Kaljaveikolle kysymys niin etkö mitään muuta tee kun heräät aamulla krapulaan niin heti kauhea kiire juoda kalja.Toiminnatko niin että hakeen lisää kaljaa. Pitzzan ja kebabin tilausta mutta yleisesti mistä rahat kun vielä kehutaan että askitupakki käryää. Eipä ihme ettei mikään huvita kun alkoholi ottanu yliotteen. Menkää prkl edes kursseille.
Kaljaveikoille kysymys
Anonyymi
5
91
Vastaukset
- Anonyymi
Joo onkos niitä semmosia oluenjuontikursseja ? Onko siellä lakisääteiset tupakkitauot ?
- Anonyymi
Valmistuskursseja ehkäpä vois löytyä heh olutasiantuntija.
sivusta seuraanneenna tätä toiminta arvioin niin että heillä on se noin 3 euroa päivässä ruokaan. He tod näk satsaavat se ohrapirtelöön
Itse sillä saan 2 kg porkkanoita
- Anonyymi
Jos ei oikeen mitään muuta söis niin paistaa silakkaa tai muikkua. Huonoon kuntoon menee jos pelkkää kaljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472