Esko hoitaa taas molempia tyttöjä

Anonyymi

Vain omasta mielestään supermamma Martina taas lykännyt myös Isben Eskolle hoitoon, kun piti päästä Hujasen kanssa Leville.

137

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan tööörkeeen upeee aloitus. Olen jo aivan kyllästynyt Sofian suolikaasuihin ja suolen toimintaan muutenkin.
      Niinkö Esko rukka hoitaa lapsia, missäs toinen isä rukka lymyää, ihan oikeilla bisneksillä? Aivan kamalaa, kun Martta tekee töitä ja joutuu senvuoksi matkustamaan, otappa mummeli kiireesti viranomaisiin yhteyttä.
      Ääliöaloitukseen ääliövastaus 🙈🙈🙈

      • Anonyymi

        Viranomaisiin ottaa yhteyttä vain Martinan henkensä edestä, niin jossain luki !


      • Anonyymi

        Superia! Komppaan!


      • Anonyymi

        Vai töitä.Kertoi että menee sinne keräämään voimia.Pyöräilee,vaeltaa ja asuu luxus iglossa kavereiden kanssa.Todella kovaa työtä.Se hänen työntekonsa saa varmaan jotkut oikeasti yh äidit näkemään punaista.
        Sellainen superäiti😳En tajua teitö jotka ihailevat tätä naista ja hänen elämäntyyliään.
        Ja nyt puhun vain ja ainoastaan Martinasta koska hön antaa ymmärtää vaikka mitä saadakseen huomiota ja ihailua.
        Lapissa ihan lomalla,lapsistaan🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai töitä.Kertoi että menee sinne keräämään voimia.Pyöräilee,vaeltaa ja asuu luxus iglossa kavereiden kanssa.Todella kovaa työtä.Se hänen työntekonsa saa varmaan jotkut oikeasti yh äidit näkemään punaista.
        Sellainen superäiti😳En tajua teitö jotka ihailevat tätä naista ja hänen elämäntyyliään.
        Ja nyt puhun vain ja ainoastaan Martinasta koska hön antaa ymmärtää vaikka mitä saadakseen huomiota ja ihailua.
        Lapissa ihan lomalla,lapsistaan🤔

        Saanu mara nekin pummattua, valehtelemalla että melkein 150000 seuraajaa instas hah muutamalla satasella ostettu aasialaiselta palvelimelta, ja pokkana valehtelee et reenauttanu satojatuhansia suomalaisia hahaa myötähäpeää..osta kolumbian kynsikeisari maralle joululahjaks helmitaulu


      • Anonyymi

        Kuulepas. Töitä voi tehdä Martina Stadissakin.
        Martina@Hujanen@Lennokki relaa, työtä ei tehdä.
        Asianomaisten instapäivityksissä vaellusta, pyöräilyä, poreallasoleilua, , brekua etcc..


      • Anonyymi

        Sanopas muuta, missäs toinen isukki lymyää? Varmaan tosi tosi kiireitä?
        Ihanaa, kun Martinalla on hyvä luotettava tukiverkko. Soisin kaikilla vanhemmilla, etenkin yksinhuoltajilla olisi luotettavia ja huolehtivia ihmisiä ympärillään.


      • Anonyymi

        Eikös Martina ollut hermoja lepuuttamassa Levillä? Miltähän tuntui kun ei ole enää ” meidän Levin mökkiä” jossa yöpyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanu mara nekin pummattua, valehtelemalla että melkein 150000 seuraajaa instas hah muutamalla satasella ostettu aasialaiselta palvelimelta, ja pokkana valehtelee et reenauttanu satojatuhansia suomalaisia hahaa myötähäpeää..osta kolumbian kynsikeisari maralle joululahjaks helmitaulu

        Aika tasaista nousua on seuraajissa. Posse lähetyksen jälkeen tuli taas lisää ja varmasti iholla ohjelma aikana seuraaja määrä kasvaa. Minä olen seurannut Martinaa kauan ja huomaa mitkä vaikuttaa seuraaja määrän kasvuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulepas. Töitä voi tehdä Martina Stadissakin.
        Martina@Hujanen@Lennokki relaa, työtä ei tehdä.
        Asianomaisten instapäivityksissä vaellusta, pyöräilyä, poreallasoleilua, , brekua etcc..

        Lennokki kyllä tekee paljon töitä. Ei Martina ole hänen ainoa asiakkaansa. Eivätkös häntä käytä kuvaajana ainakin Alexa Dagmar, Sofia Ruutu, Diiddidaa ja muutama muukin? Mara nyt vaan saa Lennokin näyttämään omalta, yksityiseltä palvelijaltaan 😏.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopas muuta, missäs toinen isukki lymyää? Varmaan tosi tosi kiireitä?
        Ihanaa, kun Martinalla on hyvä luotettava tukiverkko. Soisin kaikilla vanhemmilla, etenkin yksinhuoltajilla olisi luotettavia ja huolehtivia ihmisiä ympärillään.

        Tällä toisen lapsen isällä varmaan hieman toisenlainen työ, kun höpistä muutaman tunnin jotain scheisseä Novalla, tähän hieman aivotyötä vaativaan työhön ei varmasti tämä ikuinen lapsenhoitaja kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai töitä.Kertoi että menee sinne keräämään voimia.Pyöräilee,vaeltaa ja asuu luxus iglossa kavereiden kanssa.Todella kovaa työtä.Se hänen työntekonsa saa varmaan jotkut oikeasti yh äidit näkemään punaista.
        Sellainen superäiti😳En tajua teitö jotka ihailevat tätä naista ja hänen elämäntyyliään.
        Ja nyt puhun vain ja ainoastaan Martinasta koska hön antaa ymmärtää vaikka mitä saadakseen huomiota ja ihailua.
        Lapissa ihan lomalla,lapsistaan🤔

        Nyt on Eskon hoitoviikko, joten Viktoria on hänen vastuullaan! Isben isä on estetty tai jostain muusta syystä haluton hoitamaan tytärtään.
        Mitä olen huomannut niin Martinan matkat eivät ole edes viikon mittaisia. Pidennettyjä viikonloppuja etupäässä. Kyllä urheilu-uran sponsorit vaativat myös treeniä säännöllisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä toisen lapsen isällä varmaan hieman toisenlainen työ, kun höpistä muutaman tunnin jotain scheisseä Novalla, tähän hieman aivotyötä vaativaan työhön ei varmasti tämä ikuinen lapsenhoitaja kykene.

        Melkosta soopaa taas. Sen verran aivoja kuitenkin Eskolla että hoitaa lasta. Käytä sinäkin aivojasi joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai töitä.Kertoi että menee sinne keräämään voimia.Pyöräilee,vaeltaa ja asuu luxus iglossa kavereiden kanssa.Todella kovaa työtä.Se hänen työntekonsa saa varmaan jotkut oikeasti yh äidit näkemään punaista.
        Sellainen superäiti😳En tajua teitö jotka ihailevat tätä naista ja hänen elämäntyyliään.
        Ja nyt puhun vain ja ainoastaan Martinasta koska hön antaa ymmärtää vaikka mitä saadakseen huomiota ja ihailua.
        Lapissa ihan lomalla,lapsistaan🤔

        ILMAINEN viikko. Tietysti ilmainen. Hujanen ja B eivät samalla lomalla ole Levillä. Vaikka Martina kuinka miemurtelee (--> Seiskan ilmaus)
        Julkisesti tehty ilmoitus onnellisuudesta ym. vanhaa settiä.
        Kukaan normaali ihminen ei hehkuta koko ajan onnellisuudestaan ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulepas. Töitä voi tehdä Martina Stadissakin.
        Martina@Hujanen@Lennokki relaa, työtä ei tehdä.
        Asianomaisten instapäivityksissä vaellusta, pyöräilyä, poreallasoleilua, , brekua etcc..

        Kalasatama ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ILMAINEN viikko. Tietysti ilmainen. Hujanen ja B eivät samalla lomalla ole Levillä. Vaikka Martina kuinka miemurtelee (--> Seiskan ilmaus)
        Julkisesti tehty ilmoitus onnellisuudesta ym. vanhaa settiä.
        Kukaan normaali ihminen ei hehkuta koko ajan onnellisuudestaan ym.

        Kiemurtelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä toisen lapsen isällä varmaan hieman toisenlainen työ, kun höpistä muutaman tunnin jotain scheisseä Novalla, tähän hieman aivotyötä vaativaan työhön ei varmasti tämä ikuinen lapsenhoitaja kykene.

        Tällä toisella isällä on sellainen työ jota voisi tehdä etänä kotoa käsin.Mutta kun lasu ei vieläkään hyväksy sekakäyttäjää ja tämän sekakäyttäjä tyttöystävää huolehtimaan lapsesta.


    • Anonyymi

      Varmasti Isbe ois Stefanin luona ellei Martina ois kieltänyt

      • Anonyymi

        Sinäkös sen tiedät? Asioista kantsii ottaa selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkös sen tiedät? Asioista kantsii ottaa selvää.

        Niinpä. Kyllähän sai eilen viedä tyttärensä treeneihin mutta ei taida tänään ehtiä kun pitää olla sohvan kanssa espoon hulluilla päivillä.


      • Anonyymi

        On aikaa kun, toinen isukki on ollut lapsensa kanssa. Vai mitä mieltä olette ?


      • Anonyymi

        Olihan se Stefulla, mutta varmaan vienyt Eskolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkös sen tiedät? Asioista kantsii ottaa selvää.

        Soita Eskolle ja kysy, miksi Isbe ei ole isällään, vaan Ekellä? Olisiko Maran vuoro hoitaa ja Mara lykkäsi muksut super-nanny Eskolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aikaa kun, toinen isukki on ollut lapsensa kanssa. Vai mitä mieltä olette ?

        Senkin riidankylväjä! Onhan tyttö ollut Stefulla.


      • Anonyymi

        Joku muu kieltänyt kuin äiti, jos sitä et ymmärrä, kannattaa lopettaa kommentointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kyllähän sai eilen viedä tyttärensä treeneihin mutta ei taida tänään ehtiä kun pitää olla sohvan kanssa espoon hulluilla päivillä.

        Sofia oli ystävättären kanssa. Katso tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku muu kieltänyt kuin äiti, jos sitä et ymmärrä, kannattaa lopettaa kommentointi.

