Löytyykö miestä joka runkkaisit naisen katsellessa?
Olen 36v sopusuhtainen vaalea nainen Turusta ja fantasiani olisi katsella ulkona kun mies runkkaa. EI siis panoa.
Voin EHKÄ auttaa kädellä mutta se riippuu ihan sen hetkisestä fiiliksestä. Pyllistellä voin kireissä lessingeissä jos haluat. Mutta keskipisteenä olisi sinun runkkaus ja minun katseleminen.
Jos löytyy halukkaita antakaa yhteystietoja niin päästään toteuttamaan pitkäaikainen fantasiani niin kauan kun ulkona viellä tarkenee. Kenenkään kotiin en tule katselemaan turvallisuus syistä
Miestä runkkaamaan naiselle turusta
9
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä löytyy. Missä In Turkua olet?
Anna yht.tietosi niin otan yhteyttä.
Peetu 49v Voi kun olisi samanlainen nainen oulunkorkeudella...
- Anonyymi
Ja Mikkelissä
- Anonyymi
Harmi tosiaan. Jos olen joskus tulossa sinnepäin otan yhteyttä 💋
Aloittaja
PS. Onko Turussa missään ulkopaikkaa missä voisi törmätä runkkaajamiehiin kun ei kukaan nähtävästi halua sovitusti tulla toteuttamaan fantasiaani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi tosiaan. Jos olen joskus tulossa sinnepäin otan yhteyttä 💋
Aloittaja
PS. Onko Turussa missään ulkopaikkaa missä voisi törmätä runkkaajamiehiin kun ei kukaan nähtävästi halua sovitusti tulla toteuttamaan fantasiaaniKerro lisää itsestäsi minkänäköinen oot millainen muutenkin miten yhteyttä jne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Mikkelissä
Onhan Mikkelin suunnalla parikin hutsua jotka katsoo ja esittelee pientä korvausta vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan Mikkelin suunnalla parikin hutsua jotka katsoo ja esittelee pientä korvausta vastaan.
Ai missä muka?
- Anonyymi
Moi. Löytyy 40v mies. Koska haluaisit katsoa?
- Anonyymi
Hei. Haluaisin runkata sinulle. Olisi mahtavaa, jos samalla hyväilisit kiveksiäni. Missä voimme tavata? Terveisin 52/198/100/??
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930