Kyllä se nainen vaan vaikuttaa stondikseen

Anonyymi

Vaikka aina yritetään sanoa ettei se ole naisen vika mutta mulla toisenlainen tarina. Seurustelin reilun puoli vuotta naisen kanssa ja mulla oli ongelmana ettei seissyt. Hommasin jopa lääkkeitä vaivaan. Nainen oli ihan kaunis.

Nainen sitten häipyi maisemista. Nyt olen seurustellut jo melkein 3 vuotta uuden naisen kanssa ja ei paljon tarvita että alkaa seistä. Tajusin tämän naisen tavattuani että niin paljon vaikuttaa kemia naisen kanssa. Tämä nykyinen on kiltti nainen joka arvostaa mua. Tajusin ettei se edellinen saanut mua tarpeeksi kiihottumaan koska luonne oli aika p....a.

Oletteko muut huomanneet samaa? Ikää mulla jo 45 vuotta ja erosin muutama vuosi sitten pitkästä liitosta.

13

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikä opettaa varmistamaan. Olemme molemmat olleet eläkkeellä melkein 20 vuotta.
      Miehelläni on joskus ollut hankaluuksia mutta varmistan asian siten, että seisokki syntyy jo aloittaessani sitomaan ohutta anarua hänen kivestensä ja siittimen ympärille. Sidonta varmistaa erektion säilyvyyden. Yli 70v ikäisenä en ole enää hehkeimmilläni enkä nolostele tätä varmisteluani vaikka joskus tuntuu siltä, että mieheeni tehoaa palkkä narun näkeminen.
      Meidän tapauksessamme se olisi naisen vika jos en haluaisi varmistaa lopputulosta.

      • Anonyymi

        Toi naru homma kuulostaa kiihottavalta. Ja vielä vanhemman rouvan tekemänä. Voisit tyydyttää minut. Saisit nuorempaa kalua.


    • Anonyymi

      juu ei suonia turvottava arginiini auta jossei nainen tee aloittieta koskaan...

    • Anonyymi

      No sehän se juuri vaikuttaakin, mies kun on erittäin herkkä naisen käyttäytymiseen ja sielunelämään.
      Pari esimerkkiä: Seurustelin pidemmän aikaa erään "rouvan" kanssa, jolla oli erittäin voimakkaat halut, mutta oli toivottoman ujo ja estynyt ja loppujen lopuksi siitä hommasta ei mitään tullut, vaikka ilmoitti, että saat panna vaikka keskellä yotä, mutta kun ei niin ei.
      Toinen "rouva" asui naapurissa ja pihalla tuli juteltua sitä sun tätä, mm. miten häntä panettaa niin, että joskus tåytyy runkata monta kertaa päivässä - otti itselleen saunavuoronkin kakksos -saunaan samaan aikaan, kun minulla :)
      Yhtä kaikki hänestä huokui sellainen seksikkyys, että minulla alkoi seistä, vaikka olin pihalla 2 metrin päässä hänestä.kemioilla on väliä)
      (Kolmaskin) Sattupa kerran kapakista lähdettyä, että käsipuoleen jäi tyttö, erittäin kaunis ja nuori, no aamulla herättyämme pähkäiltiin, miten ilta olikaan mennyt, jne.
      Kysyi sitten, että saako lainata hammasharjaani, no sai ja jonkin ajan kuluttua kysyi, että voiko hän pestä päänsä, sai tietenkin, samalla muuttui entistä puheliaammaksi ja tuttavalliseksi, päivän mittaan lähtivät ensin rintaliivit ja sitten pikkaritkin..
      Joka tapauksessa meillä synkkasi erinomaisesti jo heti herättyämme.
      Tämä tapaus on jäänyt lähtemättömästi mieleeni, sillä kyseinen tyttö on ollut parasta, mitä minulla on elämäni aikana ollut. (kemioilla on väliä)

      • Anonyymi

        Näinhän se menee ja myös toisinpäin, ei kuka tahansa mies saa naisen pillua sykähtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee ja myös toisinpäin, ei kuka tahansa mies saa naisen pillua sykähtämään.

        Totta! Onneksi nykyajan naiset uskaltavat jo aika hyvin nostaa kytkintä, jos ei sängyssä suju, eikä kemiat kohtaa. Sillä on paljon merkitystä, että jääkö nainen kylmäksi toistamiseen seksissä vai saako orgasmin edes kerran viikossa tavalla tai toisella.