        Kyllähän tämä lapselle kostautuu tulevaisuudessa. Hangon puolella kuitenkin Stefun suku, joka ihan fiksua porukkaa.
        Jos Stefan ja Sofia saa lapsen, ääni kellossa muuttuu🤔🤔


    • Esko on aivan ihana, kun hoitaa molempia tyttöjä ja ei tee eroa, että toi on mun oma ja toi Stefanin. Eskosta kannattaisi monen ottaa oppia. Jos mulla olisi hattu, niin nostaisin hattua Eskolle.

      • Anonyymi

        Esko tekee mitä Marttiinaäiti pyytää....
        Kiltti mies,harva mies alkais exän ja hänen uuden miehen lapsen kaitsijaksi 😮 no,jokainen tyylillään...


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä olen Eskosta, paras isukki molemille lapsille.💐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko tekee mitä Marttiinaäiti pyytää....
        Kiltti mies,harva mies alkais exän ja hänen uuden miehen lapsen kaitsijaksi 😮 no,jokainen tyylillään...

        Kyllä Eskolla on hyvä sydän, ja tytöt ovat kuitenkin siskoja niin hieno asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko tekee mitä Marttiinaäiti pyytää....
        Kiltti mies,harva mies alkais exän ja hänen uuden miehen lapsen kaitsijaksi 😮 no,jokainen tyylillään...

        Esko samalla nostaa omaa imagoaan, ei oikein kestä menneisyys päivän valoa, mutta hyvä kun on tyytyväinen familiaansa , se kait tässä on tärkeintä.

        Jokainen tekee näissä lastenhoito asioissa varmaan parhaansa, niin myös Therman.


      • Anonyymi

        Niinhän Stefan hoiti Vikkeä kuin omaansa 9 v. Jopa viime juon paikkeilla kun Martina oli Lontoossa .vikke oli Levillä Isben ja Stefanin kanssa . Siitähän Martina kiitteli kun erosivat instassa oikein . Kiitos että pidit Vikkeä kuin omaasi.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä Railin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko samalla nostaa omaa imagoaan, ei oikein kestä menneisyys päivän valoa, mutta hyvä kun on tyytyväinen familiaansa , se kait tässä on tärkeintä.

        Jokainen tekee näissä lastenhoito asioissa varmaan parhaansa, niin myös Therman.

        Tuossa iässä on ihan toiset arvot elämässä ja Eskolla ne on lapset, eikä ollenkaan huono asia. Mukava äidin lähteä, kun lapset hoidetaan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko tekee mitä Marttiinaäiti pyytää....
        Kiltti mies,harva mies alkais exän ja hänen uuden miehen lapsen kaitsijaksi 😮 no,jokainen tyylillään...

        Osoittaa vahvaa itsetuntoa ja siskokset saavat olla yhdessä. Tämä unohdetaan koko ajan .


      • Anonyymi

        Nosta pipoa tai baskeria 😉.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän Stefan hoiti Vikkeä kuin omaansa 9 v. Jopa viime juon paikkeilla kun Martina oli Lontoossa .vikke oli Levillä Isben ja Stefanin kanssa . Siitähän Martina kiitteli kun erosivat instassa oikein . Kiitos että pidit Vikkeä kuin omaasi.

        Victoria sai myös paljon sellaista maallista materiaa ja matkoja, jollaisia Esko ei olisi pystynyt tyttärelleen kustantamaan. Että kyllä tytöillä hyvä oli myös Stefun kanssa 😊. Sen Martinakin myönsi, että Stefu oli hyvä isä myös Isbelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Eskolla on hyvä sydän, ja tytöt ovat kuitenkin siskoja niin hieno asia!

        Ne on siskopuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Victoria sai myös paljon sellaista maallista materiaa ja matkoja, jollaisia Esko ei olisi pystynyt tyttärelleen kustantamaan. Että kyllä tytöillä hyvä oli myös Stefun kanssa 😊. Sen Martinakin myönsi, että Stefu oli hyvä isä myös Isbelle.

        Eli Thermanin lompakko oli auki myös koko " Familialle " se on sanomattakin selvää.
        Kaikki olivat hattu kädessä Thermanin portilla, mulle mulle mulle kanssa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa iässä on ihan toiset arvot elämässä ja Eskolla ne on lapset, eikä ollenkaan huono asia. Mukava äidin lähteä, kun lapset hoidetaan hyvin.

        Toinen isä tienaa elantoa kiinteistöbisneksestä ja toinen isä höpöttä muutaman tunnin radiossa, niin ehtii hyvin hoitaa lapsia, yhtään vähättelemättä lastenhoitajan ammattia, mutta on siinä kuitenkin hippasen eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko tekee mitä Marttiinaäiti pyytää....
        Kiltti mies,harva mies alkais exän ja hänen uuden miehen lapsen kaitsijaksi 😮 no,jokainen tyylillään...

        On teillä ollut sitten huonosti valittuja miehiä ja isiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Thermanin lompakko oli auki myös koko " Familialle " se on sanomattakin selvää.
        Kaikki olivat hattu kädessä Thermanin portilla, mulle mulle mulle kanssa....

        Ei sitä pysty tavallinen palkansaaja ymmärtämään, että jonkun lompakolla pystyy oikeasti elättämään hirveän isoa sakkia. Nyt vähän silmät aukesivat, kun on saanut lukea, kuinka avokätisesti Maisa tarjosi JM:n rahoja kaikille tutuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Thermanin lompakko oli auki myös koko " Familialle " se on sanomattakin selvää.
        Kaikki olivat hattu kädessä Thermanin portilla, mulle mulle mulle kanssa....

        Kyllä.
        Eskolin pokkana lomillakin mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.
        Eskolin pokkana lomillakin mukana.

        Eskokin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Thermanin lompakko oli auki myös koko " Familialle " se on sanomattakin selvää.
        Kaikki olivat hattu kädessä Thermanin portilla, mulle mulle mulle kanssa....

        Ei ole helppoa Steppulillakaan kun lompakko pitää olla auki joka suuntaan,paljon 0 n rahaa palanut hänellä,Familiaan,ja moneen muuhun,ei ole rikkaankaan osa kyllä helppo,sääliksi käy.


    • Anonyymi

      Martinan tahdon mukaan nuorin lapsi ei isällä.
      Mieluummin kolhosas Kalasatamassa.

    • Anonyymi

      Esko ylpeä ex- vaimostaan, on niin sanonutkin.Tekee kovasti töitä ja rakastaa lapsiaan sydämensä kyllyydellä.

      • Anonyymi

        Miten sitten pitää ymmärtää tämä Eskon elämää käsittelevä kirja, jonka joku c- luokan toimittaja rahastus mielessä kirjoitti. Oliko siinä paljon ylistystä ex vaimosta.??

        Ei tainnut sekään paljastuskirja menestyä näillä markkinoilla !!!


      • Anonyymi

        Stefu myös rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu myös rakastaa.

        Rakastaa kyllä Stefan tytärtään, on myös Marttina sanonut et on hyvä isä tyttärelleen. Morkkaukset joutavat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastaa kyllä Stefan tytärtään, on myös Marttina sanonut et on hyvä isä tyttärelleen. Morkkaukset joutavat pois.

        Stefu kyllä hoiti molempia tyttöjä ja on kehunut myös Martinaa äitinä. En lähtisi kyseinalaistamaan ketään, mutta ilmeisesti nyt nuo päihteet on esteenä, ettei Stefu saa olla tyttöjen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu kyllä hoiti molempia tyttöjä ja on kehunut myös Martinaa äitinä. En lähtisi kyseinalaistamaan ketään, mutta ilmeisesti nyt nuo päihteet on esteenä, ettei Stefu saa olla tyttöjen kanssa.

        Siis Stefulla on vain yksi tytär. Stefun ”isänä” olo Vickelle luonnollisesti loppui avoeron myötä. Onhan Vickellä omakin isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten pitää ymmärtää tämä Eskon elämää käsittelevä kirja, jonka joku c- luokan toimittaja rahastus mielessä kirjoitti. Oliko siinä paljon ylistystä ex vaimosta.??

        Ei tainnut sekään paljastuskirja menestyä näillä markkinoilla !!!

        😂🤡🎶 Itse kiristäjä, Radio Novan ”samenttinen ääni” .. Omg, ihan järkky kynsilakat 😂😳💅🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂🤡🎶 Itse kiristäjä, Radio Novan ”samenttinen ääni” .. Omg, ihan järkky kynsilakat 😂😳💅🤡

        Novan " uhkailija nro yksi " on Esko Ensio, eipä siihen ole paljon lisäämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu kyllä hoiti molempia tyttöjä ja on kehunut myös Martinaa äitinä. En lähtisi kyseinalaistamaan ketään, mutta ilmeisesti nyt nuo päihteet on esteenä, ettei Stefu saa olla tyttöjen kanssa.

        Noi kuvat Tapiolasta ei hirveästi parantaneet tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu kyllä hoiti molempia tyttöjä ja on kehunut myös Martinaa äitinä. En lähtisi kyseinalaistamaan ketään, mutta ilmeisesti nyt nuo päihteet on esteenä, ettei Stefu saa olla tyttöjen kanssa.

        Jos Stefan saa Sofian kanssa lapsen, kyllä vihreä valo syttyy Kalasatamasta.
        Takuulla.


    • Anonyymi

      Sisko kuollut huumeisiin ja silti tämä superäiti laittaa tykkäyksiä Suomen ehkä suurimman huumerikollisen instaan!

      • Anonyymi

        Olisiko ne tykkäykset, kun Niko on hakenut apua huumeongelmaan.


      • Anonyymi

        Sanos muuta. Martina tykkäilee Rantista sydämien kanssa...ja vihaa huumeita ja huumerikollisia 👏😄🤣. Aivan uskomaton muikki.


    • Anonyymi

      Ensio on kyllä suurin aisuri maailmanhistorian aikana. Kunnon beta.

      • Anonyymi

        Tämä kommentti Eerikäisestä on niin totta, kovasti yrittää valkopestä menneisyyttään.

        Todella nolo keski-ikäinen entinen strippari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kommentti Eerikäisestä on niin totta, kovasti yrittää valkopestä menneisyyttään.

        Todella nolo keski-ikäinen entinen strippari.

        Olen niin kyllästynyt tuohon valkopesu juttuun. Iän mukana ihmiset muuttuvat ja missään muualla ei muistella menneitä, kun täällä ja muutama ihminen jaksaa muistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin kyllästynyt tuohon valkopesu juttuun. Iän mukana ihmiset muuttuvat ja missään muualla ei muistella menneitä, kun täällä ja muutama ihminen jaksaa muistella.

        Kyllä rikosrekisteri muistaa, meidän lisäksi ! Sitä ei saa pesemällä puhtaaksi, ei !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kommentti Eerikäisestä on niin totta, kovasti yrittää valkopestä menneisyyttään.

        Todella nolo keski-ikäinen entinen strippari.

        Miten aina viitsitte kaivaa negatiivista jokaisen menneisyydestä? Mitenhän on itsellä olleet asiat? Tuskin nuhteettomat, kun noin ilkeitä pitää koko ajan hokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aina viitsitte kaivaa negatiivista jokaisen menneisyydestä? Mitenhän on itsellä olleet asiat? Tuskin nuhteettomat, kun noin ilkeitä pitää koko ajan hokea.

        Tuskinpa tänne kirjoittelee kukaan ex-strippari! Tai no Esko korkeintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin kyllästynyt tuohon valkopesu juttuun. Iän mukana ihmiset muuttuvat ja missään muualla ei muistella menneitä, kun täällä ja muutama ihminen jaksaa muistella.

        Ei kait niitä menneitä kukaan edes muistaisikaan, mutta kun Mara nostaa itse niitä tasaisin väliajoin julkisuuteen. Viimeisimpänä huume-sisko-vainaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten aina viitsitte kaivaa negatiivista jokaisen menneisyydestä? Mitenhän on itsellä olleet asiat? Tuskin nuhteettomat, kun noin ilkeitä pitää koko ajan hokea.

        Juu, ei ole tullut rikosrekisteriä hankittua, se puuttuu meriiteistä !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin kyllästynyt tuohon valkopesu juttuun. Iän mukana ihmiset muuttuvat ja missään muualla ei muistella menneitä, kun täällä ja muutama ihminen jaksaa muistella.

        Täällä toiset ei elä kuin toisten menneisyydestä.


    • Anonyymi

      Kuka on Hujanen kun en tiedä ,oonko jääny jostain paitsi.

      • Anonyymi

        Roope, Martinan ”lakeija”.


    • Anonyymi

      Mikä tarve sillä on kuvata Isbeä .

      • Anonyymi

        Mieti sitä.


    • Anonyymi

      Kyllä Stefan on monesti hoitanut Vikkeä

      • Anonyymi

        Tyhmä kun on, niin tietenkin kuvaa !!!


    • Anonyymi

      Kenen Arman-koira Eskolla on taas hoidossa?

      • Anonyymi

        Pistäppä Esko Ensio lastentarha ja koirahoitola pystyyn, menestys taitaa olla taattu !


      • Anonyymi

        No Martinan äidin koira on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Martinan äidin koira on.

        Ai, onkohan mammakin Levillä🤔.


    • Anonyymi

      Ehtiikö Ensio ollenkaan enää tanssikeikoille? Taitaa olla nykyiset keikat melkoisissa HC-paikoissa??

      • Anonyymi

        HC-paikoissa voisi tulla jotain menestystäkin, Esko voisi myös laittaa oman CV:n instaansa, onko hänellä edes sellaista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HC-paikoissa voisi tulla jotain menestystäkin, Esko voisi myös laittaa oman CV:n instaansa, onko hänellä edes sellaista ?

        Eerikäinen nyt sringit päälle ja esiintymään, tai ei sittenkään, keski-ikäinen mies.....


    • Anonyymi

      Juuri tuli Dubaista ja nyt jo uudella lomalla levillä uskomatonta ! On siinäkin äiti ! Ja muka voimia pitää taas kerätä. Ei kyllä mitään käsitystä normaali arjesta ja äidin roolista tällä ihmisellä. Sääliksi käy lapsia. Nuorimmainen oikea heittopussi milloin kenenkin luona. Lapsella pitää olla turvallinen koti arkirutiineineen ja vanhemmat läsnä joka päivä. Tällä lapsella molemmat vanhemmat itsekkäitä ja vastuuttomia teini-ikäisten tasolla.

      • Anonyymi

        Stefulla vauvakuume?


      • Anonyymi

        Näiden saarnaajien ja arvostelijoiden pitäis vissiin kanssa päästä huilimaan..että olisivat omaan elämäänsä tyytyväisiä, ettei tarvitsisi aina tonkia joka asiasta negatiivista,joka ei edes koske oikeasti asiaomaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näiden saarnaajien ja arvostelijoiden pitäis vissiin kanssa päästä huilimaan..että olisivat omaan elämäänsä tyytyväisiä, ettei tarvitsisi aina tonkia joka asiasta negatiivista,joka ei edes koske oikeasti asiaomaisia.

        Siinä vaan pieni ero, emme ole julkisuudesta elantoa tienaavia turhuuksia, kuten Martina !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefulla vauvakuume?

        Onneksi ei tarvitse " ylläripullaa " odotaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei tarvitse " ylläripullaa " odotaa !

