Miksi kotkalaisetkin haketuvat Mikkeliin opiskeluun kun Kotkastakin sama ala löytyy. Luulisi tulevan kallimmaksi, eikö eväät riitä Kotkaan tai tunnettu täällä?
XAMK Mikkeli miksi
4
325
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoret itsenäistyvät ja hakeutuvat eri syistä eri paikkakunnille opiskelemaan, siinä ei uskoisi olevan suurempaa ihmettelemistä
- Anonyymi
Mitä hittoa ajattelin kun opiskelin lähihoitajaksi?
Kaduttaa ammatinvalinta todella paljon ja vihaan jokaista työpäivääni. Oon vuosia tehnyt tätä työtä ja ihan kamalia työpaikkoja takana.
Vammaistyössä myös ollut pelottavia tilanteita, jossa aikuinen mies lapsen aivoilla saa raivarit yms. Vammaistyöstä en pitänyt (ulosteillä sotkevia vammaisia, aggressiivisia, arvaamattomia, kiimaisia jotka vetävät käteen .
Työpäivien jälkeen ei jaksa enää tehdä yhtikäs mitään, muuta kuin katsoa , some ,Netflix, tietokonetta, älypuhelin tai tv. Palauttavat virvoitusjuomat ovat maistuneet jo vuosia.- Anonyymi
Älkää rakkaat lähisisaret antako periksi, ollaan muutenkin jatkuvasti pienenevä ammattiryhmä. Lähihoitajan työ parhaimmillaan on onnistuneita kuntoutumisia, saunapäiviä, kesäistä makkaranpaistoa, terassia, viikoloppuja, viiniä ilman lapsia, herttaisia mammoja ja pappoja, . Sotaveteraaneja ja lottia sekä muita sodan keskellä taistelleita vanhuksia ei koskaan voi kylliksi kiittää. Minä näen asian niin että nyt on minun vuoroni maksaa itsenäisyydestä.
Pitää vielä hoikkuna.
- Anonyymi
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun Xamkin vetovoima kasvoi viime syksystä – Kotkassa suosituin hakukohde oli sosionomin koulutus
Mikkelissä opiskeltiin mm Venäjältä ja Vietnamista , yksittäisiä tapauksia Kouvolasta, Haminasta ja Kotkastakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082