Muistatteko tämän kakkosen joulutervehdyksen, jota esitettiin aikoinaan televisiossa? :)
https://m.youtube.com/watch?v=lRaB-yRQOLw
Kakkosen joulutervehdys
11
88
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi hyvä, kun tämä tulisi takaisin tänä jouluna tai sitten muina jouluina :)
- Anonyymi
Laitoinkin viime kuussa palautetta YLE TV2:lle, että palauttaisivat tämän takaisin joskus ja he laittoivat palautteen eteenpäin kanavalle joka tekee päätöksen tämän joulutervehdyksen esityksestä :)
- Anonyymi
Laittakaa tekin :)
- Anonyymi
Saa joulukuusi uuden puvun,
hurmaa puu jo koko suvun.
Vielä pari hommaa tässä,
tehdään ilta hämärässä.
Siihen kuuluu tonttuja,
paljon, paljon tonttuja.
Äänet, tuoksut pirtin täyttää,
kello liian vähän näyttää.
Päässä huimaa aikamata,
jännittävä linnunrata.
Siihen kuuluu tonttuja,
paljon, paljon tonttuja.
Joko kuuluu kolke tuolta,
vaihtaako mun sydän puolta.
Missä viipyy juhlahumu,
kohta pääni täyttää sumu.
Siihen kuuluu tonttuja,
paljon, paljon tonttuja.
Pian ajanjuoksu katkee,
jännitys tää iloon ratkee.
Rauhallista hyvää aikaa,
joulun ihmeellistä taikaa.
Siihen kuuluu tonttuja,
paljon, paljon tonttuja,
melko paljon tonttuja,
aika läjä tonttuja.
(säv./sov. Petri Koskimäki, san. Mari Mörö, laulaja Hanna Salo) - Anonyymi
Tämä takaisin YLE TV2!
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Tämä takaisin YLE!
- Anonyymi
Sain tällaisen vastauksen Yleltä, kun kysyin, että voisiko tämän palauttaa televisioon joskus:
"Hei,
Kiitos yhteydenotosta.
Toiveesi ja viestisi on lisätty ohjelmatoiveiden listalle ja suunnittelutiimin tiedoksi.
Iloista joulun odotusta, aluksi vuonna 2021!
Ystävällisin terveisin, Tiina
Ylen Asiakaspalvelu" - Anonyymi
Joo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279