Missä on mahtanut Maisa Torppa hankkia itselleen

Anonyymi

11

58

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enemmän, paljon enemmän minua hämmästyttää se miten joku tuollainen turhakejulkkis voi kiinnostaa ihmisiä, esimerkiksi sinua, niinkin paljon että siitä pitää yhäkseen avautua nettiin? En ymmärrä.

• Anonyymi

No kiinnostaahan se sinuakin vaikka et edes itse ymmärrä juuri avautuneesi siitä nettiin.

• Anonyymi kirjoitti:

No kiinnostaahan se sinuakin vaikka et edes itse ymmärrä juuri avautuneesi siitä nettiin.

Ei kiinnosta. Avauduin avautujista, jotka avautuvat tyhjänpäiväisyyksistä.

• Anonyymi
        Miehänse kirjoitti:

Ei kiinnosta. Avauduin avautujista, jotka avautuvat tyhjänpäiväisyyksistä.

Kiinnostaa jopa niin paljon että nostelet threattia ylös heti kun se näyttäisi tippuvan taustalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa jopa niin paljon että nostelet threattia ylös heti kun se näyttäisi tippuvan taustalle.

Totta. Aiotko tehdä asialle jotain?

• Anonyymi

Olethan kuitenkin seurannut kun koet hänet "turhajulkkikseksi" !

• Anonyymi

Googlaa Somekoulutusta ,niin kursseja löytyy.

• Anonyymi

Voi olla näitä teko-ammattitutkintoja kuten joku Erika Helin oli "muka" insinööri :;D
      Tekonimikkeet ovat tyttöjen trendi aina lehdissä :D

• Anonyymi

Oölkaapas varovaisia ilmaisuissanne . Maisa kärkkyy somesta rahastettavia
      kunnianloukkaajia! Ei mitään kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttäviä ilmaisuja! Näyttää olevan monen turhajulkkiksen yksi tienestin muoto!

• Anonyymi

Mitähän tarkoittaa keskeneräinen rikossyy? Joku someammattilaisen ammattitermi.

• Anonyymi

Maisahan kiristi tekoraskauksilla miehiä aiemmin. Miten tällaisen naisen yhteenkään sanaan voi luottaa? Latvalakin saa syyttää itseään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      826
    2. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      70
      822
    3. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      60
      803
    4. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      264
      645
    5. 46
      622
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      26
      607
    7. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      501
    8. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      482
    9. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      35
      473
    10. Ikä ei tule yksin

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.
      Ikävä
      52
      459
    Aihe