Eilen kun katsoit suoraan silmiini - hätkähdit. Toissapäivänä kutsuit minua luoksesi lausumalla nimeni mitä pehmeimmällä äänelläsi ja viime maanantaina kun katseemme kohtasivat, painoit silmäsi kiinni ja sekoilit sanoissasi. Mikä on?
Olen huomannut että kätesi tärisevät lähelläni ja kun pyydän jotakin, sinä toteutat sen. Nimeni lausut aina hiljaa - minulle et korota ääntäsi.
Kun puhun, sinä kuuntelet - joskus jopa salaa. Minä kun en paljoa puhu ja kun puhun - sinä olet hiljaa ja kuuntelet. Olet normaalisti aina äänessä.
Joten mikä on?
Puutut minun olemiseeni ja menemisiini selkäni takana. Kuten edelliseen ulkomaan matkaani... se oli asia joka ei kuulunut sinulle mitenkään. Mutta se on sinun tapasi - olla suuna päänä ja puuttua asioihin jotka eivät sinulle kuulu.
Kuten minun pussailemiseni muiden kanssa - ei pitäisi liikuttaa sinua suuntaan taihi toiseen. Tosin otit asia esille kahdesti edellisessä saunaillassa... eli...
Mikä on?
Miten kuvittelet minun tulkitsevan käytöstäsi?
Mikä on homman nimi?
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy häneltä, ei kukaan täällä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604596Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491525Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2611285Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651054
- 801047