Asentojen ylläpitäessä tärisen todella helposti. Jos vaikka menen lankkuasentoon alan täristä, vaikka olen ollut siinä vasta pari sekuntia. Kameraakin jos pidän käsissä, niin kädet tärisee. Pää tärisee myös. Yksinkin välillä. Mutta stressaavissa/ahdistavissa tilanteissa se jäykistyy ihan niin pahasti, etten voi kääntää päätäni ilman että se tärisee ihan hullusti (jos vaikka pitää istua jossain ympyrässä ja kuunnella muita, nii mun pää on ihan jäykkänä ja katson vaan suoraan. Ja jos vaikka siinä mun vasemmalla puhuu joku, en voi katsoa häneen päin. Ihan saakelin noloa). Ja jos vaikka hymyilen, niin suunpielet tärisee/väpättää. Tai kun teen jotain ilmeitä.
Ja välillä myös jalat tärisee ja käveleminen on tämän takia vaikeaa.
Mulla on myös näössä ja puheessa ollut ongelmia, sekä elohiiriä siellä sun täällä. Tämän takia, en usko että tämä olisi pelkkää essentiaalista vapinaa. En myöskään usko, että tämä olisi mikään paha neurologinen sairaus (vaikkakin nyt laitoin aihealueeksi neurologian). Uskon, että tämä voisi olla niskaperäistä. Mutta voiko niskaongelmat aiheuttaa, kokokehon tärinää?? AIka outoa..
Vietän todella paljon aikaa koneella ja muutenkin istuessa.
Oon käynyt tosin myös kiropraktikolla. Oli vähän jumeja ja on yliliikkuvuutta, mutta kolmella käyntikerralla sai suurimmat jumit/lukot auki. En kuitenkaan tunne että sain apua oireisiini ollenkaan.
Tarvitsisin jotain apua oireisiini. Tää on helvettiä
Tärinää, nykimistä ja kaikkea muuta. Mitä täää on?!
Anonyymi
3
184
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 16v sitten.
- Anonyymi
Kirjoitat, että et ole käynyt neurolgin vastaanotolla. Miksi ihmeessä et ole, vaikka selvästi tarvitset juuri nurologin konsultaatiota. Hänen asiansa on selvittää, mikä sinua vaivaa, eikä minkään kiropraktkon,
Siis, varaa aika neurologille, siitä vaivasi selvittely oikeasti alkaa. - Anonyymi
olisiko tätä https://fi.wikipedia.org/wiki/Touretten_oireyhtymä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717985Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910272Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3126728Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224509Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483697Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743204"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132903Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892390MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201567Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181396