Tärinää, nykimistä ja kaikkea muuta. Mitä täää on?!

Anonyymi

Asentojen ylläpitäessä tärisen todella helposti. Jos vaikka menen lankkuasentoon alan täristä, vaikka olen ollut siinä vasta pari sekuntia. Kameraakin jos pidän käsissä, niin kädet tärisee. Pää tärisee myös. Yksinkin välillä. Mutta stressaavissa/ahdistavissa tilanteissa se jäykistyy ihan niin pahasti, etten voi kääntää päätäni ilman että se tärisee ihan hullusti (jos vaikka pitää istua jossain ympyrässä ja kuunnella muita, nii mun pää on ihan jäykkänä ja katson vaan suoraan. Ja jos vaikka siinä mun vasemmalla puhuu joku, en voi katsoa häneen päin. Ihan saakelin noloa). Ja jos vaikka hymyilen, niin suunpielet tärisee/väpättää. Tai kun teen jotain ilmeitä.
Ja välillä myös jalat tärisee ja käveleminen on tämän takia vaikeaa.
Mulla on myös näössä ja puheessa ollut ongelmia, sekä elohiiriä siellä sun täällä. Tämän takia, en usko että tämä olisi pelkkää essentiaalista vapinaa. En myöskään usko, että tämä olisi mikään paha neurologinen sairaus (vaikkakin nyt laitoin aihealueeksi neurologian). Uskon, että tämä voisi olla niskaperäistä. Mutta voiko niskaongelmat aiheuttaa, kokokehon tärinää?? AIka outoa..
Vietän todella paljon aikaa koneella ja muutenkin istuessa.
Oon käynyt tosin myös kiropraktikolla. Oli vähän jumeja ja on yliliikkuvuutta, mutta kolmella käyntikerralla sai suurimmat jumit/lukot auki. En kuitenkaan tunne että sain apua oireisiini ollenkaan.
Tarvitsisin jotain apua oireisiini. Tää on helvettiä

3

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen 16v sitten.

• Anonyymi

Kirjoitat, että et ole käynyt neurolgin vastaanotolla. Miksi ihmeessä et ole, vaikka selvästi tarvitset juuri nurologin konsultaatiota. Hänen asiansa on selvittää, mikä sinua vaivaa, eikä minkään kiropraktkon,

Siis, varaa aika neurologille, siitä vaivasi selvittely oikeasti alkaa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      21
      1800
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      347
      1514
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1122
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      142
      1116
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe