Hyväuskoisia huijattu 40 miljoona eurolla. Katso

Anonyymi

9

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkos se Nu skin myös pyramidihuijausta. Oli telkkarissa ohjelma siitä pari viikkoa sitten

• Ei varmana ole pyramiiti. EIkä varmana ole huijaus. MAAJOHTAJA sanoi

• Anonyymi

Aha.

No ei se sitten ole, jos kerran niin sanotaan!

Buahahaa!

• Anonyymi

Tarkennus otsikkoon. Noin 20000 suomalaista on hankkinut kyrptovaluuttaan koulutusta sillä Dollari ja sen ohella nykyiset (seteli) valuutat poistuvat - oikeammin sortuvat omaan mahdottomuuteensa..... Koska niiltä puuttuu KYC.
      Rahanpesu,,,Panamapankit,,, ym huijareiden ja rikollisten elättäjät poistuvat nöyrästi OneCoinin ytimen... KYC:n tieltä.
      Onko lisättävää?
      terv. Asiantuntija

• Asiantuntia on ehdottomasti oikeassa! KÄYTETTÄVYYS ratkaisee!

• Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

Asiantuntia on ehdottomasti oikeassa! KÄYTETTÄVYYS ratkaisee!

Onecoin on kaikkein kätevin valuutta, yritäppä varastaa sitä, et onnistu ! Turvallinen

Voitko hävittää Onecoinit, ei onnistu, kun niitä ei ole niin et voi hävittää

Voiko ulosvetäjä viedä tililtäsi Onecoinnit, ei voi, ketkujen paras valuutta

Voitko jakaa Onecoin tilinumeroasi kaikkiin kilpailuihin, somessa ym. voit turvallisesti, rahat tulee tilille 100 % varmuudella, ja ei kukaan, myös sinä voi nostaa niitä.

Tässä vähän tietoa kuinka ylivoimainen Onecoin on !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onecoin on kaikkein kätevin valuutta, yritäppä varastaa sitä, et onnistu ! Turvallinen

Voitko hävittää Onecoinit, ei onnistu, kun niitä ei ole niin et voi hävittää

Voiko ulosvetäjä viedä tililtäsi Onecoinnit, ei voi, ketkujen paras valuutta

Voitko jakaa Onecoin tilinumeroasi kaikkiin kilpailuihin, somessa ym. voit turvallisesti, rahat tulee tilille 100 % varmuudella, ja ei kukaan, myös sinä voi nostaa niitä.

Tässä vähän tietoa kuinka ylivoimainen Onecoin on !

Tri Rujo oli (nyt taivaissa?) suurin nero Leonardon jälkeen vaikka ei maalannut Monaliisaa.....

• Anonyymi

Ei näy enää missään tyytyväisiä asiakkaita

Ei ole enää tupailtoja

henkilökuntta on hävinny

jari-tommi uskoo vielä projektiin

aapo laakso haikailee että kun me vaan tiedettäisiin mitä pitää tehdä

mutta onneksi käytettävyys ratkaisee

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5718
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2602
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      8
      1791
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1478
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1139
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      994
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      937
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      883
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      825
    Aihe