lappu. Avasin oven kun kantaja oli vielä samassa kerroksessa ja näytin lappua hänelle että voi antaa sen ison pakettinsa minulle.
Poika oli nolon näköinen ja sanoi ettei tullut paketti mukaan nyt.
Sellaista paskapalvelua on joillakin yrityksillä.
- Anonyymi
EU:n ehdottomasti parasta antia on, että voi tilata EU:n alueelta Suomeen tuotteita halvemmalla kuin jos ostaisi Suomesta. Esim. elektroniikka, alkoholi, jne. EU:n etämyynti-direktiivistä on paljon hyötyä. Ei tarvitse maksaa Suomen korkeita alv:ja tai alkoholiveroja kun tilaa muualta EU:sta.
Esim. iso hifi-tv Saksasta, Made in Germany -laatua. Suomessa hinta olisi pitkälti yli 1000€, ehkä 1200-1300. Saksasta saman saa tilattua Suomeen hintaan 850€ toimituskulut 50€. Tai vaikkapa portviiniä voi tilata suoraan tuottajan verkkokaupasta Portugalista, portugalissa 15€, alkossa 25€.
Muutoin EU onkin pelkkää roskaa. Suomelle olisi parempi ensin liittyä Natoon ja sitten erota EU:sta. Mutta kun nyt tilanne on mikä on, niin miksi ei hyödyntäisi mahdollisuutta maksaa vähemmän veroja muualle EU:hun ettei tarvitse maksaa paljon veroja Suomeen. - Anonyymi
Saksalaisista verkkokaupoista olen itsekin tilaillut niin aina on annettu DHL:n seurantakoodi, joka puolestaan antaa Suomen Postin seurantakoodin ja linkin, kun paketti on saapumassa Suomeen.
Saksan päässä paketti liikkuu hyvin tehokkaasti ja nopeasti. Vauhti hiipuu yleensä Saksasta lähtiessään. Minä tilasin Saksasta myös Medikohause.de lymfabootsit. Tuli Kiinasta lähetetyt olemattomat aurinkolasit. Kaverilla sama juttu. Onneksi maksoin Visalla. Reklamaatio ei onnistu, pyydetään pitämään aurinkolasit (automaattivastaus) ja muka 50%:a palauttavat hinnasta. Ei onnistu. Jos tuohon suostuisin, luottokunta ei korvaa mitään ja saisinko edes 50%:a takaisin koskaan, epäilen. Hyvinhän he tienaavat jos kaupanteko on tällaista. En suosittele kenellekään ko. saksalaista firmaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851