Aihe

Mahtava aamu YLE radio ykkösellä

Anonyymi

Aamut on mahtavia YLE radio ykkösellä. Ensin on Ykkösaamu jossa käsitellään päivän polttavia asioita kotimaasta ja ulkomailta. Sitten kello yhdeksän uutisten jälkeen eetteriin pärähtää muistojen bulevardi, jossa kuulee vanhempaa musiikkia ympäri maailman. Olen tyytyväinen YLE veron maksaja. Veroa voisi vielä korottaakin

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai että sitä vanhempaa musiikkiahan muit eivät soita. Kun katsoo biisilistoja voisi luulla ellei ole tottakin, että ohjelma on uusint 5 vuoden takaa jatkuvasti. Jokakerta.

• Anonyymi

Soittaako muut muka samoja biisejä mitä Yle Radio 1 soittaa? Enpä usko, jos olet toista mieltä niin esitä jotain faktaa todisteeksi!

• Anonyymi

Talousjumala tulee uusintana, eikä se mitään haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      624
      30396
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      308
      22604
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14131
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11245
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8339