Millaisia kokemuksia teillä on Jakomäen omasta taksipalvelusta, JAKO TAXI liittymästä?
Itselläni on vain hyvää sanottavaa;
- ammattitaitoiset kuljettajat
- tuntevat hyvin osoitteet, eivät tarvitse navia
- puhdas kalusto
- asiakasystävälliset hinnat
- tolpat hyvillä paikoilla
- huolehtivat asiakkaan perille asti
- sivusta seuraanneena hyviä kokouksia Pohjanpojassa ja Bumessa
- laulutaitoinen puheenjohtaja
- antavat alennusta pesulastaan myös muille
Kokemuksia JAKO TAXSISTA
78
732
Vastaukset
- Anonyymi
Todella mukavat kuskit varsinkin Kaide. Kaidella myos hyvä Datsun taksina. Tasaista ammattimiehen kyytiä.
- Anonyymi
Juoppoja ne on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppoja ne on.
ei olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei olla
Lissu on ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei olla
no ehkä vähän, me olla taksikiljun käyttäjiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ehkä vähän, me olla taksikiljun käyttäjiä
Miten niin vähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin vähän?
Ei työaikana voi juoda ku vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lissu on ihana.
Ritu on myös-
- Anonyymi
Osaavampi ja palvelevampi kuin Lähitaksi tai Taksi Helsinki. Yango on melkein yhtä hyvä mutta kyllä tämä on paras. Käytän Jako taxia aina.
- Anonyymi
Kuka enää tarvii taksia Jakomäessä, nyt on oma Alkokin.
- Anonyymi
Sinä ainakin tarvitset hyviä verojen maksajia tuohon omaan harrastukseesi!
- Anonyymi
mä ainakin, bumesta joutuu dallaa ylämäkeen jos menee ostarin pohjanpoikaan kulholle. onneksi on tää paikallinen jako taxi jolla on oma tolppa bumen edessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä ainakin, bumesta joutuu dallaa ylämäkeen jos menee ostarin pohjanpoikaan kulholle. onneksi on tää paikallinen jako taxi jolla on oma tolppa bumen edessä
Mun mielestä jako taksi on paras palveleva taksiyhtiö Helsingissä. Olin Ritun kyydissä ostarilta bumeen. Ritu jäi bumee mun kanssa kaljalle, ja kun mä sammuin niin se heitti mut himaan. Yleensä miekkataksi hakee mut bumesta ja vie mut kisahallille. Mut jako taksi tsennaa osoitteet ja vie mut himaan vaikka housut on usein märkänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä jako taksi on paras palveleva taksiyhtiö Helsingissä. Olin Ritun kyydissä ostarilta bumeen. Ritu jäi bumee mun kanssa kaljalle, ja kun mä sammuin niin se heitti mut himaan. Yleensä miekkataksi hakee mut bumesta ja vie mut kisahallille. Mut jako taksi tsennaa osoitteet ja vie mut himaan vaikka housut on usein märkänä.
Palautteesi on huomioitu. Saat 7 ilmaista JAKO TAXI matkaa. Ole yhteydessä puheenjohtajaamme Rituun tai sihteerimme Kannu Lissuun. He kertovat miten.
- Anonyymi
Ens viikolla viimeinkin pääsen aloittamaan, tässä vielä muutto ja tuparit menossa.
Keskiviikkona viimeistään ajokunnossa. - Anonyymi
Ylivoimaisesti paras. Suosittelen.
- Anonyymi
On kiitollista lukea työmme tuloksista, Kiitos palautteista, haluamme kuulla niitä lisää. JAKO TAXI, se Jokaomäen oma taxi
- Anonyymi
Ehdotin kuljettajalle, haluaisiko tulla kolmen kimppaan tyttö ystäväni kanssa. Vähän vaihtelua jotain roolileikkejä esim.
