Eli siis pari päivää sitten määrättiin 0,5mg Risperidonia unen saamiseen ja mietin, että onko muilla tästä kokemuksia.
Risperidon kokemuksia
7
424
Vastaukset
- Anonyymi
On lyhytaikaisesti. Minullekin se määrättiin (tiettävästi) unen saamiseen, vaikka minulla ei sen osalta ole ongelmia ollutkaan. Minulla lääke alkoi turvottamaan vatsaa, joten en sitä jatkanut.
https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=6516&d=3098809- Anonyymi
Järkyttävä! Pisti hormoni toiminnan aivan sekaisin! Tästä lääkkeestä on tehty ympäri maailman paljon valituksia sivuvaikutusten vuoksi! Pelkkään unettomuuteen löytyy parempia vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkyttävä! Pisti hormoni toiminnan aivan sekaisin! Tästä lääkkeestä on tehty ympäri maailman paljon valituksia sivuvaikutusten vuoksi! Pelkkään unettomuuteen löytyy parempia vaihtoehtoja.
Minulla on itse asiassa hormonitoimintakin sekaisin. Voiko se mennä sekaisin n. 2-3 vkon Risperidon-käytön takia vai liekö kyse jostain muusta?
T. Edellisen viestin lyhytaikaiskäyttäjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on itse asiassa hormonitoimintakin sekaisin. Voiko se mennä sekaisin n. 2-3 vkon Risperidon-käytön takia vai liekö kyse jostain muusta?
T. Edellisen viestin lyhytaikaiskäyttäjä.Meni sekaisin n, kahdessa viikossa...lopetin käytön ja palautuminen hormoni tasapainoon kesti kuukauden. Käyttäisin ainoastaan,jos taustalla psykoottisuutta tai harhoja..ja niihinkin lääkityksiin nykyään vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni sekaisin n, kahdessa viikossa...lopetin käytön ja palautuminen hormoni tasapainoon kesti kuukauden. Käyttäisin ainoastaan,jos taustalla psykoottisuutta tai harhoja..ja niihinkin lääkityksiin nykyään vaihtoehtoja.
...kuukautiset loppui ja alkoi maidontulo rinnoista :( Enkä todella ollut raskaana.
- Anonyymi
Risperidon on myrkkyä, itse en koskisi enää mistään hinnasta.
- Anonyymi
Järkyttävä valinta unilääkkeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572978
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541759Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571560- 761502
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761190- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251025