Käyttöauto Tampere

Anonyymi

Kannattaa olla tarkkana!!! Reilu 2kk sitten 90 sarjan volvoni vuosi huollossa niin huolto tytsy kertoi huollon jälkeen että tarvitsee vaihtaa uudet jarrulevyt taakse syksyllä ja alkuvuodesta eteen.... Tarjouskin oli valmiina 550€ taakse. Nyt todettu muualla että ei mitään tarvetta muuta kuin palat lähiaikoina! Ajokm 96tkm. Kai näihin huijauksiin aina joku tarttuu...

8

2092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palveluhan oli kunnossa, eiväthän sentään laittaneet heti uusia jarrulevyjä vaan kertoivat tilanteen. Eikä tuo hinnan kertominen ole pahasta, itse olisin tuossa tilanteessa kysynyt mitä sellainen korjaus maksaa.

      Tulevissa huolloissahan jarrujen tilaa seurataan (nyt osaat itsekin seurata sitä kun on muistutettu) ja korjaus tehdään kun siihen on tarvetta. Viimekädessä katsastuksessa tulee sitten hylky jolloin remontti on pakko tehdä.

      • Anonyymi

        Juu, ihmettelen näitä ulisijoita joille ei palvelu kelpaa kun annetaan ennakkotietoja koska homma on mahdollisesti edessä, eihän tuossa mitään vielä kirjoitettu heti tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ihmettelen näitä ulisijoita joille ei palvelu kelpaa kun annetaan ennakkotietoja koska homma on mahdollisesti edessä, eihän tuossa mitään vielä kirjoitettu heti tekemään.

        Täyttä kusetusta tämä oli!!! Katsoivat että asiakas tarpeeksi vanha/varakas niin kyllähän se noi laitattaa vaikkei tarvetta ole. Voihan kaikki osat vaihtaa "varuix"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä kusetusta tämä oli!!! Katsoivat että asiakas tarpeeksi vanha/varakas niin kyllähän se noi laitattaa vaikkei tarvetta ole. Voihan kaikki osat vaihtaa "varuix"!

        Sehän on helppo tarkastaa itsekin katsomalla.
        Olitko kenties höynäytettävän näköinen ja oloinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ihmettelen näitä ulisijoita joille ei palvelu kelpaa kun annetaan ennakkotietoja koska homma on mahdollisesti edessä, eihän tuossa mitään vielä kirjoitettu heti tekemään.

        Ota sinä tyytyväisenä vastaan turhaa ja kallista "palvelua" .


    • Anonyymi

      Kyllä raskaassa autossa jarrut on noilla kilometreillä loput jos ei ole jo vaihdettu

      • Anonyymi

        8 "raskasta" Volvo henkilöautoa takana eikä yhteenkään ole tarvinnut vaihtaa jarrulevyjä alle 150tkm. Enempää en ole näillä ajanut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        8 "raskasta" Volvo henkilöautoa takana eikä yhteenkään ole tarvinnut vaihtaa jarrulevyjä alle 150tkm. Enempää en ole näillä ajanut...

        Jarrujen kuluminen on kovasti kiinni kuljettajan ajotavoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe