Kuinka kauan pitää pihtailla pusuja, ennenkuin voi olla varma ettei mies jätä heti? A) päiviä, B) viikkoja, C) kuukausia, D) vuosia
Retorinen kysymys
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kysyy retorisen kysymyksen, siihen ei odoteta vastausta. Tiedoksi vain.
- Anonyymi
Aloittaja tiesi sen. Vadtaushan olisi tapauskohtainen eikä mitenkään yleispätevä!
- Anonyymi
Ei sillä ole pusujen pihtaamisella ole väliä. Oikea mies ei jätä naistaan. Pusuttelu kestää loppuelämän. Mieheltä.
- Anonyymi
Kympin arvoinen vastaus 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kympin arvoinen vastaus 😊
Laita tilille.
- Anonyymi
Tämä on kiva kysymys! Joillekkin pusu antaminen on hyvinkin luontevaa, mutta monelle se on pitkän harkinnan tulos. Pusu pusuna, ei varmaankaan tarvitse odottaa kuukausia, mutta sellainen pusu mitä ei "pihtailla" mikä tulee tunteesta toiseen, vaatii oman aikansa. Olisiko se 3 viikkoa, se aika yleensä kertoo, haluaako luottaa ja osoittaa kiintymystään toiseen. Tietysti jos, on jo varma tunteistaan ja ehkä jopa odottanut hetkeä, niin 2 viikkoakin voisi riittää. Tuo jättäminen tuossa ihmetyttää, eihän toisilleen pusut antavat tuollaisia ajattele. Korkeintaa kädet täristen, seuraavaa kertaa joka vieläkin maistuvaisempi.
- Anonyymi
Minä olen kasvanut ajatukseen, että miesten mielestä on naisia joiden kanssa ollaan ja sitten naisia joiden kanssa mennään naimisiin. Sen teorian mukaan jos on liian "helppo" tapaus niin mies ajattelee tämän olevan muillekin yhtä helppo ja vaihtaa seuraavaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kasvanut ajatukseen, että miesten mielestä on naisia joiden kanssa ollaan ja sitten naisia joiden kanssa mennään naimisiin. Sen teorian mukaan jos on liian "helppo" tapaus niin mies ajattelee tämän olevan muillekin yhtä helppo ja vaihtaa seuraavaan.
varmasti tälläisiäkin näkemyksiä on, varsinkin nuorena, kun on epävarmuutta ja elämän opit on enemmän kuultuja kuin koettuja. Aikuisempana esim. pusun ymmärtäminen ja antaminen on aikuisempaa, tunnetaan ja ajatellaa enemmän kummanina kuin esineenä.
- Anonyymi
Ehkä kannattaa ehdottaa että pusuja vasta kun on avioitu. Niin minä ajattelin tehdä. Jos se ei käy naiselle niin ei ole oikea minulle.
- Anonyymi
luulen että naiset, jotka kahvitauolla koskettelevat lusikan pyöreämmällä puolella huuliaan, voisivat olla nopeampia ja naiset jotka laittavat haarukkaa suuhunsa hitaampia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680