Kuljettajahan oitis suostui. Ja ehdotti lääkärileikkejä. Tässä eteisessä nyt istun ja odotan milloin lääkäri kutsuu sisään. Terveyden huolto Suomessa noin alas ajettu, että leikeissäkin pitää monta tuntia odottaa vastaanotolle pääsyä.- Anonyymi
Paras kommentti pitkään aikaan!
- Anonyymi
Olet vahvoilla vuoden JAKO TAXI-asiakkaan tittelin saajaksi.
- Anonyymi
On näitä vanhanajan kartellitaksien suhareita jotka eivät ole munkin syöntinsä lomassa huomanneet että taksiala on muuttunut ideoimani vapautuksen johdosta.
Nyt pärjäävät uudet, idearikkaat taksit, kuten JAKO TAXI, joiden toiminta perustuu alueen tuntemiseen, asiakaiden palvelemiseen sekä puhtaaseen kalustoon. - Anonyymi
Aivan loistavaa palvelua! Itse nukuin pari päivää erään jakotaksin takapenkillä humalaani pois, nerokasta yhdistellä airbnb autoon! Kuljettaja itse asui etupenkillä, mutta oli hyvin vieraanvarainen, lainasi jopa omaa hammasharjaansa kun oli vähän oksennuksen makuja suussa!
Plussaa lisämaksusta saatavaan "kiljuspesiaali aamupalasta" ! - Anonyymi
Mä ihmettelin kun kuljettaja otti huikkaa käsidesi pullosta.
Käytän kyllä jatkossa uberia - Anonyymi
paras
- Anonyymi
Jako taxi on myös jakamistalouden edelläkävijä.Kaide jakaa datsunin takapenkillä kannu Liisaa silloin kun itse ei tarvitse. näin kannu Liisa ei makaa toimettomana.
- Anonyymi
Nyt jako taksin kuljettajat Kaide ja kannu Liisa aikovat järjestää mielenosoituksen ja istua jakomäentien 24 kohdalla tukkien koko liikenteen. Vastustavat kuulemma hallituksen päätöstä ravintoloiden sulkemisaikojen aikaistamista.
Miekka taksi kuulemma tulee kulemma viereen kaasuttelee Kaide sanoi ettei haittaa kun sillä on muutenkin silmät jo turvoksissa kun tuli riitaa viimeisestä kilju lasista Liisan kanssa.- Anonyymi
Kyllä, mukana mielenilmoituksessa.
- Anonyymi
Pelkästään hyviä.
- Anonyymi
En oo ikinä käyttänyt.
Mutta kokemukset ovat pelkästään positiivisia. - Anonyymi
Pakko kirjoittaa ja kehua Jakotaxia. Ensinmäisen kerran paljon taksia käyttäneenä asiakkkaana satuin jakotaxin kyytiin. Auto oli uuden karhea datsun korkeintaan 35 vuotta vanha, Kuljettajan nimestä en saanut kovin hyvin selvää taisi olla Kaide ?
Kun kyyti oli päättynyt kuljettaja nousi reippaasti ylös ja kaatoi etupenkin kumoon jotta pääsin etuovesta ulos. Taisi kuljettajakin kaatua ...
Kehuessa hänen reippauttaan huomasin hänellä olevat siniset housut jotka olivat edestä märät(luultavasti juuri pesusta tulleet). Sanoin samalla arvostavani että pukeutuu virkapukuun kunnioittaessa asiakasta siiis minua. Kuljettaja sanoi ostaneensa mannemarketista jakomäestä upean nahkatakin samaan aikaan kuin datsuninsa. Kun oli aika maksaa kyyti kuljettaja sanoi olevansa pahoillaan ja kävi oksentamassa pusikossa. Olin aivan ymmälläni että kerrankin taksinkuljettaja Suomessa myöntää taksin olevan kallis.
Kerrassan upea kokemus .
Tosin seuraavan kerran toivoisin jakotaksia tilatessa hajusteentonta autoa kun oli kuljettaja käyttänyt sen verran paljon hajusteita että haju tarttui minuun - Anonyymi
Muut valittaa ettei oo ajoja, JAKO TAXI on vienyt asiakkaat. Palvelulla pärjää aina. Siksi JAKO TAXI, paikallinen palveleva taksisi. Siellä missä minäkin, JAKO TAXI.
- Anonyymi
Kiitos tästä palutteesta JAKO TAXIN puolesta puheenjohtaja Ritu ja sihteeri Kanuu Lissu.
- Anonyymi
JAKO TAXI laajenee.
Kirstinmäessä Espoossa aloittaa torstaina JAKO TAXIN sisaryritys JAKO KIRSTI, toimintaperiaatteet samat kuin JAKO TAXILLA. Paikallisuus, osaavat kuljettajat, puhdas kalusto sekä saatavuus.
JAKO KIRSTIN vetäjänä toimii luotettava, osaava, entinen talonmies nastahammas Rane. Tuttu kaikille alueen ihmisille.
Seuraavaksi laajenemme Vantaalle Mikkolaan johon lähipäivinä tulee JAKO MIKKO sekä Turkuun jossa aloittaa JAKO RUNOSMÄKI.
Tämän laajenemisen on mahdollistanut ylivertainen palvelumme, osaava johto , alan parhaat kuljettajat, tinkimätön palvelu sekä te asikkaat. Kiitos.- Anonyymi
Nyt on tekemisen meisinki!
- Anonyymi
Jakotaxi on ainoa ja oikea te muut ootte villejä. Täytyypä pistää lakimiestiimi koolle taas pohjanpoikaan. Mietitään vastatoimia kun käytätte jakotaxi liikeideaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakotaxi on ainoa ja oikea te muut ootte villejä. Täytyypä pistää lakimiestiimi koolle taas pohjanpoikaan. Mietitään vastatoimia kun käytätte jakotaxi liikeideaa.
Hei, älä höpöyä. Tämä on Ritun ja lakimiestiimin yhdessä tekemä lanseeraus. Jo alusta asti on ollut ideana laajentaa muihinkin hyviin lähiöihin kuin Jakomäki. Kohta ollaan suurempia toimijoita ku 02. JAKO TAXIN osakkaat hyötyy tästä laajennuksesta kuten kokouksessa lakimiestiimi Kaiden johdolla kerto.Kaikkihan tätä Pohjanpojan kokouksessa kannatti.
Taidat olla kateellinen munkkia popsiva läski kardellitaksin suhari kun tuollaisia kirjoittelet.
- Anonyymi
just testasi oli paras kyyti ikuna kiitos
- Anonyymi
samat kokemukset, kaide on paras kuski
- Anonyymi
Muuten tykkään jakotaxista. Mutta se yksi vanha mersun romu ärsyttää. Kun auto on aina tyhjäkäynnillä tolpalla yötä päivää. Isäntä itse istuu baarissa.
Sanoo että ei voi sammuttaa autoa kun on alkolukko.
Voisi edes korjata pakoputken, niin sais yöllä nukuttua. Kohta kaksi vuotta ajellut ilman pakoputkea.
No tietää ainakin milloin taksi tulee kun kuulee äänen tolpalta asti.- Anonyymi
JAKO TAXI tekee myös äänimainontaa, siksi putki on pois vaikka kuskilla poyki on päällä.
- Anonyymi
Ritu jakotaksista morjens olen pahoillani taksini tyhjäkäynnistä ja putken kovasta äänestä jakomäen taksiasemalla.
Ensinnäkin olen kovasti yrittänyt saada putken poikki mutta kun tuota kiljua riittää taksipesulassa. Hallitus ei vieläkään sulje bumea ja pohjanpoikaa, joten hankala on saada putki poikki. Yritys on toki kova.
Toinen totuus on myös se että taksissa pitää olla alkolukko.
Pikkkupojat jakomäessä suostuvat puhaltamaan siihen vain jos saavat kymmenen euroa. Tulee siis halvemmaksi pitää se vanha romu käynissä siinä tolpalla.
Jos istut siihen taksiin enkä ole paikalla aja itse se kotiisi ja menessä käy sanomassa bumen pokelle missä asut se osaa pyytää oikean hinnna ja minä tiedän missä se taksi on kun saan tän putken poikki.
Jakotaksi palvelee siinä kunossa missä sinäkin. - Anonyymi
tane on huippu kuski ja aina vakmiina kuskaa mua
- Anonyymi
Haluan kiittää koko JAKO TAXIN henkilökuntaa, ootte parhaita.
- Anonyymi
Hienoa kun takseissa on ollut kasvomaskeja asiakkaille tarjolla.
En kyllä ennen tiennyt että kertakäyttö maskeja voi kierrättää.
Kiitos Jakotaxi! - Anonyymi
Tunnethan mun taksini muiden joukosta?
Tilaathan mun taksini sanomatta?
Olisinko sinulle vain joku kuski?
Vai yksi ja ainoa, taksinkuljettaja?
Tuntisitko sä taksinii pimeässä?
Tietäisitkö mun reittini kysymättä?
Olisinko sinulle läpi aikojen
Se yksi ja ainoa, taksinkuljettaja?
Juuri se oikea kuski Jakomäen
Se yksi ja ainoa taksinkuljettaja.
Juuri se oikea kuski jakomäen
Se yksi ja ainoa ainutkertainen
Tilaisitko taksini Pohjanpoikaan?
Kuulisitko sä musiikin soivan datsunissani?
Olisinko sinulle läpi aikojen
Se yksi ja ainoa, taksinkuljettaja?
Juuri se oikea kuski Jakomäen
Se yksi ja ainoa taksinkuljettaja.
Kiitos JAKO TAXI. Te olette se ainoa oikea Jakomäen taxi.- Anonyymi
Mahtava palaute, laulamme tätä juuri pikkujouluissamme täällä taksipesulassa. Oleet ehdottomasti tervetullut mukaan. Rami voi hakee sut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtava palaute, laulamme tätä juuri pikkujouluissamme täällä taksipesulassa. Oleet ehdottomasti tervetullut mukaan. Rami voi hakee sut.
tulossa, laittakaa rami hakemaan täältä bumesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulossa, laittakaa rami hakemaan täältä bumesta
Täällä ollaan JAKO TAXIN pikkujouluissa edelleen. Puheenjohtaja Ritu sanoi että jatketaan pikkujouluja ainakin keskiviikkoon. Kaikki paikalle tänne taksipesulaan. Juotavaa riittää ja meno kovenee. Rami tarjoilee sillivoileipiä kohta.
- Anonyymi
JAKO KIRSTI, toiminut viime torstaista lähtien Espoon Kirstinmäessä, Tämä JAKO TAXIN tytäryhtiö on toimintatavoiltaan samanlainen kuin emoyhtiö.
Pelkkää hyvää sanottavaa tästä. Rane on loistava vetäjä. Kiitos kaikille JAKO KIRSTIN kuskeille.- Anonyymi
hyvä on kokeiltu on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä on kokeiltu on
paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paras
Kiitos, arvostamme palautetta. Terveisin Ritu ja Lissu täältä Pohjanpojasta
- Anonyymi
Pelkästään positiivisiä kokemuksia.
- Anonyymi
Kiitos palautteesta.
Zemppiä kaikille Uber frendeille.
T. ViidenTähdenUber - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos palautteesta.
Zemppiä kaikille Uber frendeille.
T. ViidenTähdenUberSulla ei ole kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole kavereita.
Ei ole ei, kirjoittelen tänne suhareista, munkin syömisestä ja annan kaikkia idiootti kommentteja aina kun pääsen salaa äidin koneelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ei, kirjoittelen tänne suhareista, munkin syömisestä ja annan kaikkia idiootti kommentteja aina kun pääsen salaa äidin koneelle.
huomattu
- Anonyymi
Terkkuja hamppufoorumilta;
Mitä yhteistä ja eroa on seksistä maksamisella ja baari-illan jälkeisellä taksimatkalla?
