Miksi olet yksinäinen ???
Miksi olet yksinäinen?
13
55
Vastaukset
- Anonyymi
En yleensä tunne yksinäisyyttä. Nyt korona aikana ja etätöissä alkaa välillä tuntua että olisi mukava jutella uusien ihmisten kanssa. Esim. kaupassa käydessä tuli niin paljon positiivista energiaa ihmisiltä että huhhuh. Myyjätyttökin sellainen oikea energiapommi ja hyvännäköinenkin. Yksin olo on siitä huono asia, että oman mielen varjot saa kasvaa rauhassa, kun niitä ei altista altistamalla itsensä ulkomaailmalle. Kelien huonontuessa myös ulkoilu on vähentynyt. Heräsin juuri päiväunilta niin kirjoittelen tällaista ajatusten tulvaa.
- Anonyymi
En ole yksinäinen vaikka olen yksin. Rakastan olla rauhassa, tehdä rauhassa mitä haluan kenenkään keskeyttämättä. Rakastan olla retkellä yksin, menen minne haluan omia aikojani. Ei tarvitse neuvotella mistään ja lopulta tyytyä huonoon ratkaisuun. Syön milloin haluan, mitä haluan ja missä haluan. Ei valittamista.
Toki tapaan ihmisiä, mutta vain silloin kun haluan, suunnilleen joka toinen päivä. Niin, en ole enää töissä, joten tällainen ihana, vapaa elämä onnistuu hyvin. - Anonyymi
Mä olen yksinäinen vastoin omaa tahtoa.
Oon sairastellut enkä enää pääse kaikkeen osallistumaan nykyisen liikuntarajoitteisuudenkin takia ja sen myötä ns. " pudonnut kelkasta " kun muilla elämä jatkuu.
Eihän tää kivaakaan ole mutta minkäs teet.....Aina ei voi itse valita... - Anonyymi
Olen usein yksinäinen, koska en kuulu joukkoon. Siksi harvemmin olen missään porukassa ellei ole ihan pakko.
- Anonyymi
Erakkoelämää 2010 toukokuu alkaen.
- Anonyymi
Mitä sulle erakko kuuluu nyt 10 vuotta myöhemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulle erakko kuuluu nyt 10 vuotta myöhemmin?
Vielä yksinäisempää kuin koskaa ennen.
- Anonyymi
Monelle on helpompaa olla yksin kuin ihmishälinässä. Itsekin kuulun tähän joukkoon. Tarvitsen omaa tilaa ja aikaa, siitä saan voiman, joka tarvitaan ihmisjoukoissa selviämiseen. Yksinäiseksi en silti oloani koe.
Ymmärrän ja tunnen myös niitä, joille oma seura ja oleminen edes hetken oman itsen kanssa on kauhistus. Nämä tuskin koskaan ovatkaan yksin.
Vaikea sen sijaan on ymmärtää niitä, jotka kokevat yksinäisyyden vaikeaksi. Aika moni näistä voisi hakeutua mieleiseensä seuraan tai kutsua kotiinsa sukulaisia, naapureita jne. Mutta ei, ei kun ei! Onpahan sitten aihetta valittaa kurjuuttaan.
Aika pieni on se joukko, joka ei pääse mihinkään sairauden tai muun syyn vuoksi. On olemassa järjestöjä, joista voi saada "ystävän", tukihenkilön tai muun seuralaisen. Löytyy varmaan joka kunnasta. Ehkä kannattaisi tarttua tilaisuuteen ja lopettaa valittaminen. - Anonyymi
Olen valinnut kahdesta pahasta sen pienemmän.
- Anonyymi
Toinen lähti itään ja toinen länteen.
Ei sanottu pahasti vaan hyvästi.
Siitä alkoi yksinäinen erakkoelämä. - Anonyymi
Olen yksinäinen kun kumppanini kuoli kahdeksan kk sitten. Kaipaan luotettavan miehen seuraa, mutta pelkääkö mies vai mistä on kyse...etsin omaikäistä, tupakoimatonta mutta mun kanssa naukkailevaa, itse tissuttelen. Ikää on kohta 68, olen hoikahko, en tanssi, en tykkää teatterista, en konserteista, mut tykkään vähän rajummasta musiikista, sellasesta rock...ulkokonsertit jees...kyllä tää nykymusiikkikin menee, kunhan on mun makuset esiintyjät. Jos miehellä on auto, voitas käydä silloin tällöin jossain päin suomea. Tykkään tehdä ruokaa ja teen vaikka olen yksin...on mulla ihana katti W kaverina...harrastuksia on vesijuoksu, pyöräily omaan tahtiin, kävely, ristisanat ja sudoku, tietokoneella korttipelaaminen, astrologia, lukeminen ym. Olen jousimies, kuu kaloissa. Jos löytyisi mies joka on aurinkomerkiltään kalat, tai vastaavasti miehen kuu jousimiehen viimeisissä asteissa.. en siis vaadi paljoa, enhän...
- Anonyymi
No minä en ole viettänyt koskaan synttäreitä, synnyin jouluaaton aaton aaton aattona, ei synttäreitä, ei nimipäivä-muistamisia, ei jouluna lapsena mitään lahjoja, olen oppinut tähän niukkaan toisen huomioimiseen, hyvä tämä vaan on nyt ajatellen.
Mitä kaipaan, niin se on kiva mies, en osaa olla ihan yksin. Kumppanini kuoli alkuvuodesta, ehdittiin olla yhdessä liki puoli vuosisataa... - Anonyymi
Asun yksin.Yhtään ystävää ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279