OLEtko koskaan ajatellut luopua uskonnostasi ja miksi?
Horjuuko uskosi koskaan?
15
77
Vastaukset
- Anonyymi
Erosin kirkosta 40 v. Sitten koska kristinusko ei hyväksy Jälleensyntymisoppia.
- Anonyymi
Niin sitä pitääkin tehdä. Jos et usko kirkon oppiin mene muualle.
- Anonyymi
Suomalaisilla on tapana luotettavuus ja tätä ristinusko käyttää hyväkseen.
Ei se ole petturuutta erota kirkosta, minä annan teille sanani, että se on oikea teko. - Anonyymi
Mihin tarkalleen pitäisi uskoa?
- Anonyymi
Pitäisi luottaa vain siihen minkä mittaamalla pystyy oikeaksi todistamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi luottaa vain siihen minkä mittaamalla pystyy oikeaksi todistamaan!
Uskoni on ihan todellista, vaikkei sen mittaamiseen olekaan härveliä.
Anonyymi kirjoitti:
Uskoni on ihan todellista, vaikkei sen mittaamiseen olekaan härveliä.
Räsäsen Päivi sanoi epäilleensä Jeesuksen olemassaoloa. Usko perustuu lähes täysin varmasti olettamukseen.
torre1 kirjoitti:
Räsäsen Päivi sanoi epäilleensä Jeesuksen olemassaoloa. Usko perustuu lähes täysin varmasti olettamukseen.
Siis taikauskosta on kyse.
- Anonyymi
torre1 kirjoitti:
Räsäsen Päivi sanoi epäilleensä Jeesuksen olemassaoloa. Usko perustuu lähes täysin varmasti olettamukseen.
Kenellä perustuu, kenellä ei, ihan varmasti et voi sitäkään tietää - vain uskotella itsellesi.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Siis taikauskosta on kyse.
Mitä uskoa se on kun mies uskoo olevansa nainen?
- Anonyymi
Teosofit sanovat että usko on järjen uinailua eikä sen valvontaa.
- Anonyymi
Uskoni on aikoinaan horjunut hyvinkin pahoin, eräässä vaiheessa turvauduin jopa okkultismiin, new ageen ja erittäin traagisin seurauksin.
Onneksi lukuisten harhavuosieni jälkeen ymmärsin palata Jumalan huomaan. Edes Raamatun Tuhlaajapojalla ei ollu voinut mennä kaikki niin pieleen, kuin itselläni meni.
Kantapääkokemuksena tuo harharetki tosin oli avartava, joskin täyttä helvettiä. "Elämän koulua." Perkele totisesti johtaa jumalatonta maailmaa!
Tänä päivänä, jos uskoni horjahtelee, olen oppinut mitä ei pidä tehdä, vaan mitä pitää tehdä. Kaikki tämä lukee Raamatussa, ohjeet löytyy sieltä. - Anonyymi
Uskonnosta luovuin, kun tulin uskoon.
Ei!
- Anonyymi
Teosofit tutkivat ihmisessä piileviä salaisa voimia ja uskontojen salaista puolta. Kristinuskon ohelle voisi ottaa teosofian.
Yrjö Kallinen oli teosofi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483