Altian (viinatehdas) osakkeet

Kun Altia meni pörssiin, oli merkintähinta 7,50 e/osake. Lopullinen hinta jäi muutaman sentin alle. Kirjoitin silloin tälle palstalle, että kannattaa osta, on varmasti hyvä sijoitus. Minä ostin 600 kpl, mutta olisi pitänyt ostaa enemmän. Viestini ei kuitenkaan ketään kiinnostanut eikä kukaan sitä kommentoinut. Nyt Altia on yhdistynyt suuren norjalaisen firman kanssa ja kurssi on noussut reilusti, on nyt 9,65 e. Lisäksi ovat luvanneet reilun osingon. Jos nyt myisin, olisin 1300 euroa voitolla, mutta en myy, koska kurssi nousee vielä.
Firman nimi tulee muuttumaan, mutta pääkonttori tulee olemaan Suomessa.

4

1529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jostain luin siitä että aikovat nyt valloittaa markkinoita ...ja uusi nimi Altialle on Anora...
      mimmimum-..mi

• Anonyymi

Jollet pidä, ja jäät odottelemaan vuosittaisia osinkoja.

• Anonyymi

Aleneekohan viinaksien hinta nyt kun tuottajakonserni on puolta isompa. Alotan uuden viinayhtiön osakkeiden oston ens maanantakina kun rahaa saan vähän ylimääräist. Orionkin ehkä voittoo tuottava.

• Orion on varmasti hyvä sijoituskohde, minäkin ostin tänään niitä osakkeita 50 kappaletta. Kurssi on tänään 34,46 e.
        Liity Osakesäästäjien liittoon jos et vielä ole jäsen (osakeliitto.fi/jasenyys). Jäsenmaksu on kohtuullinen, tänä vuonna 35 euroa. Saat lehden, Viisas Raha, 8 kertaa vuodessa ja lisäksi sähköpostiviestejä, joissa myös on arvokasta tietoa.
        Onnea osakekauppoihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7740
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4454
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3717
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3068
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2622
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2563
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2206
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2150
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2113
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2038
    Aihe