        Parhainta hänen elämässään on juuri se lapsukainen, joten hänellä on todella syytä olla onnellinen, kiitollinen. Kaikki muu onkin sitten eräänlaista julkista teatteria .......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhainta hänen elämässään on juuri se lapsukainen, joten hänellä on todella syytä olla onnellinen, kiitollinen. Kaikki muu onkin sitten eräänlaista julkista teatteria .......

        Kaikki on julkista teatteria, sen olemme huomanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaan pieni ero, emme ole julkisuudesta elantoa tienaavia turhuuksia, kuten Martina !

        Sua vuan kiinostua kuitenkii, Martina kummasti.


      • Anonyymi

        Ei sitä Nalaakaan pitäisi heitellä sinne sun tänne. Olisi jättänyt koiran Hankoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua vuan kiinostua kuitenkii, Martina kummasti.

        Ni ei nyt " vuan " niin kummasti kiinnosta, että se siitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaan pieni ero, emme ole julkisuudesta elantoa tienaavia turhuuksia, kuten Martina !

        Mielenterveyspotilaita olette. Kyllä on mieli musta kun joka päivä täytyy miettiä jotain pahaa puhuttavaa. Vaikkei olis toduuden häivääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei tarvitse " ylläripullaa " odotaa !

        Ei kukaan suhun koskiskaan eli ei tarvii pelätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä Nalaakaan pitäisi heitellä sinne sun tänne. Olisi jättänyt koiran Hankoon.

        Oikeinko heitellä. Et tiedä koirista mitään ja silti pitää paskaa keksiä. Nalasta tulee sosiaalinen ja itsevarma koira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä Nalaakaan pitäisi heitellä sinne sun tänne. Olisi jättänyt koiran Hankoon.

        Juuri näin ! Koira olisi ollut onnellisempi siellä Hangossa, mutta itsekäs ihminen päätti toisin. Sääli !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeinko heitellä. Et tiedä koirista mitään ja silti pitää paskaa keksiä. Nalasta tulee sosiaalinen ja itsevarma koira.

        Haluaisiko koira olla maalla Hangossa vai stadissa kalasatamassa mitäpä veikkaat ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei tarvitse " ylläripullaa " odotaa !

        Esko joutuis sen ylläripullankin hoitamaan 😂😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan suhun koskiskaan eli ei tarvii pelätä.

        Onpa hyvin kommentoitu. Täällä lapsettomat huutelee, ovat kasvatuksen asiantuntijoita. Katkeria, kun jollakin on hyvä luotettava tukiverkko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin ! Koira olisi ollut onnellisempi siellä Hangossa, mutta itsekäs ihminen päätti toisin. Sääli !

        Kukas niitä koiria Hangossa hoitaisi? Eikös isäntä asu Espoossa? Aika harvoin taitaa koiraansa hoidella siellä tai viettää aikaa oman koiransa kanssa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko joutuis sen ylläripullankin hoitamaan 😂😅

        Eskolla varaa vaan kerran vuodessa lomailla vuokraamallaan asuntoautolla ja ottaa silti tyttärensä mukaan. Tästä voin Martiina ottaa mallia !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskolla varaa vaan kerran vuodessa lomailla vuokraamallaan asuntoautolla ja ottaa silti tyttärensä mukaan. Tästä voin Martiina ottaa mallia !

        Asuntoauto saatu ilmaiseksi käyttöön, tämä on tätä " yhteistyökumppani " osiota.

        Ei Eskolla ole rahaa mitään itse maksaa, hyvä kun Kalasataman vuokran saa maksettua, ai niin onhan tämä asumistukijärjestelmä.

        Ulosoton vakioasiakas, Esko Ensio Eerikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan suhun koskiskaan eli ei tarvii pelätä.

        Älä nyt viitsi Esko....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eskolla varaa vaan kerran vuodessa lomailla vuokraamallaan asuntoautolla ja ottaa silti tyttärensä mukaan. Tästä voin Martiina ottaa mallia !

        Hyvä Esko, todella hienoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaan pieni ero, emme ole julkisuudesta elantoa tienaavia turhuuksia, kuten Martina !

        No sekö sinua harmittaa.


    • Anonyymi

      Hyvin monelle on valtava järkytys se, kun mies hoitaa omaa ja eksän lasta.
      Mutta, jos nainen tekee sen saman, niin sitä pidetään ihan päivän selvänä asiana.

      • Anonyymi

        Ei ole järkytys ei, mutta ei ole myöskään ainoa mies maailmassa tai edes näillä " kulmilla " jolta jo varhaisteinien hoito sujuu, eikä siitä sen enempää meteliä tarvitse pitää.

        Täällä sitä pidetään jotenkin ihan taivaallisena lahjana, jos mies osallistuu ylipäätään lapsen ja kodin hoitoon.


      • Anonyymi

        Jep, samaa mieltä sun kanssa.
        Minulla ei ollut edes omaa lasta, kun "isäviikonloppuina" hoidin avokkini lasta, kun hän oli syksyisin viikonloput hirvimetsällä. Eikä siitä sen kummenpia ihmettelyjä ollut, eikä mitaleja tullut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole järkytys ei, mutta ei ole myöskään ainoa mies maailmassa tai edes näillä " kulmilla " jolta jo varhaisteinien hoito sujuu, eikä siitä sen enempää meteliä tarvitse pitää.

        Täällä sitä pidetään jotenkin ihan taivaallisena lahjana, jos mies osallistuu ylipäätään lapsen ja kodin hoitoon.

        Monilla yh äideillä on mies karannut tavoittamattomiin tai on kykenemätön yhteistyöhön tai itse äippä on kykenemätön kostonhalussaan antamaan isälle vastuuta. Toiset näistä naisista arvostaisi yhteistyötä ja toiset ei. Nämä katkeroituneet sitten vinkuvat täällä siitä, että jotkut (Martiina) eivät hoida lapsiaan ja työntävät ne isälleen (Esko). Kateus paistaa läpi, kun omalla kohdalla mennään päin persettä huoltajuuksien kanssa, eikä ehkä ulkopuolista apua ole saatavissa. Toivottavasti tällaisissä kiperissä tilanteissa lastensuojelun tukitoimenpiteenä saadaan hoitajia kotiin, jotta äidit saisivat sitä omaa aikaa, josta täällä niin ilkeään sävyyn pottuillaan. Eli sinne niin parjattuun sossuun avunpyyntö. Sossu auttaa kun ei itse enää jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla yh äideillä on mies karannut tavoittamattomiin tai on kykenemätön yhteistyöhön tai itse äippä on kykenemätön kostonhalussaan antamaan isälle vastuuta. Toiset näistä naisista arvostaisi yhteistyötä ja toiset ei. Nämä katkeroituneet sitten vinkuvat täällä siitä, että jotkut (Martiina) eivät hoida lapsiaan ja työntävät ne isälleen (Esko). Kateus paistaa läpi, kun omalla kohdalla mennään päin persettä huoltajuuksien kanssa, eikä ehkä ulkopuolista apua ole saatavissa. Toivottavasti tällaisissä kiperissä tilanteissa lastensuojelun tukitoimenpiteenä saadaan hoitajia kotiin, jotta äidit saisivat sitä omaa aikaa, josta täällä niin ilkeään sävyyn pottuillaan. Eli sinne niin parjattuun sossuun avunpyyntö. Sossu auttaa kun ei itse enää jaksa.

        Älä viisti Esko....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viisti Esko....

        Tietoviisas taas arvuuttelee, meni metsään arvaus!


    • Anonyymi

      ....... heräsin tuttuun tapaan 06 jo Töiden äärelle. :D

      • Anonyymi

        Mitä töitä? Alusvaatteita valkkaamaan kaverin ottamia Instagram-kuvia varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä töitä? Alusvaatteita valkkaamaan kaverin ottamia Instagram-kuvia varten?

        Luuletko, että Maralla muita töitä olisi, ei riitä aivokapasiteeti muuhun, kuin alusasuja valitsemaan. Ottaisivat nyt nämä " amatööri fotaajat " edes kunnon kuvia !


    • Anonyymi

      Mara näyttää tytöilleen naisen mallia vaatteet pois ja sängylle kiemurtelemaan .siitä se ura urkeaa

    • Anonyymi

      No kyllähän se hoitopaikan aina hommaa. Parempi hoidossa kun heitteillä. Anna toisen lomailla tuskin se sinulta pois on.

      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan ole yrittänytkään ottaa " toiselta " mitään pois....


    • Anonyymi

      Kamalaa heitellä pientä lasta paikasta paikkaan, ei pysyvää kotia missään.
      Nyt Stefu ryhdistäydyt kiireesti ja otat tyttäresi pysyvästi luoksesi! Lapsen äidistä ei hommaan ole, omat matkustelut, viininjuontibileet joka viikonloppu ja vaihtuvat palomiehet/ turkkilaiset jne. osoittavat, että lapset ovat arvojärjestyksessä viimeisellä sijalla. Vanhemmalla tyttärellä on luotettava isä turvana 100%, nuoremman elämäntilanne on aivan kauhea.

      • Anonyymi

        Höpölöpö, onko perjantapullo korkattu jo...


      • Anonyymi

        Asiallinen kirjoitus! Stefanille tyttö. Mutta milläs Martina sitten brassailee? Molemmat tytöt jos asuvat iseillään? Vikke jo asuukin isällään. Ei martinasta äidiksi ole, homppeli-hujanen ja kaikki muut riennot tärkeämpiä kun omat lapset. Koska se täti kerkee kotonaan olemaan? Missä koirakin oli taas hoidossa?


      • Anonyymi

        Juuri näin !!


      • Anonyymi

        Samaa mieltä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallinen kirjoitus! Stefanille tyttö. Mutta milläs Martina sitten brassailee? Molemmat tytöt jos asuvat iseillään? Vikke jo asuukin isällään. Ei martinasta äidiksi ole, homppeli-hujanen ja kaikki muut riennot tärkeämpiä kun omat lapset. Koska se täti kerkee kotonaan olemaan? Missä koirakin oli taas hoidossa?

        Hoidappa oma tonttis, kun et tiedä totuudesta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoidappa oma tonttis, kun et tiedä totuudesta mitään.

        On oma tontti hoidettu ja ilman rikosrekisteriä.........


    • Anonyymi

      Esko voi vain toivoa, ettei ex-vaimo mene pyöräyttämään lisää "rakkauslapsia" satunnaisten miljonäärien kanssa, muuten tulee miehelle liikaa hoidettavia.

      • Anonyymi

        Toivoa sopii, että Therman saisi myös nuoremman lapsen luokseen asumaan, kyllä häneltä lapsen hoito sujuu, on lapsirakas ja suku on hyvänä turvaverkkona, pois Maralta vaan, sitten voi loikoilla ja kiemurrella sängyssä, ei ole todellakaan normi äidin käytöstä, hävettää tyttöjen puolesta.


      • Anonyymi

        Kiirettä täytyy Maran pitää näiden " rakkauslapsien " kanssa, tulee ikä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoa sopii, että Therman saisi myös nuoremman lapsen luokseen asumaan, kyllä häneltä lapsen hoito sujuu, on lapsirakas ja suku on hyvänä turvaverkkona, pois Maralta vaan, sitten voi loikoilla ja kiemurrella sängyssä, ei ole todellakaan normi äidin käytöstä, hävettää tyttöjen puolesta.

        Kiemurrella sängyssä, heh! Ja joka toisessa kuvassa on alusvaatteisillaan, tai rinnat paljaana, tai ilman hametta/housuja.

        Eikä vaan kukaan miljonääri käy täkyyn, paitsi jotain "keikkaa" löytyi Dubaista.

        Nyt on oltu ainakin Ibizalla, Emiraateissa ja Levillä. Normaali äiti-ihminen olisi ottanut lapsensa mukaan lomanviettoon, mutta ei tämä Äitienpäivän kansikuvamalli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiemurrella sängyssä, heh! Ja joka toisessa kuvassa on alusvaatteisillaan, tai rinnat paljaana, tai ilman hametta/housuja.

        Eikä vaan kukaan miljonääri käy täkyyn, paitsi jotain "keikkaa" löytyi Dubaista.

        Nyt on oltu ainakin Ibizalla, Emiraateissa ja Levillä. Normaali äiti-ihminen olisi ottanut lapsensa mukaan lomanviettoon, mutta ei tämä Äitienpäivän kansikuvamalli.

        Osuva kommentti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoa sopii, että Therman saisi myös nuoremman lapsen luokseen asumaan, kyllä häneltä lapsen hoito sujuu, on lapsirakas ja suku on hyvänä turvaverkkona, pois Maralta vaan, sitten voi loikoilla ja kiemurrella sängyssä, ei ole todellakaan normi äidin käytöstä, hävettää tyttöjen puolesta.

        Järkyttävää kun lapsella ei ole omaa kotia vaan heittopussi. Kyllä tulee tulevaisuudessa näkymään traumoina. Eikö edes isovanhemmat voisi puuttua asiaan ? Äiti vaan Levillä ja milloin missäkin kiitollisena nauttii elämästään. Onko kysynyt lapseltaan miltä hänestä tämä heittopussi elämä tuntuu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää kun lapsella ei ole omaa kotia vaan heittopussi. Kyllä tulee tulevaisuudessa näkymään traumoina. Eikö edes isovanhemmat voisi puuttua asiaan ? Äiti vaan Levillä ja milloin missäkin kiitollisena nauttii elämästään. Onko kysynyt lapseltaan miltä hänestä tämä heittopussi elämä tuntuu ?

        Miten Mara voisi edes ajatella, että lapsi jotenkin kärsisi, minähän olen paras äityli ikinä ja äitylit tarvitsevat omaa aikaa näihin kuvaus- ja panosessioihin. Ei riitä hänellä ajatusta tuon pitemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää kun lapsella ei ole omaa kotia vaan heittopussi. Kyllä tulee tulevaisuudessa näkymään traumoina. Eikö edes isovanhemmat voisi puuttua asiaan ? Äiti vaan Levillä ja milloin missäkin kiitollisena nauttii elämästään. Onko kysynyt lapseltaan miltä hänestä tämä heittopussi elämä tuntuu ?

        Isovanhemmat ? yksi on ainakin Anne, joten repikää nyt siitä.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää kun lapsella ei ole omaa kotia vaan heittopussi. Kyllä tulee tulevaisuudessa näkymään traumoina. Eikö edes isovanhemmat voisi puuttua asiaan ? Äiti vaan Levillä ja milloin missäkin kiitollisena nauttii elämästään. Onko kysynyt lapseltaan miltä hänestä tämä heittopussi elämä tuntuu ?

        Tämäkin kommentti täyttä asiaa, jos lapsen parasta ajattelee. Kiitos kaikille, jotka näitä kirjoitatte.


    • Anonyymi

      Miten Vikke ja Isbe saavat naisen mallia kun raavain ukkoin hoteissa kaiken aikaa?

    • Anonyymi

      MA on ottanut kaikessa oppia äiteeeeltä kuin esimerkiksi lapset eri miesten kanssa ja moni muukin asia.

      • Anonyymi

        Sieltähän se alkaa eli mitä äidit ensin, niin tyttäret perässä.


      • Anonyymi

        Ja näitäkö samanlaisia tapauksia on vaan yksi tässä maassa..katselkaahan vähän niiden silmäläppien ulkopuolelle, jos pystytte..


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe