eivät pysy liiveissä ja nännit ovat ihan kovat...mikä avuksi
Mitä tehdä kun tissi on pinkeenä
17
562
Vastaukset
- Anonyymi
Tarviit rentouttavaa öljyhierontaa. Käviskö huomenna klo 12?
- Anonyymi
kuulostaa hyvältä, mitä muuta olisi tarjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No paikat ois raukeena ja kaikkea saat mitä pyydät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin tissit olis ?
- Anonyymi
Olet raskaana.
- Anonyymi
No en kyllä ole ...
Käy ostamassa oikean kokoiset rintaliivit. Sulla on selkeästi liian pieni kuppi sun liiveissä jos rinnat ei pysy sisällä.
- Anonyymi
Niin varmaankin, ihan asiallinen kommentti, varmaankin pitäisi olla uhreiluviit runsaille D-malleille, ilman mitään kaaritukia, mikähän olisi hyvä merkki ?
- kaikenkaikkiaan hyviä ehdotuksia hieronnasta muihin palveluihin ja ihan konkreettsiiin asioihin, ihan siistiä ja jopa asiallista Anonyyminä ilman nikkiä se onkin hyvä siellä puskasta huudella, vielä syvempää trollimetsästä kuin minä itse.
- Anonyymi
Hmm, itsehän sitoisin aloittajan x asentoon sänkyyn ja peittäisin silmät. Sen jälkeen imisin ja öljyisin käsin leikkisin tisseillä, saattaa olla että pitäisi läpsiä niitä myös. Kyllä se pinkeys siitä, kun kunnolla käsittelee tisuja. Olisi kiva muutenkin läpsiä pinkeitä tisuja, vaikka niin että olisi sidottuna ranteista johonkin roikkumaan. Tällaista hoitomuotoa kinkympi tohtori määrää aloittajalle, kuin myös muillekin isotissisille lukijoille.
- Anonyymi
Ei kyllä kuulosta houkuttelevalta, todella alhaista. Tuollaisesta hoitomuodosta en ole edes kuullut, onneksi ihan itseäni ja muista kanssasisaria ajatellen. Tää ei ole todellakaan minun palsta jakaa ajatuksia, sorry vaan, poistun ja etsin apua jostakin muualta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta houkuttelevalta, todella alhaista. Tuollaisesta hoitomuodosta en ole edes kuullut, onneksi ihan itseäni ja muista kanssasisaria ajatellen. Tää ei ole todellakaan minun palsta jakaa ajatuksia, sorry vaan, poistun ja etsin apua jostakin muualta..
Heippa vaan ;) Suosittelen lepoa myös, kun noin pahasti kiristää. Voi äityä tissikipu vielä migreeniksi, ei kiva ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa vaan ;) Suosittelen lepoa myös, kun noin pahasti kiristää. Voi äityä tissikipu vielä migreeniksi, ei kiva ollenkaan.
:) joo, kyllä se eilen helpotti hierojalla, hän hieroi selkää ja huomasin jotakin: hänellä oli kovana housujen edusta....siinä sitten keskusteltiin ja päädyttiin tositoimiin, otin kovan taikasauvan käteen ja hyväilin sitä ja siitä tuli todella pitkä, paksu ja tosi kova, tissit sai kyytiä ja pomppivat, kookosöljy oli liukasta hieronta-ainetta, tissit piti laittaa yhteen kinesteipillä ja niiden väliin tuli taikasauva hierottavaksi, kuohuviinillä maustettuna aivan makeaa. Sitten oli vuorossa vuoripuron solinaa, kovaa ja kosteaa menoa ja lopuksi rinnat oli spermalla kuorutettu.
Nyt ne ovat pehmeät ja odottavat uutta hierontakertaa:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:) joo, kyllä se eilen helpotti hierojalla, hän hieroi selkää ja huomasin jotakin: hänellä oli kovana housujen edusta....siinä sitten keskusteltiin ja päädyttiin tositoimiin, otin kovan taikasauvan käteen ja hyväilin sitä ja siitä tuli todella pitkä, paksu ja tosi kova, tissit sai kyytiä ja pomppivat, kookosöljy oli liukasta hieronta-ainetta, tissit piti laittaa yhteen kinesteipillä ja niiden väliin tuli taikasauva hierottavaksi, kuohuviinillä maustettuna aivan makeaa. Sitten oli vuorossa vuoripuron solinaa, kovaa ja kosteaa menoa ja lopuksi rinnat oli spermalla kuorutettu.
Nyt ne ovat pehmeät ja odottavat uutta hierontakertaa:)No niin mitä mä sanoin. Hieronta olisi auttanut.
Voinko tehdä jälkitarkastuksen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin mitä mä sanoin. Hieronta olisi auttanut.
Voinko tehdä jälkitarkastuksen?Kiitos, tähän täytyy palata myöhemmin, onkohan palvelu yhtä hyvää:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, tähän täytyy palata myöhemmin, onkohan palvelu yhtä hyvää:)
Aina kannattaa kokeilla uusia mahdollisuuksia.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27010062K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2165789Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1695316PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *794947Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot93208Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe32599- 2122489
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122309Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3682099- 241945