Risperidon kokemuksia

Anonyymi

Eli siis pari päivää sitten määrättiin 0,5mg Risperidonia unen saamiseen ja mietin, että onko muilla tästä kokemuksia.

7

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Järkyttävä! Pisti hormoni toiminnan aivan sekaisin! Tästä lääkkeestä on tehty ympäri maailman paljon valituksia sivuvaikutusten vuoksi! Pelkkään unettomuuteen löytyy parempia vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkyttävä! Pisti hormoni toiminnan aivan sekaisin! Tästä lääkkeestä on tehty ympäri maailman paljon valituksia sivuvaikutusten vuoksi! Pelkkään unettomuuteen löytyy parempia vaihtoehtoja.

Minulla on itse asiassa hormonitoimintakin sekaisin. Voiko se mennä sekaisin n. 2-3 vkon Risperidon-käytön takia vai liekö kyse jostain muusta?

T. Edellisen viestin lyhytaikaiskäyttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on itse asiassa hormonitoimintakin sekaisin. Voiko se mennä sekaisin n. 2-3 vkon Risperidon-käytön takia vai liekö kyse jostain muusta?

T. Edellisen viestin lyhytaikaiskäyttäjä.

Meni sekaisin n, kahdessa viikossa...lopetin käytön ja palautuminen hormoni tasapainoon kesti kuukauden. Käyttäisin ainoastaan,jos taustalla psykoottisuutta tai harhoja..ja niihinkin lääkityksiin nykyään vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni sekaisin n, kahdessa viikossa...lopetin käytön ja palautuminen hormoni tasapainoon kesti kuukauden. Käyttäisin ainoastaan,jos taustalla psykoottisuutta tai harhoja..ja niihinkin lääkityksiin nykyään vaihtoehtoja.

...kuukautiset loppui ja alkoi maidontulo rinnoista :( Enkä todella ollut raskaana.

• Anonyymi

Risperidon on myrkkyä, itse en koskisi enää mistään hinnasta.

• Anonyymi

Järkyttävä valinta unilääkkeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      59
      14601
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      4223
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      51
      2413
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      154
      2259
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      340
      1815
    6. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      109
      1680
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      29
      1514
    8. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      204
      1473
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1216
    10. 102
      1204
    Aihe