Mielialat vaihtelevat

Anonyymi

Tunnen itseni tällä hetkellä luuseriksi, tuli tajuntaan, että ei "meitä" "tule.
Se sai minut itkemään.
Jos jotain olisi voinut tullakin, niin mokasin sen. Olen tosellakin se joka hävisi tässä tapauksessa. Miten olen voinutkaan olla niin sekaisin ja väärässä. Olen ansainnut pahan oloni.
Tuntuu todella vaikealta jatkaa eteenpäin. Miten taas pystyn kokoamaan itseni ja toimimaan elämässä ja arjessa?
Sekoanko uudelleen?
Luulin, että olen parempi ja fiksumpi hminen. En näköjään kestä stressiä yhtään. Minussa on varmaan jokin riivaaja ja demoni sisälläni, kun olen ollut niin mieleltäni "sairas."
Haluaisin pyytää anteeksi, mutta tuskin sillä olisi hänelle merkitystä.
Psrempi hänelle, että kävi näin.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet julma itsellesi nyt.

      • Anonyymi

        Tämä! 1


    • Anonyymi

      Aina kannattaa jutella asiaan liittyvän henkilön kanssa. Voi olla, että hän ei ole vielä luovuttanut sinun suhteesi, vaikka se siltä voi vaikuttaa. Jos on aitoa rakkautta, on myös ymmärrystä ja sitä on paljon.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo ole kaikkensa tehnyt toisen elämän pilatakseen. Ruikuttaa täällä että saisi houkuteltua takaisin ja uudestaan puukkoa haavaan. Tämä on palstan pelin henki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole kaikkensa tehnyt toisen elämän pilatakseen. Ruikuttaa täällä että saisi houkuteltua takaisin ja uudestaan puukkoa haavaan. Tämä on palstan pelin henki.

        Niin varmaankin trolli mutta opettavainen sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaankin trolli mutta opettavainen sellainen.

        En ole trolli. Ei täällä ole tarkoitus tunnistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaankin trolli mutta opettavainen sellainen.

        Kävikö trolli juuri ihan vähän kehaisemassa itseään? Kukaties...


      • Anonyymi

        Vaikka tekisi mieli pahoitella käytöstäni, niin on parempi etten häiritse häntä mitenkään. Aikaa on kulunut jo aika kauan tapahtuneesta.
        Ei kyse ollut oikeastaan rakkaudesta, ei oltu niin läheisiä. On vaan huono omatunto omasta käytöksestäni, mutta se alkoi pahasta väärinkästyksestä, en jaksanut enää sitä toistuvaa seläntakana puhumista.
        Nyt vaan tekisin toisin, kun ymmärrystäkin on enemmän. Kiitos kuitenkin neuvosta ja vastauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tekisi mieli pahoitella käytöstäni, niin on parempi etten häiritse häntä mitenkään. Aikaa on kulunut jo aika kauan tapahtuneesta.
        Ei kyse ollut oikeastaan rakkaudesta, ei oltu niin läheisiä. On vaan huono omatunto omasta käytöksestäni, mutta se alkoi pahasta väärinkästyksestä, en jaksanut enää sitä toistuvaa seläntakana puhumista.
        Nyt vaan tekisin toisin, kun ymmärrystäkin on enemmän. Kiitos kuitenkin neuvosta ja vastauksesta.

        Ole hellä itsellesi, olet varmaan hyvä ihminen. Kaikki menee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hellä itsellesi, olet varmaan hyvä ihminen. Kaikki menee hyvin.

        Kiitos! Yritän olla kiltti itselleni ja toisille.
        Eikä oikeastaan voi paljon mennä huonommaksi kuin minulla on joskus aiemmin mennyt, joten toivon minäkin, että asiat menevät tulevaisuudessa parempaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tekisi mieli pahoitella käytöstäni, niin on parempi etten häiritse häntä mitenkään. Aikaa on kulunut jo aika kauan tapahtuneesta.
        Ei kyse ollut oikeastaan rakkaudesta, ei oltu niin läheisiä. On vaan huono omatunto omasta käytöksestäni, mutta se alkoi pahasta väärinkästyksestä, en jaksanut enää sitä toistuvaa seläntakana puhumista.
        Nyt vaan tekisin toisin, kun ymmärrystäkin on enemmän. Kiitos kuitenkin neuvosta ja vastauksesta.

