Moro olen 30v jäbä ja haluisin menettää mun peppu neitsyyden haluisin että joku nuori poika veis sen sielä ei ole ollut ku mun sormet josksus paikka hoituu pistä viestiä jos kiinostaa [email protected]
Haluisin menettää peppu neitsyyden
Anonyymi
9
330
Vastaukset
Moi, kuulostaa hyvältä. Mielelläni veisin neitsyytesi. Itsekin vasta pari kertaa saaneena
- Anonyymi
Saiskohan iha oikee nuori poitsu viiä ni voisit sääki mun. Tv: 16v pojka😜
- Anonyymi
Haluisiks sä joka oot 16v. Oon 19v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisiks sä joka oot 16v. Oon 19v.
Menkääs tissiposket kotianne leikkimään
- Anonyymi
Kerran kun saat maistaa kovaa meisselii, niin jäät koukkuun siihen. Eilen sain meisselii 4 tuntia anaaliin. Tänään on raukee olo.
- Anonyymi
Oliko meisselissä caccaa
- Anonyymi
Oi kuinka himottavaa.
Itselläkin tekis mieli koittaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356221JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t183436Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5182753Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321901Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai581843- 261485
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311401En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171249Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71231Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http111073