    • Anonyymi

      Kyllä ihmisen tärkein ja isoin sukupuolielin on aivot. Huonossa parisuhteessa ei ole seksiä. Ihan ymmärrettävää.

    • Anonyymi

      naisen kielteinen asenne seksiin vie tietysti parhaimman terän. hepenett ja naisen villi nuorekas into pitäää miehenkin kunnossa

    • Anonyymi

      Oli joskus lyhyt suhde yh äidin kanssa. Hän oli vähän päälle 40 vuotias ja minä silloin n 10 v vanhempi.
      Täytyy sanoa että aika seksikäs nainen vaikkei enään ihan nuori ollut. Sitten kun ekan kerran olin hänen luonaan yötä, ei siellä paljoa nukuttu. Heti oli kullissa kiinni ja halusi monta kertaa, kuten minäkin. Kun yritin tuottaa hänellekin orgasmia, sanoi hän että ei ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia, ja että tekee sen sitten itse. No, ei siinä mitään, aamulla jatkettiin taas touhuja. Mentiin sitten päivällä käymään mun asunnolla, ja taas piti päästä sänkyyn. Oli kyllä sellainen pakkaus ettei miehen tarvinnut puutteesta kärsiä. Tuon viikonlopun jälkeen oli vehjekkin jo aika arkana.
      Suhde vaan ei vastannut muuten molempien odotuksia. Tavattiin sen jälkeen muutama kerta ja aina oli seksiä vaikka ei oltu sen takia tavattu.
      Joten kyllä naisella on suuri merkitys miehen kyvykkyyteen.

    • Anonyymi

      Aivot on suurin sukupuolielin.

      • Anonyymi

        Ei siinä paljoa aivoja tarvita, eikä varsinkaan käytetä kun pistetään pötköä pesään.
        Eikä edes jälkeenpäin kannata ajatella mitä tuli tehtyä. Se joka paljon funtsii, se vähän nai.


    • Anonyymi

      Kauan sitten tapailin naista, joka oli halukas ja muutenkin kuuma. Pillu vaan tuoksahti aina karmealle, vaikka käytiin yhdessä pesulla. Tässä nenä lähetti viestiä alakertaan, että nyt istumalakkoon... se siitä. Muiden kanssa on pelittänyt.

    • Anonyymi

      Pisti kyllä ajattelemaan alkuperäisen kirjoitus. Seurustelen yli 50 vuotiaan miehen kanssa jo 7 vuotta. Alussa seksiä oli ja aivan mahtavaa olikin.

      Olen aina ollut seksuaalinen nainen. Ei tietysti liiallisuuksiin mutta nykyinen seurustelukumppanini vain..yksinkertaisesti saa vieläkin pasmat sekaisin..nyt tuli 1 vuosi ilman yhdyntää. Sanon sen näin kauniisti koska ainut mitä saan ja voin tehdä seksin saralla on se, että teen hänelle suuseksiä (tykkään kyllä) mutta sen edemmälle emme mene.Jos yritän laittaa hänet sisälleni, ei kestä kauaa, kun yksinkertaisesti hänellä vain lerpahtaa, niinkuin hän itse toteaa. Olen ollut ymmärtäväinen ja en ole tehnyt tästä isoa asiaa mutta se on iso asia itselleni: Minä pidän itseäni vielä suht nättinä, kauniiksikin kehuttu mutta en halua tällä nyt tässä mitenkään antaa vaikutelmaa että olisin joku maailman paras ja seksikkäin.
      Myönnän. Olen välillä käskevä. Hän sanoo, että "se tapa, jolla sanot on käskevä"..sait minut ajttelemaan alkuperäinen kirjoittaja. En tavallaan ole ajatellut asiaa, kun se vaan tulee sieltä "laitatko sen ja sen ja teetkö sitä ja sitä". Olen aina ajatellut, jos toista auttaa, niin toinen auttaa myös. Mutta ehkä olen ollut liian käskevä. Nyt, kun hän menetti työpaikkansa, en uskalla pyytää mitään- en ole huutaja/kälättäjä tyyppiä. Mutta kait olen käskevä ja se vaikuttaa hänen haluihinsa. Yritän muuttaa tyyliäni.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe