Retorinen kysymys

Anonyymi

Kuinka kauan pitää pihtailla pusuja, ennenkuin voi olla varma ettei mies jätä heti? A) päiviä, B) viikkoja, C) kuukausia, D) vuosia

10

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun kysyy retorisen kysymyksen, siihen ei odoteta vastausta. Tiedoksi vain.

• Anonyymi

Aloittaja tiesi sen. Vadtaushan olisi tapauskohtainen eikä mitenkään yleispätevä!

• Anonyymi

Ei sillä ole pusujen pihtaamisella ole väliä. Oikea mies ei jätä naistaan. Pusuttelu kestää loppuelämän. Mieheltä.

• Anonyymi

Kympin arvoinen vastaus 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kympin arvoinen vastaus 😊

Laita tilille.

• Anonyymi

Tämä on kiva kysymys! Joillekkin pusu antaminen on hyvinkin luontevaa, mutta monelle se on pitkän harkinnan tulos. Pusu pusuna, ei varmaankaan tarvitse odottaa kuukausia, mutta sellainen pusu mitä ei "pihtailla" mikä tulee tunteesta toiseen, vaatii oman aikansa. Olisiko se 3 viikkoa, se aika yleensä kertoo, haluaako luottaa ja osoittaa kiintymystään toiseen. Tietysti jos, on jo varma tunteistaan ja ehkä jopa odottanut hetkeä, niin 2 viikkoakin voisi riittää. Tuo jättäminen tuossa ihmetyttää, eihän toisilleen pusut antavat tuollaisia ajattele. Korkeintaa kädet täristen, seuraavaa kertaa joka vieläkin maistuvaisempi.

• Anonyymi

Minä olen kasvanut ajatukseen, että miesten mielestä on naisia joiden kanssa ollaan ja sitten naisia joiden kanssa mennään naimisiin. Sen teorian mukaan jos on liian "helppo" tapaus niin mies ajattelee tämän olevan muillekin yhtä helppo ja vaihtaa seuraavaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen kasvanut ajatukseen, että miesten mielestä on naisia joiden kanssa ollaan ja sitten naisia joiden kanssa mennään naimisiin. Sen teorian mukaan jos on liian "helppo" tapaus niin mies ajattelee tämän olevan muillekin yhtä helppo ja vaihtaa seuraavaan.

varmasti tälläisiäkin näkemyksiä on, varsinkin nuorena, kun on epävarmuutta ja elämän opit on enemmän kuultuja kuin koettuja. Aikuisempana esim. pusun ymmärtäminen ja antaminen on aikuisempaa, tunnetaan ja ajatellaa enemmän kummanina kuin esineenä.

• Anonyymi

Ehkä kannattaa ehdottaa että pusuja vasta kun on avioitu. Niin minä ajattelin tehdä. Jos se ei käy naiselle niin ei ole oikea minulle.

• Anonyymi

luulen että naiset, jotka kahvitauolla koskettelevat lusikan pyöreämmällä puolella huuliaan, voisivat olla nopeampia ja naiset jotka laittavat haarukkaa suuhunsa hitaampia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1179
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1038
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      833
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      811
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      754
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    Aihe