FC Lahti jäi täysin Interin jalkoihin edellisessä pelissä. Lahti myös menetti tärkeän Kari Arkivuon, jonka poissaolo on paha puute. Peli oli 0-0, kun Arkivuo joutui jättämään kentän, jonka jälkeen Inter teki kolme maalia. MIFK:illä on hyviä maalintekijöitä, joten sen kerroin 3.95 Veikalla tuntuu erittäin maistuvalta. Molemmat verkot varmaankin heiluvat, mutta koska affenanmaalaisten kerroin on reilusti yli kaksi kertaa suurempi kuin lahtelaisten kerroin, niin kyllähän tässä kakkosta on vetäistävä.
tiedättekyllä
MIFKiä lapulle?
Anonyymi
1
172
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mielenrauhaa sinulle. Näin vedonlyönnistä nykyään sivustakatsojan roolissa olevana tunnen suurta tuskaa puolestasi, sääliä en sentään. Seurasit varmaan livenä tuloksen kehitystä. Alku oli toiveikas, sitten tasoitus, toivoit, jospa sittenkin Mariehamn tekisi vielä maalin.... ja sitten lopullinen kuolinisku. Olen elänyt nuo tunteet monta kertaa, enää ei tarvitse, minulla on se mielenrauha. Niin ja rahat pankissa, ei veikkauksen tallelokerossa. Suosittelen, tee päätös, LOPETA muiden elintason maksaminen, käytä rahasi itseesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52990
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106923Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust25877Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4791- 71683
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3634Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185594- 57573
- 71568
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25547