Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sofia on melkoinen luonnonoikku

Anonyymi

Se on tiedossa, että hän on erilainen kuin me tavikset mutta se, että hän ei kuulemma piereskele koskaan, ei edes kotioloissa tuntuu hyvin oudolta.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän aloitukseen ei viitsi edes vastata, jospa lukisit tarkkaan mitä Sofia sanoi !

      • Anonyymi

        Eiväthän nuo reppanat osaa lukea. Näkevät sanan sieltä toisen täältä ja päässään yhdistävät ne miten sattuu. Nykykoulun kasvatteja, lukutaito huono suurella osalla. Lukemisen ymmärtäminen olematonta, huomaa iltalehtien jutuista, kun niihin on kommentoitu ymmärtämättä yhtään asiaa.


    • Anonyymi

      Eräs ravitsemusterapeutti kertoi kerran, että mitä mehevämpi pieru sitä parempi on ruuansulatus. Elikä jos tuo väittämäsi on totta, niin silloin sohvilla on pahoja terveysongelmia. Mutta taisi heittää vitsinä tuon, vaikka ei tajunnut, että sarkasmi on vaikea laji. Jos kuulija ei ymmärrä, niin esittäjän kannattaisi luopua vitsiniekan urastaan.

      • Anonyymi

        Sohvin kannattaisi vaan alkaa rohkeasti pieremään ettei tule terveyshaittoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohvin kannattaisi vaan alkaa rohkeasti pieremään ettei tule terveyshaittoja.

        Toivottavasti ei kuusysin aikana laske kaasua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei kuusysin aikana laske kaasua.

        Jos noin käy niin lentää taas laukkuja pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin käy niin lentää taas laukkuja pihalle.

        Katso aloittaja peiliin, mitä näet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei kuusysin aikana laske kaasua.

        Voi ei teidän kans 😜👏 kiva kun on mukavoo.


    • Anonyymi

      Sofia on pohjoispohjalainen juntti, matkamuisto viikon etelänlomalta. Junttiuden näkee sen pukeutumisesta, aina treenivaatteet päällä, kuten Iisalamessa tavataan pukeutuu. Lisäksi aivan järkyttävän ruma vartalo, isot per* seetkin meni pintamuodista pois jo vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Siis Sofia on aivan jumalaisen kaunis mun mielestä❤🥰! Mä antaisin mitä vaan että saisin samanlaiset kasvot , hiukset ja vartalon. Älkää höpöttäkö leikkauksista, niitäkin voi olla taustalla mutta kyllä hänellä on hyvät geenit ja hän tekee töitä kuntonsa eteen❤. Sofia on heittämättä yksi Suomen kauneimpia naisia, myös luonne on erittäin viehättävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Sofia on aivan jumalaisen kaunis mun mielestä❤🥰! Mä antaisin mitä vaan että saisin samanlaiset kasvot , hiukset ja vartalon. Älkää höpöttäkö leikkauksista, niitäkin voi olla taustalla mutta kyllä hänellä on hyvät geenit ja hän tekee töitä kuntonsa eteen❤. Sofia on heittämättä yksi Suomen kauneimpia naisia, myös luonne on erittäin viehättävä.

        Marokkolainen vomitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Sofia on aivan jumalaisen kaunis mun mielestä❤🥰! Mä antaisin mitä vaan että saisin samanlaiset kasvot , hiukset ja vartalon. Älkää höpöttäkö leikkauksista, niitäkin voi olla taustalla mutta kyllä hänellä on hyvät geenit ja hän tekee töitä kuntonsa eteen❤. Sofia on heittämättä yksi Suomen kauneimpia naisia, myös luonne on erittäin viehättävä.

        Ei ne leikkaukset ole taustalla vaan ihan pääosassa. Kandee katsoa vanhoja kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Sofia on aivan jumalaisen kaunis mun mielestä❤🥰! Mä antaisin mitä vaan että saisin samanlaiset kasvot , hiukset ja vartalon. Älkää höpöttäkö leikkauksista, niitäkin voi olla taustalla mutta kyllä hänellä on hyvät geenit ja hän tekee töitä kuntonsa eteen❤. Sofia on heittämättä yksi Suomen kauneimpia naisia, myös luonne on erittäin viehättävä.

        Herätys!!!


    • Anonyymi

      Aivopieruja vain

    • Anonyymi

      Ilmankos Soffi on niin turvoksissa.

      • Anonyymi

        Rasistit vauhdissa, näillä Suomi nousuun!


    • Anonyymi

      Sohvi taitaa olla sala piereskelijä.

    • Anonyymi

      Kyllä Sohvikin silloin tällöin tupsauttaa.

      • Anonyymi

        Voi Stefua, joutuu kärsimään marokkolaisen takamyrkyistä.


    • Anonyymi

      Antaakohan Sohvi kakkosta?

      • Anonyymi

        Sohvin sulkiarengas taitaa olla rikki


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe