Demarien eero heinäluoma oli kovin huolestunut vieraan tahon vaikuttamisesta vaaleihin, lajitoverinsa t. tiilikaisen kanssa. Missäpä muualla kuin YLEN "UUTISISSA" Ajatelkaa , kuvitelkaa , silitelkää ja taputelkaa , nämä sosialistit jotka työkseen ja elämäntehtävänään harjoittaa tätä sonnanluontia ovat syyttelemässä tahoja, jotka eivät kuuna kullan valkeana moiseen sortuisi.E, heinäkenkä oli melkoisena päällepäsmärinä YHDYSVALTAIN vaaleissa. ((((mikä taho maksoi matkat))))) , vaaleissa jossa lajitoveri h. clintton sai huolella turpiinsa, Heinäkenkälle on tappiosta ollut seurauksia, sisäpiirin tietojen mukaan heinäkenkänkä on herännyt revittyjen lakanoiden keskeltä, hiestä märkänä, Jos näin on, olisiko heinäkenkän aika siirtyä rehellisyyden tielle. Edes vähän.
Näin puhui hännänhuippu pikku eero liukasluikku ,demarien tiuskea rakki.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491