        Minä ainakin odotan hänen anteeksi pyyntöään ja olisin valmis anteeksi antamaan. Hän saisi mut kokonaan, jos niin haluaisi. En ole unohtanut häntä vaikka vuosia kulunut. Elämäni on vain, hänen miettimistään ja turhauttaa jos me kummatkin ollaan kokoaika rakastettu tahoillamme ja ei olla yhdessä. Still loving him..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävikö trolli juuri ihan vähän kehaisemassa itseään? Kukaties...

        Hae apua tuohon pakkomielteeseen?


    • Anonyymi

      et sinä sekoa, olet ihana ihminen ja mukava, sanotaan vähän hassunhauska, omalla ihanalla tavallasi.

      en viitsi kirjoittaa mitään negatiivistakaan sinusta, sillä olet pelastanut henkeni monet kerrat, olet sankari.
      muista se aina jos masentaa tai ahdistaa.

      kaipaan sinua ja tulen aina kaipaamaankin.

      • Anonyymi

        Miten tuo on mahdolista edes, hengenpelastus?


    • Anonyymi

      Trolli on 100%

      • Anonyymi

        Minä en trollaa vaan kirjoitin suoraan sydämestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en trollaa vaan kirjoitin suoraan sydämestä.

        Täällä on noita, jotka ei pidä tunteellisista viesteistä yhtään. Aloituksessa ei ollut mitään trollausta. Minusta noista hieman vajaaälyisistä kommentoijista ei kannata välittää mitään. Ei täällä kaikilla riitä ymmärrys edes siihen mitä trollaus tarkoittaa. Hänellä on pakkomielle kommentoida kaikkeen tunteelliseen noin, hän on sairas, hän tekee sitä hyvin usein. Älä aloittaja ota itseesi noita kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on noita, jotka ei pidä tunteellisista viesteistä yhtään. Aloituksessa ei ollut mitään trollausta. Minusta noista hieman vajaaälyisistä kommentoijista ei kannata välittää mitään. Ei täällä kaikilla riitä ymmärrys edes siihen mitä trollaus tarkoittaa. Hänellä on pakkomielle kommentoida kaikkeen tunteelliseen noin, hän on sairas, hän tekee sitä hyvin usein. Älä aloittaja ota itseesi noita kommentteja.

        Kiitos sinulle kommentista.
        En ota itseeni noita kommentteja, mutta turhauttaa, kun vilpitöntä kirjoitusta ei uskota todeksi.
        Itkeminen rupesi koskemaan päähän vaan.


      • Anonyymi

        Jopa satakymmenen psosenttisesti trolli.


    • Anonyymi

      Säälittelet itseäsi ja jatkat samalla tapaa eli päätät toisen puolesta tämän ajattelun ja mikä on parasta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Anteeksipyynnöllä on merkitystä aina. Et voi päättää toisen puolesta, ettei hän sitä tarvitse. Keskityt tässä vain omaan pahaan oloosi ja kokemaasi häpeään, etkä virheen korjaamiseen. Virheiden myöntäminen on rohkea teko - ota tästä voimia parantaa vanhat haavat.


    • Anonyymi

      Älä tuomitse itseäsi. Kuka tahansa joutuu joskus vastaavaan tilanteeseen. Sinä teit, minkä silloin katsoit parhaaksi. Aina voi korjata käyttäytymistä, jos haluaa. Ehkä se toinen ymmärtää, mistä on kysymys.

      • Anonyymi

        Kiitos ymmärryksestä.
        Menneisyyttä en valitettavasti voi muuttaa, mutta tänä päivänä käyttäytyisin aivan toisella tavalla.
        Kaikella on kai merkityksensä vaikka en vielä sitä voi ymmärtää.


    • Anonyymi

      Naiselta miehelle?

      • Anonyymi

        Juu, aloittaja on nainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe