Palstalla on väkeä joiden mielestä COVID ei ole oikea tauti vaan eliitin salaliitto kansaa vastaan; pääosin sama sakki pitää Donald Trumpia jumalan lahjana maailmalle.
Nyt teidän ylipappinne on ilmoittanut saaneensa positiivisen tuloksen COVID testistä.
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1311892190680014849?s=20
Aika on loppunut, nyt on valinnan paikka; vaihtoehtoja on täsmälleen kaksi:
1. Trump on valehtelija, tai vähintään Eliitin kätyri koska sanoo että hänellä on tauti jota ei ole olemassa
2. COVID on olemassaoleva tauti
Nasu ja kaverit, miten on?
Tik tok; tik tok...
Jännän äärellä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen sitä mieltä että Trump on valehtelija - tällä kertaa.
Fake News.
Hän tajusi (tai todellisuudessa hänen taustajoukkonsa tajusivat) ettei miestä voi päästää enää ääneen vaaliväittelyihin jotta loputkin äänestäjät eivät katoa; syynä pääosin se valkoisen rasismin tuominnan väistäminen, asia josta jopa FOX NEWS antoi tunnin turpaan.
Jotta vaalituloksen voi mennä riitauttamaan Korkeimpaan Oikeuteen tulee sen olla lähellä 50/50; tällä hetkellä se olisi luokkaa 30/70 Trumpia vastaan, sellaista ei voi enää kiistää.
Sopivasti tulee tauti joka estää loput väittelyt. - Anonyymi
Mikäli Trump onnistui tartuttamaan myös Pencen, ja molemmat delaavat tautiin on valtion johdossa Nancy Pelosi.
Uhka vai mahdollisuus? - Anonyymi
Kun korona kuulemma on hoax niin miten Trump voi siihen sairastua ja vieläpä itse kertoa asiasta?
Kyllä nyt ollaan tosiaan jännän äärellä. Onneksi salaliittoteorioissa ei tarvitse olla mitään logiikkaa joten mitään ongelmaa tai ristiriitaa ei ole. Mielenkiintoista kuitenkin seurata miten salaliittoteorioihin innostuneet tämän itselleen ja muille selittävät.Muistan viimeiset USA:n presidenttivaalit oikein hyvin.
Tuolloin kotimaan kommunistisossuviherpiiperot Antifa- kavereineen olivat rauhallisen ja odottavaisen tyytyväisiä saastaisen demokraattiehdokkaansa voitosta ja pitivät sitä varmana.
Vaan kuinkas kävikään? Toiveensa olivat poispyyhkäistyjä. Jotkut kommunistihöhlät olivat vielä törsänneet rahansa vedonlyönteihin jotka nyt hävisivät.
Voi sitä itkua, parkua ja persekipuilua jota jatkui kuukausia.
Haluan nähdä saman toistuvan.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Muistan viimeiset USA:n presidenttivaalit oikein hyvin.
Tuolloin kotimaan kommunistisossuviherpiiperot Antifa- kavereineen olivat rauhallisen ja odottavaisen tyytyväisiä saastaisen demokraattiehdokkaansa voitosta ja pitivät sitä varmana.
Vaan kuinkas kävikään? Toiveensa olivat poispyyhkäistyjä. Jotkut kommunistihöhlät olivat vielä törsänneet rahansa vedonlyönteihin jotka nyt hävisivät.
Voi sitä itkua, parkua ja persekipuilua jota jatkui kuukausia.
Haluan nähdä saman toistuvan.Entäs jos Republikaanit viimein saivat tarpeeksi miehestä joka uhkaa perustuslakia myöntymättä demokraattisen vaalin tulokseen, ja vielä jätti valkoisen ylivallan tuomitsematta?
Trump todetaan sairaaksi, liian sairaaksi hoitamaan hommaansa tai osallistumaan vaaleihin.
Pääehdokkaan paikan perii Pence, ja kenties seuraava Presidentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1966947
- 1165966
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465437Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323585- 603249
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252691- 272552
- 432410
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na182187Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132150