Hei! Olisko täällä kellään mielenkiintoa ostaa kuvia nuoren naisen jaloista?
Jalka kuvien myynti
Anonyymi
10218347
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 102
Vanhimmat
Moi!
Laittele viestiä, niin sovitaan tarkemmin..
[email protected]
jos oot kiinnostunut ostaa kato mun instagram rose__ffeet
Vieläkö kuvat kiinnostaa? (:
Jos vielä kiinnostuneita, teen mitä vain ;) [email protected]
Vastailehan posteihisikin
Hei!
Voisin olla kiinnostunut ostamaan <3
Käykö kokoa 36 olevat nuoren naisen jalat...? 💚
ootko velä kiinnostunut?
Moikka! Täällä olis jalkakontenttia tarjolla, jos kiinnostaa! Kuvia/videoita/kustoms😊
ostatko vielä
Voisin vaihtaa. Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista.
😁😁😁
Jos joltakin vielä löytyy kiinnostusta ostaa toiselta nuorelta jaloista kuvia niin minulta löytyy kauniit jalat
Olen 18 vuotias tyttö ja tarvisin vähän ruoka rahaa joten jos joku on kiinnostunut ostamaan kuvia minun jaloista/sääristä niin pistele viestiä sähköpostiin [email protected]
Jos löytyy kiinnostusta nuoren naisen jalkakuviin, käytettyihin sukkahousuihin/alushousuihin/sukkiin tms, laita viestiä [email protected] niin sovitaan hintoja:)
Onlyfans
@u249447250
Kauniita jalkakuvia, laitahan seurantaan! Lisäilen usein uusia, ja kauniisti pyytämällä saattanee saada myös toivomuskuvia.
@ffgirlforyou mulla myös onlyfanstilillä jalka-ja korkkarikuvia joissa perse myös pääosassa😏 käykää kurkkaa
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://seksi24.online/H/F2v8K6
Voi,voi
Moikka! Jos jollain vielä kiinnostusta kuville niin ota yhteyttä kikissä: jaatyneitakukkia 😊 olen 22v nuori nainen.
Miksi ei toimi?
Jos joltakin vielä löytyy kiinnostusta ostaa savottamiehen palleista kuvia niin minulta löytyy jykevät pallit.
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/W1p2K4
Upeat sääret löytyy täältä mies vm.54
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://alikuzu.com/H/F5j5O8
Kiinnostaako varvas kuvat?
Snapchat?
My dogi dogi dogi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/D1n3S8
Vielä löytyy kuvia vanhan savottamiehen palleista.
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://1lingo.com/H/F0p2J2
Hei!
Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan N18 varvas/jalka kuvia?
Joo
Jos jalkakuvilla tienaa, niin käsken vaimon mallikseni heti iltasella!
Minulla olisi kuvia vanhan savottamiehen palleista vaihtoon.
Kiinnostaisko jotakuta ostaa kuvia kauniista jaloista? 25v nainen täälä kyselee :)
Missä voi ottaa yhteyttä?
Jotka myyvät vastatkaa alle vaikka snapchat käyttäjätunnuksellanne. Olen kiinnostunut ostamaan.
Oliviaisabel00
Miul ois söpöt jalat
Nainen ja mies ja mahdollista kumpienkin kanssa sopia miten yhteyttä voi ottaa
Olisin kiinnostunut, voitko laittaa oman snäppisi niin addaan
Mym fans: // Jabugrll jalkakuvia ja toiveita kuuntelee! Käy ottaa seurantaan! 💦🌞
Myös snapchat löytyy jabugrll 😋
Mä myyn ig Finnishfeetboy ja snp boyfeets m 23v oulu
Claudiasalonen
lumenas7
@vylisirkka
Vylisirkka
Vylisirkka
Finnishfeetboy ig ja boyfeets on snp ollaan pariskunta jotka tykkää ottaa jalkakuvia 🤣😏
@varvastytto263
Ostatko vielä?
oletko vielä kiinnostunut?
Oisin valmis myymään kuvia, hinnasta kun sopuun päästää niin melko kaikki käy
Kiinnostaa miten yhteyttä
Sähköposti tms ?
Laittele sähköpostiin ⬆️ viestiä ja sovitaan enempi
Oot kumpi/Kuka?
Enemmän tietoja saa tuolla sähköpostissa
Moi! Kiinnostaisiko ketään ostaan 1-3
18-vuotiaan tytön kauniita varvakuvia? Vastalakatut kynnet (vaihtoehdot harmaa ja punainen) Saa myös ilman lakkaa! <3
Snapchat?
@Pilvip77
haluisiko kukaan ostaa kuvia nuorennaisen varpaista
Snapchat?
Mikäli vielä kiinnostuneita niin täällä 27vee hoitsu myy jalkakuvia/sukkia/alusvaatteita. Pyydä vaan rohkeasti millasta haluaisit niin laitetaan järjestyyn🤭 kik hoitsu1997
Olisiko jollain vielä tarvetta ostaa varvaskuvia minulla olis pari kuvaa jos kiinnostaa! Snapchat on: @vylisirkka
jos jotain vielä kiinnostaa niin snapchat @varvastytto263 ;)
Oisko ketään kuka haluais halvalla varvaskuvia;)
Itse saa valita kynsien värin jos haluaa
Sievä nuori nainen myy varvaskuvia, lakatut ja saa lähettää toiveita!🤩🦶🏼🧴rohkeesti viestiä kik: kukka222
myös esim. sukkahousuja, sukkia ja alusvaatteita jos hinnasta sovitaan!! kik:kukka222 🦶🏼🧦🩲
Snapchat?
Jos vielä jotain kiinnostaa niin myynnissä jalkakuvia. Toiveita kuunnellaan!
Voisi olla mielenkiintoa. Mites sinut ja kuvasi tavoittaa?
Onko kiinnostuneita ostamaan 20.v pitkän, hoikan naisen jalasta kuvia? Mahdollisesti myös alushousuja muita asioita😉
Itsestäni sen verran, että olen toimistohiiri 🐰, joten stay-upit ja hameet on vakio-varusteena
Snp :Videoidenmyynti
Tele: Hbossa
Aloitettu: 2020-09-26 22:43:03
Olis kiinnostusta, lähinnä jalkapohjakuvista/ videoista. Laittakaa s-posti osoitetta kehiin, ei kikkejä tms. Vain naisilta !
Moikka, täälä kirjoittelee 19 vuotias nainen, voisin myydä käytettyjä alusvaatteita, jalkakuvia, oikeestaan mitä vaan kun hinnasta sovitaan🤗
Kiinnostaa, snapchat?
Mulla ois instagramissa
Mulla olisi myös. Miten ois s posti?
Onko vielä kiinnostusta ostaa jalkakuvia? Käytettyjä alusvaatteita?
Moikka, 18 vuotias tyttö täällä. Olisiko kellään mielenkiintoa ostaa varvaskuvia ;)
Oisko muita kun varvas kuvia mahdollista
Täällä kans 23v nainen ois valmis myymään jalkakuvia/sukkia yms. 🦶🏼💗
Snapchat?
Jos kiinnostaa niin tele: @miumaumj
Varvaskuvia voi ostaa täältä @varvakuvienmyyj
Tarvitseeko joku vielä kuvia kaniista varpistani
Hei!
Olisko joku kiinnostunut ostamaan 21v naisen jalkakuvia? Toiveitakin otetaan vastaan jos hinnasta sovitaan?
Snapchat?
Hei mä myyn jalkakuvia jos jotain kiinnostaa😏 myyn niitä feetpics.com nimellä sweetiefeet4u. Ekat kuvat on jo nähtävissä käykää tilaa!
Hei! Minullakin olisi myydä kuvia, jos vielä jollain kiinnostusta! 😏
adpicss
https://www.snapchat.com/add/adpicss?share_id=00JmHSknoKU&locale=fi-FI
Varpaista ja saa ehdottaa muutakin, sovitaan 🤭
Voin myös ihan vaan jutella.
heips! täällä olis nuori nainen joka myy jalkakuvia, voin tehä custom kuvia ja videoita jos innokkaita ostajia/ostajaa löytyy 🩷
Viisi vuotta vanha avaus, siinä ehtii känsät ja kynsisieni kasvamaan pahanlaisesti.
Täältä löytyis nuoren tanssijan varpaista kuvia, jos kiinnostaa🩰
Snapchat?
Tee ONLYFANS tao FANSLT
Moikka! Oisko täällä vielä kiinnostuneita ostamaan varvaskuvia yms…?
Täälläkin olisi myytävää! Nainen 20v. Voin myydä myös muutakin😉