Ite en koskaanmieti onks mies naimisissa vai ei. Ihastun siihen mieheen en aattele muita. Jos on naimisissa siitä voi erota, ja lapsia saa uusia. Jos entiset lapset haluu olla vaik sen isän kans niin tulkoot sitten meille, voi olla ihan hyvä äiti heille.
En aattele et rikkosin jonkun perheebn mie vaan rakastun ja jos rakastun ei aja onneni ohi , sellasta estettä ei ookkaan ettekö ottas sellasen miehen joka kiinnostaa. Oli naimisissa tai ei, jos on passeli niin ei muu merkkaa kuin minä minään. Olen itsekäs mutta niin pitääkinbn. Ei kukaan aattele muita.
Oon mie ns rikkonut monta perhettä, mutta se on elämää ja kaikki niin teked. Ei oo multa pois jos joku menettää miehen tai isän. Etsikööt uusia. Ei kaiken pidä olla niin vakavaa, vaan iloista. kunhan muitaa että minun elämääni ei kajota, jos joku tulee ja rikkoo niin kyllä saa huutia ja kyytiä. Mun asioihin ei puututa.
Kyl mie sanon että kaikki aattelee vaan itseään, lapet saa uuden äidin jos sikseen tulee, ja miehen exä saa uduenmiehen ja minä sen mitä haluan. Kaikki voittavat.
Mitä välii millanen on oma elämä
14
65
Vastaukset
- Anonyymi
sitä ei voi koskaan enää paikata. Se pitäisi perheenrikkojan tiedostaa mitä tekee. Mutta kun se ei koske häntä, niin ei se tahra mitään edes osaa ajatella, miten lapset kärsii ja mies ja erityisesti se vaimo. Vaimo joutuu luopumaan kaikesta, lapsista, omasta kodista ja miehestä. Sitä se rikkoja ei ajattele, että vaimo kärsii kaikesta eniten. Ja kaiken päälle joutuu vielä maksamaan elareita ym.
Lapsille on hvyä kertoa totuus, että miksi äiti heidät hylkäsi,
parempi kertoo heti että joku tahra tuli ja vei teidän äidin, eikä kaunistella rumaa asiaa. Lapset tajuu pian että äiti halusi vaihtaa heidät munattomaan, ja uskon että pienikin lapsi tajuu että äiti hylkäsi heidät kun joku vieras munattomana pakotti.
Ei kukaan järkevä mies itse tuommoista tee ei koskaan.
Kuka hullu jättää oman perheen jos joku ei pakota. Surullistahan
se on, mutta näitä on paljon. Isättömyys on kamala asia, mutta parempi ilman äitiä kuin äiti joka ei lapsistaan ja miehestä välitä, parempi olla sitten näkemättä koko naista, lapset tottuu mutta nainen ei totu siihen ikinä että lapset ja mies hylkäsi hänet eikä
ikinä halua nähdäkkään. - Anonyymi
tämä taas sarjassa mielettömän hyvä keskustelu ja sitten aletaan puhumaan siipieläimistä ja joku kyselee yhteystietoja? karu leikkaus suomalaisesta yhteyskunasta. Oleme maailmam onnellisinta kansaa!
- Anonyymi
Näissä keskusteluissa käy niin ilmi kuinka kypsymättömät tasapainottomat ihmiset jotka eivät osaa käsitellä askoita. Vaan ankkuroituvat menneeseen pääsemättä koskaan elämässä eteenpäin. Eletään katkerana myrkyttäen koko lähipiiri lapsia myöten. Ei ole kovin varmalla pohjalla elämä ollut alunperinkään jos mies lähtee enskmmäisen varteenotettavan naisen matkaan. Sitten kun vuosia katkeruudessa märehditään, lapsille höpötellään kaikenlaista heille kuulumatonta eikä anneta olla lapsia. Mennään vuosia eteenpäin nämä samaiset lapset ovat mieletään sairastuneita ja vain ainoastaan kun tämä katkera vanhempi ei ole heille osannut katkeruudeltaan kyennyt antamaan tasaista kasvualustaa elämälle. Ei ihme, että nuoret on nykyään aivan sekaisin. Kärsitään päihde-ja mielenterveysongelmista. Ja suurin sairastuttaja on tämä katkera tasapainoton vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä keskusteluissa käy niin ilmi kuinka kypsymättömät tasapainottomat ihmiset jotka eivät osaa käsitellä askoita. Vaan ankkuroituvat menneeseen pääsemättä koskaan elämässä eteenpäin. Eletään katkerana myrkyttäen koko lähipiiri lapsia myöten. Ei ole kovin varmalla pohjalla elämä ollut alunperinkään jos mies lähtee enskmmäisen varteenotettavan naisen matkaan. Sitten kun vuosia katkeruudessa märehditään, lapsille höpötellään kaikenlaista heille kuulumatonta eikä anneta olla lapsia. Mennään vuosia eteenpäin nämä samaiset lapset ovat mieletään sairastuneita ja vain ainoastaan kun tämä katkera vanhempi ei ole heille osannut katkeruudeltaan kyennyt antamaan tasaista kasvualustaa elämälle. Ei ihme, että nuoret on nykyään aivan sekaisin. Kärsitään päihde-ja mielenterveysongelmista. Ja suurin sairastuttaja on tämä katkera tasapainoton vanhempi.
