Suurimmalla osalla vastaantulijoista oli pitkähihaisia tai huppareita, jopa takki. Farkut tai muut housut. Korkeintaan t-paitasillaan mutta pitkät housut silti.
Kunhan vaan ihmettelin. Johtuuko siitä että ei viitsitä kaivaa enää kesävaatteita varastosta? Vai pukeutuuko ihmiset kalenterin mukaan eikä sään mukaan?
Miksi vain harvoilla oli tänään kesävaatteet päällä? +22.6 C
6
62
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla vähän vanhemman polven juttuja nuo että sää on kuin kalenteriin nakutettu. Tiedetään aina millon kesä alkaa millon loppuu.
- Anonyymi
Kalenterin mukaan kun pukeutuu, pysyy ns. Normaalin ihmisen kirjoissa.
- Anonyymi
Kun vaihtaa kerran, niin ei vaihdeta takaisin. Seuraavan kerran pitkät kalsarit lähtevät jalasta junannuksena.
- Anonyymi
Jotkut katsovat säätilan kalenterista, itse katson sen aina lämpömittarista. Jos on 20 tai yli on kesä ja silloin on shortsit ja t-paita päällä.
Missäs niin lämmintä on ollut? Täälläpäin Suomea on lämpimät vaatteet olleet tarpeen jo jonkin aikaa, tänäänkin 7 - 8 astetta, sadetta myös ja öisin ehkä pakkasta.
- Anonyymi
minulla on pitkät kalsarit ja lyhyet niiden alla...ei oo liian kuuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381