Katsoin sattumalta tädet tähdet 2020 ohjelmaa. Kummastelen sitä, että naispuoliset esiintyjät taustalaulajia myöten näyttävät puvuissaan kuin juuri halkeamaisillaan olevat makkarat grillissä. Miehet sen sijaan ovat normaalipainoisen oloisia.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Suomalaiset naiset kadottivat uuman jo 70-luvulla. Nykyään jopa nuoren suomalaisen naisen vartalon muoto on "TYNNYRI"
- Anonyymi
Mutta kuka kumma äänestää Teräsniskaa kokoajan jatkoon?? Oma mies Suvin rahoilla vai? Kertokaa minulle missä vaiheessa hän on heittäytynyt? Oliko otsahiukset heittäytymistä vai mikä? Tasapaksua menoa kerrasta toiseen.
- Anonyymi
Tähdet Tähdet.Vain elämää.Suomilowe.
Isot biisit.Elämäni biisi on Julkkisten vinkumiskisat. - Anonyymi
Suvi on paras ylivoimaisestti mutta tuon ohjelman äänentoisto ei ole
- Anonyymi
Ei kyllä heittäytyjänä ainakaan!
- Anonyymi
Minusta Konsta on monipuolinen laulaja. Toivon hänelle onnea kisaan.
- Anonyymi
Samoin. Konstalle menee äänet.
- Anonyymi
Kun Katri Ylander pudotettiin lopetin ohjelman katsomisen. Ihmisillä ole näköjään mitään käsitystä mitä tarkoittaa laulutaito.
- Anonyymi
Tämä ei käsittääkseni ole laulukilpailu vaan ESIINTYMISkilpailu... etsitään parasta heittäytyjää ja he ovat Konsta ja Hanna.
- Anonyymi
Minä en katso finaalia enää, koska Hanna olisi kuulunut sinne Konstan seuraksi. Ja kyllä, minä äänestin molempia, saan valittaa. Joten se siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479