Katsoin sattumalta tädet tähdet 2020 ohjelmaa. Kummastelen sitä, että naispuoliset esiintyjät taustalaulajia myöten näyttävät puvuissaan kuin juuri halkeamaisillaan olevat makkarat grillissä. Miehet sen sijaan ovat normaalipainoisen oloisia.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Suomalaiset naiset kadottivat uuman jo 70-luvulla. Nykyään jopa nuoren suomalaisen naisen vartalon muoto on "TYNNYRI"
- Anonyymi
Mutta kuka kumma äänestää Teräsniskaa kokoajan jatkoon?? Oma mies Suvin rahoilla vai? Kertokaa minulle missä vaiheessa hän on heittäytynyt? Oliko otsahiukset heittäytymistä vai mikä? Tasapaksua menoa kerrasta toiseen.
- Anonyymi
Tähdet Tähdet.Vain elämää.Suomilowe.
Isot biisit.Elämäni biisi on Julkkisten vinkumiskisat. - Anonyymi
Suvi on paras ylivoimaisestti mutta tuon ohjelman äänentoisto ei ole
- Anonyymi
Ei kyllä heittäytyjänä ainakaan!
- Anonyymi
Minusta Konsta on monipuolinen laulaja. Toivon hänelle onnea kisaan.
- Anonyymi
Samoin. Konstalle menee äänet.
- Anonyymi
Kun Katri Ylander pudotettiin lopetin ohjelman katsomisen. Ihmisillä ole näköjään mitään käsitystä mitä tarkoittaa laulutaito.
- Anonyymi
Tämä ei käsittääkseni ole laulukilpailu vaan ESIINTYMISkilpailu... etsitään parasta heittäytyjää ja he ovat Konsta ja Hanna.
- Anonyymi
Minä en katso finaalia enää, koska Hanna olisi kuulunut sinne Konstan seuraksi. Ja kyllä, minä äänestin molempia, saan valittaa. Joten se siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2262271
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521342Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861177- 811006
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 76885
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77757Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750- 40731