- Kummastakaan kyydistä ei mielellään maksaisi, mutta taksikuskilta et saa matkamuistoa. - Anonyymi
Suomen paras taksi, JAKO TAXI! Palveleva, osaava, paikallinen, turvallinen!
- Anonyymi
kyllä näin o
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
tulin jus jako taxilla himaan, hyvä kyyti
- Anonyymi
Paras taksipalvelu. Oli kiireistä asiaa Lahteen niin johan Kaiden Datsunin Turbo vinkui punaisena kun taitettiin matkaa Eurooppatie E75:sta pitkin ja mittarissa oli vähintään 220 Jakomäen rampista aina Mukkulan liittymään saakka. Alle puolessa tunnissa ovelta ovelle. Matkan aikana Kannu-Lissu tarjoili shampanjaa, mansikoita ja kermavaahtoa sekä antoi ihanan rentouttavaa hierontaa. Ei voi valittaa, täydet viisi tähteä!
- Anonyymi
Jakotaxilla on oma salainen liittymä Lahden moottoritielle. Parasta palvelua.
- Anonyymi
Kiitos palautteista. Olemme toimineet oikein ja vastanneet Jakomäen asiakkaiden tarpeeseen.
Tästä on hyvä jatkaa ja laajentaa suomen parasta taksipalvelua. Toimimme jo Espoon Kirstinmäessä JAKO KIRSTIN nimellä ja marraskuun alusta Turun Runosmäessä nimellå JAKO RUNOS.
Palautteenne on osoittanut että palvelumuotomme on oikea. Kiitos vielä kerran.- Anonyymi
ahaa vai niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ahaa vai niin
Kyllä. Meillä on juuri yhdistyksen perustamiskokous menossa täällä Kirstinmäessä. Hyvin on suhareita paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Meillä on juuri yhdistyksen perustamiskokous menossa täällä Kirstinmäessä. Hyvin on suhareita paikalla.
Kerro ihmeessä lisää.
- Anonyymi
Upeaa palvelua.
- Anonyymi
Mahtavaa palvelua, kuski tiesi kaikki mestat, jotka kiinnostavat miesporukkaa ja vastaavat sen tarpeisiin.
https://fi-fi.facebook.com/Jako-Taxi-1040312229352425/?ref=page_internal - Anonyymi
onko tää vielä pystyssä vai mennyt konkkaan jo
- Anonyymi
Juuri tulin Bumesta kotiin JAKO TAXILLA. Iso kiitos kuskille joka oli pukeutunut maskiin näinä korona aikoina. Hieman ihmettelin että onko pään yli vedetyt sukkahousut oiva maski mutta kuskini vakuutti että on. Uskoin häntä ja annoi tipiksi hyvästä palvelusta vajaan Sandels tölkin.
- Anonyymi
on riittävät ja kätevä ratkaisu
- Anonyymi
Kaide käyttää sukkiksia. Suojaa hyvin. Hakee niitä aina pesutuvan naruilta kun tarvetta tulee.
- Anonyymi
Tutkimme lakimiestiimini kanssa mikä olisi toimivin maski. Testasimme useita eri vaihtoehtoja ja kokeidemme tuloksenna sukkahousut osoittavat käytössä parhaimmiksi. Niissä on helppo hengittää eikä silmälasit huurru ajossa. Suosittelemme myös muille suhareille sukkahousujen käyttöä maskina.
Zemppiä kaikille suhari frendeille.
- Anonyymi
Jako Taxi laajentaa toimintaansa Kontulaan. Hyvä uutinen.
- Anonyymi
JAKO TAXIN musta perjantai tarjous, kaikki kyydit toimialueillamme (Jakomäki, Kontula, Kirstinmäki ja Runosmäki) normaalihintaisista kyydeistämme -80%. Joka toinen kyyti ilmainen.
- Anonyymi
Päsekö itakeskus kela ilmanen kuuti jos on musta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136