XAMK Mikkeli miksi

Anonyymi

Miksi kotkalaisetkin haketuvat Mikkeliin opiskeluun kun Kotkastakin sama ala löytyy. Luulisi tulevan kallimmaksi, eikö eväät riitä Kotkaan tai tunnettu täällä?

4

325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuoret itsenäistyvät ja hakeutuvat eri syistä eri paikkakunnille opiskelemaan, siinä ei uskoisi olevan suurempaa ihmettelemistä

• Anonyymi

Mitä hittoa ajattelin kun opiskelin lähihoitajaksi?
      Kaduttaa ammatinvalinta todella paljon ja vihaan jokaista työpäivääni. Oon vuosia tehnyt tätä työtä ja ihan kamalia työpaikkoja takana.

Vammaistyössä myös ollut pelottavia tilanteita, jossa aikuinen mies lapsen aivoilla saa raivarit yms. Vammaistyöstä en pitänyt (ulosteillä sotkevia vammaisia, aggressiivisia, arvaamattomia, kiimaisia jotka vetävät käteen .

Työpäivien jälkeen ei jaksa enää tehdä yhtikäs mitään, muuta kuin katsoa , some ,Netflix, tietokonetta, älypuhelin tai tv. Palauttavat virvoitusjuomat ovat maistuneet jo vuosia.

• Anonyymi

Älkää rakkaat lähisisaret antako periksi, ollaan muutenkin jatkuvasti pienenevä ammattiryhmä. Lähihoitajan työ parhaimmillaan on onnistuneita kuntoutumisia, saunapäiviä, kesäistä makkaranpaistoa, terassia, viikoloppuja, viiniä ilman lapsia, herttaisia mammoja ja pappoja, . Sotaveteraaneja ja lottia sekä muita sodan keskellä taistelleita vanhuksia ei koskaan voi kylliksi kiittää. Minä näen asian niin että nyt on minun vuoroni maksaa itsenäisyydestä.

Pitää vielä hoikkuna.

• Anonyymi

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun Xamkin vetovoima kasvoi viime syksystä – Kotkassa suosituin hakukohde oli sosionomin koulutus

Mikkelissä opiskeltiin mm Venäjältä ja Vietnamista , yksittäisiä tapauksia Kouvolasta, Haminasta ja Kotkastakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe