Moro olen 30v jäbä ja haluisin menettää mun peppu neitsyyden haluisin että joku nuori poika veis sen sielä ei ole ollut ku mun sormet josksus paikka hoituu pistä viestiä jos kiinostaa [email protected]
Haluisin menettää peppu neitsyyden
Anonyymi
9
241
Vastaukset
Moi, kuulostaa hyvältä. Mielelläni veisin neitsyytesi. Itsekin vasta pari kertaa saaneena
- Anonyymi
Saiskohan iha oikee nuori poitsu viiä ni voisit sääki mun. Tv: 16v pojka😜
- Anonyymi
Haluisiks sä joka oot 16v. Oon 19v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisiks sä joka oot 16v. Oon 19v.
Menkääs tissiposket kotianne leikkimään
- Anonyymi
Kerran kun saat maistaa kovaa meisselii, niin jäät koukkuun siihen. Eilen sain meisselii 4 tuntia anaaliin. Tänään on raukee olo.
- Anonyymi
Oliko meisselissä caccaa
- Anonyymi
Oi kuinka himottavaa.
Itselläkin tekis mieli koittaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3802819Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944432669- 1211530
- 451276
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo891099Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26891- 56863
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39845Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121822En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30799