On unnon äitejä vielä, minäkin olen. En ole koskaanhylännyt lapsiani, enkä vaihtanut miekkosiin. Hoidian yksin lapseni aikuiseksi, kun mies rellesteli vapaittaen naikkoseten kanssa jotka rikkoivat perheemme. Siksi en ikinä antanut laspsiani miehen kotiin jos siellä olisi ollut sutturoita, ja naakkoja niin huono iti en halunnut olla, että olisin pakottanut lapseninäkemään millaista elämää perhenrikkojat elävät. Mieskään ei lähtenyt sille lonjalle että olisi pakottanut meidät näkemään sutturoitaan, hvyä niin, olemme saaneet olla turvassa ja rauhassa elellä, eikä nähdä kieroja idiotteeja lehmiä meillä. Meis vaihtoi lapet sutturoihin ja lapset hylkäsi isän mikä on ihan iokein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On unnon äitejä vielä, minäkin olen. En ole koskaanhylännyt lapsiani, enkä vaihtanut miekkosiin. Hoidian yksin lapseni aikuiseksi, kun mies rellesteli vapaittaen naikkoseten kanssa jotka rikkoivat perheemme. Siksi en ikinä antanut laspsiani miehen kotiin jos siellä olisi ollut sutturoita, ja naakkoja niin huono iti en halunnut olla, että olisin pakottanut lapseninäkemään millaista elämää perhenrikkojat elävät. Mieskään ei lähtenyt sille lonjalle että olisi pakottanut meidät näkemään sutturoitaan, hvyä niin, olemme saaneet olla turvassa ja rauhassa elellä, eikä nähdä kieroja idiotteeja lehmiä meillä. Meis vaihtoi lapet sutturoihin ja lapset hylkäsi isän mikä on ihan iokein.
Sama juttu, meil lapset hylkäsi isän kun vaihtoi heidän naakkoihin, ei sellainen ole isä joka lapset vaihtaa. Lapset sanookin että ei halua olla sen ukon kanssa missän tekemisissä, nyt lastenlapsekin karttaa ja ystävät kaikki! Itkekööt kuin pal haluu takaisn ei enää ole tulemista. Likainen mies joka etsi vähän lomaa ja huvituksia. Sutturat pilaa koko suomen perheet, kaikki. On kuin itikoita ja lehmiä jotka menee pättömästi ihmisestä ihmiseen. Hyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu, meil lapset hylkäsi isän kun vaihtoi heidän naakkoihin, ei sellainen ole isä joka lapset vaihtaa. Lapset sanookin että ei halua olla sen ukon kanssa missän tekemisissä, nyt lastenlapsekin karttaa ja ystävät kaikki! Itkekööt kuin pal haluu takaisn ei enää ole tulemista. Likainen mies joka etsi vähän lomaa ja huvituksia. Sutturat pilaa koko suomen perheet, kaikki. On kuin itikoita ja lehmiä jotka menee pättömästi ihmisestä ihmiseen. Hyi.
Sama juttu, meil lapset hylkäsi äitin, kun vaihtoi heidän sikoihin , ei sellainen ole äitee, joka lapset vaihtaa elukoihin Lapset sanookin että ei halua olla sen akan kanssa missän tekemisissä, nyt lastenlapsekin karttaa ja ystävät kaikki! Itkekööt kuin pal haluu takaisn ei enää ole tulemista. Likainen akka ,joka etsi vähän lomaa ja huvituksia. miekkoset pilaa koko suomen perheet, kaikki. On kuin itikoita ja lehmiä, sikoja naakkoja ja sonneja jotka menee pättömästi ihmisestä ihmiseen. Hyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Unnon äitejä" ja mieskin vaihtanut klapit joihinkin sutturoihin? ...mitä vittua??
- Anonyymi
Jokaiselle ajateltavaa, miettikää.
- Anonyymi
Naitettuutta ja juotettuutta tulee miettiä kans.
- Anonyymi
minun tekee mieli kanankoipia
- Anonyymi
Erittäin hyvä keskustelu. Kannattaa sillon otta epäkohdat esille kun ne painaa mieltä tai tulee kaltoin kohdelluksi.
- Anonyymi
kannattaa siis tämä on mielettömän tärkeä tämä aihe,.kun siis sinunkin oma ukkosi voi olla yhtäkkisen naakan uhri eli kun ne hyökkää parvena ja yrität puolustaa kauppakassiasi niin samaan aikaan naapurin koira nylkyttämässä jalkaasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kannattaa siis tämä on mielettömän tärkeä tämä aihe,.kun siis sinunkin oma ukkosi voi olla yhtäkkisen naakan uhri eli kun ne hyökkää parvena ja yrität puolustaa kauppakassiasi niin samaan aikaan naapurin koira nylkyttämässä jalkaasi
Voi itku! Surullista. Nää lehmät kyllä jaksaa rikkoo perheitä jatkuvasti. Ite olen tehnyt niin että jos meidän miestä vietäisiin niin kyllä sanoisin suorat sanat ja heittäsin ompolla päähän. Meille eti tulla rikkojmaan perheitä, olen sen verran tiukka tätinen että sutturat ei meille uskalla tulla, ja ukkoni mun ei liiku yksin missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi itku! Surullista. Nää lehmät kyllä jaksaa rikkoo perheitä jatkuvasti. Ite olen tehnyt niin että jos meidän miestä vietäisiin niin kyllä sanoisin suorat sanat ja heittäsin ompolla päähän. Meille eti tulla rikkojmaan perheitä, olen sen verran tiukka tätinen että sutturat ei meille uskalla tulla, ja ukkoni mun ei liiku yksin missään.
Taas ollaan ”asian” ytimessä nautaeläimet ja linnut ja sutturat, minkälainen lintu on suttura”. ? Kyllä jollakin on mielikuvitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899