Katsoin sattumalta tädet tähdet 2020 ohjelmaa. Kummastelen sitä, että naispuoliset esiintyjät taustalaulajia myöten näyttävät puvuissaan kuin juuri halkeamaisillaan olevat makkarat grillissä. Miehet sen sijaan ovat normaalipainoisen oloisia.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Suomalaiset naiset kadottivat uuman jo 70-luvulla. Nykyään jopa nuoren suomalaisen naisen vartalon muoto on "TYNNYRI"
- Anonyymi
Mutta kuka kumma äänestää Teräsniskaa kokoajan jatkoon?? Oma mies Suvin rahoilla vai? Kertokaa minulle missä vaiheessa hän on heittäytynyt? Oliko otsahiukset heittäytymistä vai mikä? Tasapaksua menoa kerrasta toiseen.
- Anonyymi
Tähdet Tähdet.Vain elämää.Suomilowe.
Isot biisit.Elämäni biisi on Julkkisten vinkumiskisat. - Anonyymi
Suvi on paras ylivoimaisestti mutta tuon ohjelman äänentoisto ei ole
- Anonyymi
Ei kyllä heittäytyjänä ainakaan!
- Anonyymi
Minusta Konsta on monipuolinen laulaja. Toivon hänelle onnea kisaan.
- Anonyymi
Samoin. Konstalle menee äänet.
- Anonyymi
Kun Katri Ylander pudotettiin lopetin ohjelman katsomisen. Ihmisillä ole näköjään mitään käsitystä mitä tarkoittaa laulutaito.
- Anonyymi
Tämä ei käsittääkseni ole laulukilpailu vaan ESIINTYMISkilpailu... etsitään parasta heittäytyjää ja he ovat Konsta ja Hanna.
- Anonyymi
Minä en katso finaalia enää, koska Hanna olisi kuulunut sinne Konstan seuraksi. Ja kyllä, minä äänestin molempia, saan valittaa. Joten se siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861363
- 721204
- 791071
- 95889
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois264861- 30790
- 49767
- 78708
- 55693
- 44622