Kukkalähetys

😊👓❤ salaiselta ihailijalta on mahdollista, kun kukkien mukana lähettäjästä ilmoitetaan vain korttiin merkitty teksti . Vinkiksi kaikille kaipaajille. Huomasin sen osanottokukkia lähettäessäni. (Älä kumminkaan vielä ainakaan viikkoon mitään lähettele😅 mulle!)

29

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koita saada ne ikkunat nyt reeraan ennen pakkasia

      • Anonyymi

        Nyt nainen ikkunat kuntoon :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt nainen ikkunat kuntoon :D

        Pysy sinä kaukana niskalenkkisi kanssa mailtani ja talostani. Kuvottava akka olet. BTW se talo ei ole sinun talosi. Tiedoksi, i nuuskija.


      • Anonyymi

        Oletko sinä se palomiestä leikkivä vai takatukka? Miksi tekyyläätte elämääni? Onko passaa kyynäeiämyöten tehtyjen petosten takia. Tämä siis vain toteamuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy sinä kaukana niskalenkkisi kanssa mailtani ja talostani. Kuvottava akka olet. BTW se talo ei ole sinun talosi. Tiedoksi, i nuuskija.

        Anteeks, täs on siis joku tällanen kuvio. Joo, en tiedä sun maista. Kaukana olen. Sinä kai ap olet. Sulla on kivoja juttuja. En ole se joku miksi luulet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks, täs on siis joku tällanen kuvio. Joo, en tiedä sun maista. Kaukana olen. Sinä kai ap olet. Sulla on kivoja juttuja. En ole se joku miksi luulet.

        Ei nuo kommentit ole aloittajalta. Lapset on terveitä kun leikkivät. Voisivat kyllä leikkiä omissa aloituksissaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se palomiestä leikkivä vai takatukka? Miksi tekyyläätte elämääni? Onko passaa kyynäeiämyöten tehtyjen petosten takia. Tämä siis vain toteamuksena.

        No tää selittää kun se yks aloitus häipyi. Mä vaikenen. Sori, en tiennyt että sulla jokin tuollainen murhe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt nainen ikkunat kuntoon :D

        Ikkunoiden kanssa pitää olla varovainen, kun lasit ovat museotavaraa. Toistaiseksi ei ole käynyt muuta kuin oikean käden tilapäinen työkyvyttömyys ja eilen repesivät aivan ihanat ikivanhat ikkunaverhot pesussa. Uuden verhon ompelu saa jäädä ensi viikon sateisiin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ei nuo kommentit ole aloittajalta. Lapset on terveitä kun leikkivät. Voisivat kyllä leikkiä omissa aloituksissaan!

        No hyvä jos on. Minäkin tavallaan syyllinen :) olen hiljaa ja lähden töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks, täs on siis joku tällanen kuvio. Joo, en tiedä sun maista. Kaukana olen. Sinä kai ap olet. Sulla on kivoja juttuja. En ole se joku miksi luulet.

        Ja sinäkään se miksi tiedän. Hastalavista, baby.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä jos on. Minäkin tavallaan syyllinen :) olen hiljaa ja lähden töihin.

        Mitä mitä, Minna päin menet töihin????


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tää selittää kun se yks aloitus häipyi. Mä vaikenen. Sori, en tiennyt että sulla jokin tuollainen murhe.

        Aloittajaa ei tuollaiset kommentit koske. Ovat jonkun mielikuvituksen tuotetta tai aloittajaa luultu toiseksi. Jonkun tuolkaisen pyynnöstä kai se eilinenkin aloitus poistettiin. Siinä kun ei ollut mitään palstasääntöjen vastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää selittää kun se yks aloitus häipyi. Mä vaikenen. Sori, en tiennyt että sulla jokin tuollainen murhe.

        No jopas. Tekstini meni nähtävästi uudelleenmuokkaukseen. Joo, harmia piisaa yhdestä sun toisesta joka roikkuu lahkeessa vaikka ei ole yhteydessä.


    • Anonyymi

      Mitä helvetin järkeä on lähetellä nimettömänä yhtään mitään!! Sairastakin, ja menee ahdistelun puolelle tuollainen nimettömänä toimiminen. Itse heittäisin kaikki nimettömänä tulleet paketit ym. suoraan roskiin, koska enhän tiedä, vaikka lähettäjänä olisi juuri se inho tyyppi, jota en siedä edes silmissäni.
      Jos tuollaisia nimettämänä lähetyksiä alkaisi tulla, ottaisin yhteyden poliisiin nimikkeellä ahdistelu.
      Kertoo tyypistä tosi paljon negatiivista, joka lähettelee esim. viestejä puhelimeen feikkiprofiilin kautta.

      • Anonyymi

        Kuka sinä olet?

        Ihan feikki viesti!


      • Fihan turha heitellä mitään roskiin. Menee hyvä tavara hukkaan. Ei se lähettäjä tiedä yhtään ovatko kukat pöydällä vai biojätteissä.


    • Anonyymi

      Jos olisi pinsetti otteen verran..

    • Anonyymi

      Kammottava ajatus 🥶

    • Anonyymi

      Ei ole sen arvoista.

    • Anonyymi

      Täällä on niin tärrää porukkaa te tiedä mistään mitään. Amerikassa jo ihan Valentines-day kortti kuuluu olla nimetön. Eikä niitä lähetellä kenelle sattuu. Sama se on kukkapuskien kanssa. Kyllä niitä lähetellään, ja vastaanottajan on hoksattava tai ei.

      • Elokuvissa lähetellään paljon kukkia. Itse lähettelen sukulaisille kun on joku tärkeä juttu.


    • Anonyymi

      Itse tykkäisin jos saisin kukkalähetyksen.
      Olen aiemmin tottunut saamaan mieheltä usein kukkia ja mielestäni se on kaunis ele.

      • Minä olen niin vähän mitään keneltäkään saanut, että jopa kaupan tarjouskimppu olisi ylellisyyttä. 😂


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minä olen niin vähän mitään keneltäkään saanut, että jopa kaupan tarjouskimppu olisi ylellisyyttä. 😂

        No varmasti olisi. Itse saan melko usein kukkia ja tykkään kovasti ☺️


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kukat on kivoja, mutta eikös olis kiva tietää keneltä ne on. Myös esimerkiksi leivokset on kivoja.

      • Anonyymi

        Ärrän Casino-arpa myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ärrän Casino-arpa myös.

        Fasun suklaa olis kiva myös. Mulla ei olis vaikea arvata lähettäjää, kun vaihtoehtoja ei ole 😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe