maailmassa on sinkkuja paljon ja te ikävöitte täällä toisen omaa! Hävetkää miehet!
Mä en ymmärrä näitä varattujen naisten kaipaajia
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on varattu nainen joka kaipaa varattua miestä. On kade miehen vaimolle.
- Anonyymi
Niinhän nuo kakkoset aina on 😂
- Anonyymi
Onhan niitä naisia paljon, mutta ei toista samanlaista kuin hän ja häneen minä ihastuin.
- Anonyymi
Unohda koko juttu jos kerran olet vain ihastunut
- Anonyymi
Jes. Just näin. Paras nainen voittakoon😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda koko juttu jos kerran olet vain ihastunut
Unohtaa pitää muutenkin kun ei olla vuosiin edes nähtykään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes. Just näin. Paras nainen voittakoon😁
On jo "voittanut" ja öyhöttävän kakkosen ääni hiljentynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jo "voittanut" ja öyhöttävän kakkosen ääni hiljentynyt
Kuka öyhötti, missä öyhötti, milloin öyhötti? 😅
- Anonyymi
Missäs tällästä oot lukenu?
Kehtaat aika röyhkeästi syytellä..
Ensinnäkin valtaosa taitaapi palstalla olla naisia
- ja kuka sille mitään mahtaa kun tunteet ottaa vallan. Järki voi harata vastaan jos toinen on varattu, sitten riippuukin paljon ihmisestä itsestään onko tunne- vai järki-ihminen. Ihastuminen ja hullaantuminen ei katsele siviilisäätyä. Voipi käydä niinkin että rakastuu suin päin sukkelaan että hupsista keikkaa...
Minun mielestäni toista ei voi omistaa
- lähtökohtaisesti aivan sairas ajatus se
"toisen oma". Orjuus on lailla kiellettyä ja aiheuttaa vain katkeruutta ja vihaa.
Ihminen voi antautua toiselle vapaaehtoisesti, mutta toisen oma ei voi milloinkaan olla. Jokainen kuuluu vain itselleen.- Anonyymi
"Kuka sille mitään mahtaa..."
Öh, ihmisen erottaa eläimestä ominaisuus nimeltään impulssikontrolli. Ja itseasiassa eläimetkin oppii kontrolloimaan impulssejaan jos opetetaan. Jos sinä et mahda tunteillesi mitään, niin suosittelen hyvää terapeuttia. Mikään oikea psykologian kirja ei nimittäin tunne mitään tunne vs. järki -jaottelua. Mutta tuntee kyllä kehittymättömän persoonallisuuden, joka ei hallitse impulssejaan ja silloin elämä on pelkkää hupsista keikkaa vaan.
Ja mitä tulee tuohon omistamiseen ja orjuuteen: Se naimisissa oleva yksilö on tehnyt ihan vapaaehtoisesti juridisen sopimuksen toisen kanssa siitä, että haluaa olla toisen oma. Ei se silloin ole mitään orjuuttamista, vaan ko. henkilön oma tahto sitoutua. - Anonyymi
Muista kysyä myös siltä vaimolta onko ok "huppista keikkaa" alkaa löyhöttää varatun kanssa. Orjuus on kielletty, vastuullisuus ja hyvät tavat ei puhumattakaan moraalista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öh, ihmisen erottaa eläimestä ominaisuus nimeltään impulssikontrolli. Ja itseasiassa eläimetkin oppii kontrolloimaan impulssejaan jos opetetaan. Jos sinä et mahda tunteillesi mitään, niin suosittelen hyvää terapeuttia. Mikään oikea psykologian kirja ei nimittäin tunne mitään tunne vs. järki -jaottelua. Mutta tuntee kyllä kehittymättömän persoonallisuuden, joka ei hallitse impulssejaan ja silloin elämä on pelkkää hupsista keikkaa vaan.
Ja mitä tulee tuohon omistamiseen ja orjuuteen: Se naimisissa oleva yksilö on tehnyt ihan vapaaehtoisesti juridisen sopimuksen toisen kanssa siitä, että haluaa olla toisen oma. Ei se silloin ole mitään orjuuttamista, vaan ko. henkilön oma tahto sitoutua.Tämä 👍
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä tulee tuohon omistamiseen ja orjuuteen: Se naimisissa oleva yksilö on tehnyt ihan vapaaehtoisesti juridisen sopimuksen toisen kanssa siitä, että haluaa olla toisen oma. Ei se silloin ole mitään orjuuttamista, vaan ko. henkilön oma tahto sitoutua.Mielestäni ihminen on eläin. Apinoita kaikki tyynni. Kehittyneitä sellasia toki, mutta eläimiä silti.
Minä rakastan itsessäni sitä että tunnen mitä tunnen - sinun ja muiden minulle merkityksettömien ihmisten mielipiteestä välittämättä. En tietoisesti kontrolloi impulssejani vaan toteutan niitä sellaisenaan.
Enkä välitä mitä muut siitä ajattelee.. minulle se ja sama.
Ja se psykologiaan turvautuminen luonnekysymyksessä on hieman järki-ihmisen puhetta, en nimittäin yritä päteä ja olla itseäni viisaampi - jaoin mielipiteen - toki eriävän sellaisen.
Ja mielipiteeni on että toista ei voi omistaa, edes lain edessä sellaista tunnusteta. Myönnän että käytin provosoivaa ilmaisua että parisuhde olisi orjuuttamista, mitä se joillekin tutuilleni on ollut. Suhteissa jotka ovat epäonnistuneet ja päättyneet eroon.
Lopuksi haluan sinulle sanoa että sinulla on hyväntuntuinen vakaumus ja niin on minullakin. Kummallekin omanlainen... ja hyvä niin.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mielestäni ihminen on eläin. Apinoita kaikki tyynni. Kehittyneitä sellasia toki, mutta eläimiä silti.
Minä rakastan itsessäni sitä että tunnen mitä tunnen - sinun ja muiden minulle merkityksettömien ihmisten mielipiteestä välittämättä. En tietoisesti kontrolloi impulssejani vaan toteutan niitä sellaisenaan.
Ja se psykologiaan turvautuminen luonnekysymyksessä on hieman järki-ihmisen puhetta, en nimittäin yritä päteä ja olla itseäni viisaampi - jaoin mielipiteen - toki eriävän sellaisen.
Ja mielipiteeni on että toista ei voi omistaa, edes lain edessä sellaista tunnusteta. Myönnän että käytin provosoivaa ilmaisua että parisuhde olisi orjuuttamista, mitä se joillekin tutuilleni on ollut. Suhteissa jotka ovat epäonnistuneet ja päättyneet eroon.
Lopuksi haluan sinulle sanoa että sinulla on hyväntuntuinen vakaumus ja niin on minullakin. Kummallekin omanlainen... ja hyvä niin."En tietoisesti kontrolloi impulssejani vaan toteutan niitä sellaisenaan."
Jep. Kaltaisiisi on tullut törmättyä niin vapaa-ajalla kuin työelämässäkin. Oman elämänsä pikku prinsessat, joille ei kukaan sanonut lapsena ei. "Eihän meidän pikku pirpanalle voi sanoa ei, kun se on niiiiin suloinen."
Ja sitten aikuiseksi(?) kasvettuanne purjehditte maailmassa vain omaa napaa tuijottaen. Pääasia on, että MINÄ saan mitä haluan. Koska minä olen sen ansainnut. Muista viis.
Voit romantisoida oman impulssikontrollittomuutesi ja itsekeskeisyytesi miten parhaaksi katsot. Tuollainen romantisoitu "olen vapaa luonnonlapsi, joka elää tunteillaan" on kuitenkin pelkkää itsensä huijaamista ja pelkkä kiertoilmaisu adjektiiveille vastuuton ja itsekäs. - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mielestäni ihminen on eläin. Apinoita kaikki tyynni. Kehittyneitä sellasia toki, mutta eläimiä silti.
Lopuksi haluan sinulle sanoa että sinulla on hyväntuntuinen vakaumus ja niin on minullakin. Kummallekin omanlainen... ja hyvä niin.Ole mun puolesta ameeba ihan rauhassa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En tietoisesti kontrolloi impulssejani vaan toteutan niitä sellaisenaan."
Jep. Kaltaisiisi on tullut törmättyä niin vapaa-ajalla kuin työelämässäkin. Oman elämänsä pikku prinsessat, joille ei kukaan sanonut lapsena ei. "Eihän meidän pikku pirpanalle voi sanoa ei, kun se on niiiiin suloinen."
Ja sitten aikuiseksi(?) kasvettuanne purjehditte maailmassa vain omaa napaa tuijottaen. Pääasia on, että MINÄ saan mitä haluan. Koska minä olen sen ansainnut. Muista viis.
Voit romantisoida oman impulssikontrollittomuutesi ja itsekeskeisyytesi miten parhaaksi katsot. Tuollainen romantisoitu "olen vapaa luonnonlapsi, joka elää tunteillaan" on kuitenkin pelkkää itsensä huijaamista ja pelkkä kiertoilmaisu adjektiiveille vastuuton ja itsekäs.Onko tässä trollidraama vai todellinen dialogi trollin kanssa? Kreivin aika ja popcornit tulille
Anonyymi kirjoitti:
"En tietoisesti kontrolloi impulssejani vaan toteutan niitä sellaisenaan."
Voit romantisoida oman impulssikontrollittomuutesi ja itsekeskeisyytesi miten parhaaksi katsot. Tuollainen romantisoitu "olen vapaa luonnonlapsi, joka elää tunteillaan" on kuitenkin pelkkää itsensä huijaamista ja pelkkä kiertoilmaisu adjektiiveille vastuuton ja itsekäs.Olen kaikkea muuta kuin mainitsemasi prinsessa. Elämäni hopeamitalisti.
Itseasiassa olen taistelija ja selviytyjä.
Tunnollinen ja ahkera työntekijänä - kiitelty jopa.
Mutta minä OLEN vapaa luonnonlapsi.
Itsekeskeinen -toki, itsekäs en ole.
Kovin on suppea näkemyksesi kun et kykene tuota avarakatseisempi olemaan.
Elämäni on tarjonnut minulle täyslaidallisen paskaa, joten jos tästä jotain haluaa irti, se on itse otettava. Ja minähän otan - pikkusieluisista ja kateellisista kanssaihmisistä välittämättä.
Elämä on niin, niin lyhyt.
Haluan elää sen niin kuin minun on hyvä olla.
Normeista välittämättä. En lannistu ikävistä kommenteistasi ja pilkkaamisestasi, enhän tiedä kuka olet.
Sen voin sanoa että minun on hyvä olla juuri tälläisenä ja se joka ei tykkää, olkoon tykkäämättä. Minulle se ja sama.
- Anonyymi
Taitaa olla joku mies taas tämänkin aloituksen takana. Ei kestä sitä että vanhempi varattu nainenkin voi saada nuoren ja komean rakastajan.
- Anonyymi
Tuskin 50 v eukkoo nuoret
Haluu
- Anonyymi
Jos rakastuu niin ei voi vaihtaa kohdetta noin vaan. Koittaisitte ymmärtää, että kaikki ei etsi parisuhdetta ja panoa vaan oikeasti rakastuu ja joskus vahingossa varattuun.
Varatullakin on oikeus erota, jos rakastuu toiseen.- Anonyymi
Kannatetaan. Just näin se on.
- Anonyymi
Ja kakkosillakin pitäisi olla omatunto? Ihastua voi mutta voi myös päättää että mitä tekee.
- Anonyymi
Varattu panee, ei se eroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu panee, ei se eroa
Sulleko tehtiin noin?
- Anonyymi
Toisen jäljiltä ahvenkaan huoli.
- Anonyymi
Tietysti huolii. 35 vuotiaat on yleensä jo toisella kierroksella. 40 vuotiaat jopa kolmannella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti huolii. 35 vuotiaat on yleensä jo toisella kierroksella. 40 vuotiaat jopa kolmannella.
Eihän se tuossa iässä passaa olla enää kranttu, jää muuten kokonaan ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se tuossa iässä passaa olla enää kranttu, jää muuten kokonaan ilman.
Ihmissuhteet on kuin viinit. Ota vanhempaa vuosikertaa ja nautinto on suurempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmissuhteet on kuin viinit. Ota vanhempaa vuosikertaa ja nautinto on suurempi.
Ota mummo ni kaikki halut kuolee nuoremmaltakin. No hyi visto 🤢
- Anonyymi
Mä en ymmärrä että pitää täällä kitistä aiheesta.
- Anonyymi
Älä hoputa taputa....
- Anonyymi
tapu tapu siskooo
- Anonyymi
Hävetkää naiset teette aivan samaa, tämä asia ei katso sukupuolta
- Anonyymi
Eikä rakkaus katso varauksia jos on molemminpuolista.
- Anonyymi
Ei tunteilleen kukaan mahda mitään. Tunteiden mukaan ei kuitenkaan tarvitse toimia. Tämä on turvallinen paikka ulvoa kaipausta.
- Anonyymi
Ymmärrän siinä mielessä että sinkut ei ole sopivia jollakin tapaa miehelle joka ihastuu tai rakastuu varattuun. Varatussa voi olla jotakin niin viehättävää ja itselle sopivaa että tunteilleen ei oikein mitään voi.
- Anonyymi
Sitoutumiskammoinen mies valitsee turvallisen kohteen eli varman kohteen jottei tarvi sitoutua koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764