Käteisen rahan palvelun lopettamista suunnitellaan myös Joensuun toimipisteen osalta.
Jos Joensuun toimipisteessä loppuu käteisen rahan palvelu, niin kyseisen pankin palveluja en tarvitse.
Säästöpankki Optia aloittaa yt-neuvottelut
11
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyl hirveesti kiinnosta mitä palveluja tarviit ja mitä et...!
- Anonyymi
Mene nillittämään konttoriin heti aamulla!!
Täällä ketään kiinnosta tarpeesi. - Anonyymi
Ihan hyvä aloitus! Joillekin on tärkeä asia.
- Anonyymi
Käteistä saa kauppojen kassoilta.
- Anonyymi
Siis 200 euroa.Optia tosin esti minulta rahani käytön sijoituksiin jo vuosia sitten. Sellöaista åpankkia en tarvi.Yleensäkin pankit toimivat kuin rosvojoukko josta rehellisyys puuttuu ja joissa suositaan velkaa ja rosvoamista ikäänkuin se johtaisi johonkin hyvään. Nythän sitten nähdään mihin se johtaa kun jäljelle jää velat ja vastuut joita työnnettiin kansalle kaikin keinoin .Kataisen vivutus jopa EUsta käsin.
- Anonyymi
Itsellä just mietinnässsä mihin pankkiin siirrän raha-asiani, kun Handelsbanken pistää pillit pussiin Joensuussa. Eikä kaikki pankit kuulu esim IsonMyyn automaattien otto/talletus käyttäjien ryhmään. Käteisrahaa ei voi tallentaa.
Samoin näkyy olevan monen muun Joensuun pankin suhteen. Kassapalvelut onlopetettu kokonaan.
Ihmiset pakotetaan kännyköillä hoitamaan raha-asiat.
On vielä iso ryhmä ihmisiä, jotka eivät osaa tai eivät yksinkertaisesti hyväksy epämääräisillä kännykkäapseilla hoitamaan raha-asioitaan.
Verkkopankin käyttöäkin pankit yrittää jo hankaloitaa.
Toisaalta tuossa s-pankki pisti tuttuni tilit sulkuun, kun ei ollut vastannut kyselyihin poliittisista suhteistaan ym. Itse asiassa ei ollut käynyt katsomassa tiliään muutamaan viikkoon ja kyselyaika oli umpeutunut pankin mitään ilmoittamatta millään tavalla asianomaiselle.
Tuossa juuri itse vaihdoin kännykkää ja liikkeessä tarjosin maksua seteleillä.
Eipä onnistunut. Kännykällä vaan. Myyjä totesi, että on paljon ihmisiä, jotka sanoo näissä tilanteissa liikkeille goodbye ja poistuvat ostamatta.
Ei taida olla kaukana aika ,kun kaupoista kassat poistuvat ja maksut on hoidettava itse automaattikassoilla.
Ei hyvältä kehitys näytä. - Anonyymi
Persasukiset mitään pankkeja tarvitse.
- Anonyymi
Pitää etsiä sellainen pankki mikä miellyttää noin vaativia asiakkaita. Jos ei löydy, pitää perustaa oma pankki. Se on täysin mahdollista lakien mukaan.
- Anonyymi
Mitä sillä käteisellä tekee, muuta kuin levittää viruksia. Kortilla pärjää.
- Anonyymi
Hallitus laittaa koronan varjolla kaikki käteis liikenteen jäihin!!
- Anonyymi
Kyllä ihmiset vielä rahaa käyttävät esim myyn otolla on lähes jatkuva jono seteliä ottamassa, niin nuoret kuin vanhatkin. Näin se on vaikka pankkiirit muuta väittää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082