Tämän päivän vielä

Anonyymi

Katson odottaen, sitten jatkan elämääni unohtaen

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tää elämä teille joillekin helppoo, kirjoitatte nettiin muutaman sanan, tämän päivän vielä odottelette koneen äärellä nuhjustaen ja sitten unohdatte, pam ! ja jatkatte elämäänne. Heh.

      • Anonyymi

        Silloin kun on varaa valita etanat jää jalkoihin! 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun on varaa valita etanat jää jalkoihin! 😉

        Todellakin on varaa juuri näin😉👍😻


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä ja oikeasti sekä halveksin että säälin tuollaisia ihmisiä kun ovat kykenemättömiä rakkauteen. Rakkauden kohdetta ei voi vaihtaa päätöksellä. Sydän haluaa mitä se haluaa.


    • Anonyymi

      Mitä sinä odotat oikeasti?

    • Anonyymi

      Vuosi on pitkä tai lyhyt.

      • Anonyymi

        Ja erilainen, kuin mikään muu vuosi koskaan ennen. Hän on silti ollut lähempänä kuin kukaan koskaan aiemmin, vaikka ei i ole ollut fyysisesti läsnä elämässäni.


    • Anonyymi

      Jos on noin kiire niin älä hukkaa tätä päivää. Aloita se elämä heti nyt.
      Olen sairaana enkä voi tänään asialle mitään. Joten jatkapa elämääsi pelle.

    • Anonyymi

      Onneks sattui vapaapäivä, eikä menoja

    • Anonyymi

      Odottelet kotona että joku tulisi oven taakse, se on ressukoiden tapa se, semmosten jotka ei uskalla mitään muuta. Toisinsanoen elämäsi ei muutu miksikään.

    • Anonyymi

      Turhaanko sua odotan ja ajantajun kadotan..mä sai sulta sen mitä halusin..sä veit ja selväksi teit ettet pysty rakastamaan..turhaanko sua odotan meen vuokses vaikka helvettiin..
      T. Nainen jolla ei ole asiasi kanssa tekemistä.

      • Anonyymi

        Hahhaa! Oot ominu mun biisin. Linkkasin sitä tänne.Ei kertonu seksisuhteesta sillä ja olin nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaa! Oot ominu mun biisin. Linkkasin sitä tänne.Ei kertonu seksisuhteesta sillä ja olin nainen

        Eikä...kuului radiosta juuri kun luin tätä.....sopi niin hyvin viestiin..jätän sut jos et tottele mua..


    • Anonyymi

      No ei sitten kummosta ollut.

    • Anonyymi

      Katsot odottaen ja tekemättä mitään asian eteen, tehkööt muut ja elleivät tee niin minä unohdan ja jatkan elämääni, se ei vaan mee niin.

      • Anonyymi

        Kyllä se vaan menee niin, jos näin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan menee niin, jos näin haluaa.

        Juu, menee niin että yksin saa kotona kököttää mutta ei kukaan oven taakse tule jos itse on passiivisuuden perikuva.


    • Anonyymi

      Soitapa sille henkilölle, lähetä viesti, kirjoita kirje tai mene käymään.
      Älä ole noin passiivinen.

    • Anonyymi

      Passiiviset vain odottaa, tekemättä itse mitään ja sitten valitetaan, kun mitään ei tapahdu, eikä kukaan välitä. Ne ei opi koskaan, että vain toimimalla, tapahtuu jotain.
      Möllöttämällä ja odottaen, ei mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe