Radio Kiss lopetaan, tilalle Basso

Anonyymi

Bauer Media tiedotti, että Basso palaa uudistuneena keskiviikkona 30.9. Mediamonitorin ja Iltalehden mukaan Basso tulee Radio Kissin taajuuksille.

21

1803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä, että Kiss olisi pitänyt siirtää seuraaville taajuuksille:

      Helsinki 106,9 MHz
      Kotka 107,2 MHz
      Lappeenranta 102,1 MHz
      Porvoo 107,6 MHz
      Turku 92,2 MHz

      • Anonyymi

        Kiss ehkä ansaitsee FM-taajuudet vaikka NRJ soittaa suurin piirtein samoja biisejä. Silti NRJ soittaa enemmän samoja koko ajan kuin Kiss. NRJ pitäisi uudistaa ja Bauer Median pitäisi NRJ Finlandin liiketoiminnot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiss ehkä ansaitsee FM-taajuudet vaikka NRJ soittaa suurin piirtein samoja biisejä. Silti NRJ soittaa enemmän samoja koko ajan kuin Kiss. NRJ pitäisi uudistaa ja Bauer Median pitäisi NRJ Finlandin liiketoiminnot.

        NRJ oli hyvä vielä 2013.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NRJ oli hyvä vielä 2013.

        Aika kultaa muistot. Samat soi ihan koko ajan. Lisäksi paljon suomiräppiä.


    • Anonyymi

      Bauer Median pitäisi ostaa NRJ Finlandin liiketoiminnot

    • Anonyymi

      Ehkä Bassoradio saa kuuntelijoita enemmän kuin Kiss. Sen jälkeen, kun Voice uudistui Kissiksi katosivat kuuntelijat Radio Novalle ja muille radiokanaville.

    • Anonyymi

      MOntako avausta samasta asiasta?

      • Anonyymi

        Ei sillä ole väliä vai onko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole väliä vai onko?

        On, koska ketään ei kiinnosta Kiss tai mihin nuo ihmiset joutaa. Bauerissa itse nostatetaan omien tylsien radioiden aiheita. Itse sitten lukevat ja kommentoivat täällä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, koska ketään ei kiinnosta Kiss tai mihin nuo ihmiset joutaa. Bauerissa itse nostatetaan omien tylsien radioiden aiheita. Itse sitten lukevat ja kommentoivat täällä niitä.

        Ja p*skat ne Bauerilta täällä kommentoivat, eiköhän kaikki ole ihan tavallisia radion kuuntelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja p*skat ne Bauerilta täällä kommentoivat, eiköhän kaikki ole ihan tavallisia radion kuuntelijoita.

        Todellakin näkee, että nämä nostatukset on talon sisäisiä. Tavallinen kuuntelija ei esim tiedä taajuuskokonaisuuksista etukäteen. Ei kiinnosta niin paljoa.


    • Anonyymi

      Mediamonirori on Bauerin käsikassara. Täällä Oulussa sille syljetään!

      • Anonyymi

        Aienpi viesti ei varmasti ollut Oulusta. Hyvä yritys silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aienpi viesti ei varmasti ollut Oulusta. Hyvä yritys silti.

        Jos pääkaupunki lasketaan yhdeksi möhkäleeksi on Oulu suomen kolmanneksi isoin kaupunni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pääkaupunki lasketaan yhdeksi möhkäleeksi on Oulu suomen kolmanneksi isoin kaupunni.

        Ja höpöhöpö, Oulu on Suomen 5:ksi suurin kaupunki.
        Lähde Wikipedia
        "Väkiluku: 205 750; 5:nneksi suurin 30.6.2020"
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Oulu
        Joten turhaan te oululaiset isottelette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpö, Oulu on Suomen 5:ksi suurin kaupunki.
        Lähde Wikipedia
        "Väkiluku: 205 750; 5:nneksi suurin 30.6.2020"
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Oulu
        Joten turhaan te oululaiset isottelette.

        Ihan keskenänne helsinkiläiset kirjoittelette. Sekä trolli että 'faktantarkistaja' yllä lienee Sanomien/Nelosen trollitehtaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan keskenänne helsinkiläiset kirjoittelette. Sekä trolli että 'faktantarkistaja' yllä lienee Sanomien/Nelosen trollitehtaalta.

        Minä EN mistään trollitehtaasta ole! Vaikka sinä itse olet sellainen, ei tarvitse leimata meitä muita sellaiseksi!


    • Anonyymi

      Aloittaja täällä, Vantaalta olen. Ei työskentele Bauer Medialla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe