Muistatteko tämän kakkosen joulutervehdyksen, jota esitettiin aikoinaan televisiossa? :)
https://m.youtube.com/watch?v=lRaB-yRQOLw
Kakkosen joulutervehdys
11
118
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi hyvä, kun tämä tulisi takaisin tänä jouluna tai sitten muina jouluina :)
- Anonyymi
Laitoinkin viime kuussa palautetta YLE TV2:lle, että palauttaisivat tämän takaisin joskus ja he laittoivat palautteen eteenpäin kanavalle joka tekee päätöksen tämän joulutervehdyksen esityksestä :)
- Anonyymi
Laittakaa tekin :)
- Anonyymi
Saa joulukuusi uuden puvun,
hurmaa puu jo koko suvun.
Vielä pari hommaa tässä,
tehdään ilta hämärässä.
Siihen kuuluu tonttuja,
paljon, paljon tonttuja.
Äänet, tuoksut pirtin täyttää,
kello liian vähän näyttää.
Päässä huimaa aikamata,
jännittävä linnunrata.
Siihen kuuluu tonttuja,
paljon, paljon tonttuja.
Joko kuuluu kolke tuolta,
vaihtaako mun sydän puolta.
Missä viipyy juhlahumu,
kohta pääni täyttää sumu.
Siihen kuuluu tonttuja,
paljon, paljon tonttuja.
Pian ajanjuoksu katkee,
jännitys tää iloon ratkee.
Rauhallista hyvää aikaa,
joulun ihmeellistä taikaa.
Siihen kuuluu tonttuja,
paljon, paljon tonttuja,
melko paljon tonttuja,
aika läjä tonttuja.
(säv./sov. Petri Koskimäki, san. Mari Mörö, laulaja Hanna Salo) - Anonyymi
Tämä takaisin YLE TV2!
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Tämä takaisin YLE!
- Anonyymi
Sain tällaisen vastauksen Yleltä, kun kysyin, että voisiko tämän palauttaa televisioon joskus:
"Hei,
Kiitos yhteydenotosta.
Toiveesi ja viestisi on lisätty ohjelmatoiveiden listalle ja suunnittelutiimin tiedoksi.
Iloista joulun odotusta, aluksi vuonna 2021!
Ystävällisin terveisin, Tiina
Ylen Asiakaspalvelu" - Anonyymi
Joo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604983424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2091773Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221541- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43812Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76735