Naiset, onko neitsyt mies turn-off?

Anonyymi

Onko parempi opetella seksiä maksulliselta, vai kelpaako naisille kokemattomampi mies? Oletteko joutunut opettamaan? Kokemuksia?
Olen 24v mies vailla kokemusta.

6

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu siitä, että millainen olet muuten persoonana. Jos olet vain Duracell-pupu, joka haluaa panna, niin ei minulle kiitos! En ole joutunut opettamaan, mutta kaksi kertaa on ollut sellainen kundi kiikarissa, että aiempaa kokemusta on ollut vain yhden naisen verran.
      - Varattu 40-vuotias nainen

      • Anonyymi

        Ja please, älä mene maksulliselle! Sulla ei ole mikään kiire saada kokemusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja please, älä mene maksulliselle! Sulla ei ole mikään kiire saada kokemusta!

        Jos yli 20v miehel ei oo kokemusta seksistä tai parisuhteesta niin kyl se vaan näyttää olevan turn off naisille vaikka eivät sitä myönnä ja väittävät toista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yli 20v miehel ei oo kokemusta seksistä tai parisuhteesta niin kyl se vaan näyttää olevan turn off naisille vaikka eivät sitä myönnä ja väittävät toista

        Ja ei alle 25v miehet meinaa ees kelvata maksullisillekkaan nykyään


    • Anonyymi

      Itse olen yli 30v neitsyt enkä tiedä tulenko ikinä herättämään naisissa kiinnostusta nussimiseen asti.

      Maksullisissa naisissa ei huvita käydä koska se tuntuu ideana kiusalliselta.

      Minulla on varmaan niin pahat hermovauriot nuoruuden toilailujen jäljiltä että naisten sähkömagneettiset energiakentät hylkivät minua.

      Jokatapauksessa jos ei ketään naista huvita panna minua niin so what?

      Ei se mua masenna. En voi vain tällaisille tosiasioille mitään. Kaikenlaisia magneettikuvia on otettu eikä niistä ole löytynyt mitään vikaa. Olen kai sitten hylkiö jonka ei ole tarkoitus lisääntyä.

      En jaksa tehdä siitä mitään draamaa. Ihan sama. On mulla silti paremmin asiat kuin esim. jollain somalilla

      Onhan sitä tylsää elämää,videopelejä, autoja, etc ja aina voi runkata

    • Anonyymi

      Ei ole turn off, eikä sulla ole mikään kiire. Joten jos menet maksullisiin, mene, koska tekee mieli, äläkä koska muka pitäisi opetella jotain. Ei niistä opeista ole eri naisen kanssa mitään hyötyä, kun kaikki pitää joka tapauksessa eri asioista, ja panomiehen taitojaan esittelevä mies on lähinnä ärsyttävä tai huvittava. Ei seksi ole mikään suorite, eikä eka kerta mitään, mikä pitäisi saada pois alta. Seksiin päätymisessä on kyse ihan vaan kemioista, rohkeudesta lähestyä ja tuurista, ja sit nautinnossa on tärkeintä, että kommunikaatio pelaa. Eli kun hetki koittaa, kokeile erilaisia tapoja koskettaa ja tarkkaile ja kysy, tuntuuko hyvältä ja pyydä neuvomaan. Sellaisen neuvon kuitenkin antaisin, että yleensä kannattaa aloittaa mahdollisimman hellästi vähän missä päin kehoa tahansa, ja koventaa otteita asteittain, ellei koko juttu ole ihan selkeästi se, että nyt mennään kovaa. Mutta jotkut itseoppineet panomiehet tuntuu kuvittelevan, että on miehekästä kun jyskytetään heti täysillä, ja sit on pillu kipeä, rinnat mustelmilla ja orgasmi saamatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10557
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      70
      7374
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      64
      3719
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1847
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1392
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      355
      1348
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1285
    8. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1239
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1063
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      961
    Aihe