Maksaa 75 euroa koronalisää toimeentulotukeen on täysin oikea.
Sosiaaliturva tuleekin kohdistaa niille jotka sitä kipeimmin tarvitsevat.
Toivottavasti ystäväni Hakaniemessä tajusivat piikin.
Hallituksen päätös
12
<50
Vastaukset 12
- Anonyymi
Saahan sillä jonkin korin kaljaa ! Ei tarvi taas pökkyrässä vähään aikaa työstä murehtia.
- Anonyymi
Selvisihän se pallopaidan todellinen sosiaalinen status. Nyt on polkupyöräilijällä mieli hyvä kun tule 75 e/kk lisää.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Eniten tästä hyötyy ulkomaalaistaustaiset. Vähiten hyötyy suomalaiset.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä toimeentulotuen nauttijoita on suhteettoman suuri osa erään oppositiopuolueen kannattajissa.
Jäähän aikaa matun hokemiseen.OikeistoSosDem kirjoitti:
Kyllä niitä toimeentulotuen nauttijoita on suhteettoman suuri osa erään oppositiopuolueen kannattajissa.
Jäähän aikaa matun hokemiseen.Elikä pitäskö persut tuolle matu vainoharhalle tehdä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE valuu matuille kylmän harkitusti ei työttömille suomalaisille
- Anonyymi
Vaalirahaa vaalikarjalle. Ei mitään perusteita tälläiselle rahanjaolle. Vasemmistohallitus on uskomaton rahalinko kaikelle toimettomuudulle.
Uskomatonta pelleilyä,vielä lisää rahaa työtä vieroksuville👊🏻Ja millä rahalla nämäkin? Ainiin... velalla,jotka työssäkävijät maksavat veroina.Kysymys. Moniko hyvätuloinen saa täysin perusteetonta toimeentulotukea asuntolainojen korkovähennysoikeuden muodossa?
- Anonyymi
Ay.liike ei maksa edes veroa asuntotuloistaan, revi siitä sitten. Nytkin lakko päällä, jolla ei anneta kouluissa ja päiväkodeissa ruokaa.
- Anonyymi
Missäs palstapölhö taas lakkoja näkee kiljupäissään?
- Anonyymi
Myös Italiaan, Afrikkaan ja Lähi-Itään tarvitaan korona-lisää, onko heidät unohdettu...!?
Korona se on sielläkin...!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470