Pehtorinkadun pummilauma

Anonyymi

Miksi kaikki linnavenkulat, juopot ja narkkarit on laitettu samoihin taloihin. Älämölöä kuuluu päivisinkin, kun mamut huutaa ja narkit pyörii pitkin pihoja. Pihoilla olevista autoistakaan ei varmaan yksikään ole ajokunnossa. Ne pitäisi viedä kaatopaikalle. Eihän tuonne voi koskaan muuttaa yksikään normaali ihminen. Näkymä on kuin kauhuelokuvasta, jossa zombit hortoilevat.

9

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla narkkari, kun olet noin harhainen. Alue on rauhallinen ja mukava. Mitään häiriöitä ei ole.

• Anonyymi

Ai ei ole? Aivan jäätävä getto se on. Ja tien toisella puolella koulu. Jo on matut tungettu hyvään paikkaan, pääsevät suoraan alakoululaisten tyttöjen iholle kotipihaltaan.

• Anonyymi

Järjestyslaki kieltää monia asioita ja on voimassa kaikkialla. Soitto heti poliisille, jos esim. joku juo pihalla kaljaa. Se on laitonta.

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030612#L1

Lisäksi kannattaa tehdä valitus heti jokaisesta talon häiriköstä. Häätö häiriköille, niin kaikkien on mukava asua.

Asunnoissa on kielletty mm.

Soittaminen, laulaminen, radion tai kodinkoneen käyttäminen ja muu häiritsevällä tavalla ääntä aiheuttava toiminta. esim. voimakasääninen kylpyveden tarpeeton laskeminen on kielletty klo 22.00 - 08.00.

Huoneistoissa ei saa muunakaan aikana harjoittaa sellaista toimintaa, joka siitä aiheutuvan melun, tärinän, hajun tai muun sellaisen johdosta jatkuvasti ja kohtuuttomasti häiritsee naapureita.

• Anonyymi

Laita viestiä kaupungin palautepalveluun jos on ongelmia.

• Anonyymi

Olet melko pölö. Kaupungin duunarit makailevat koloissaan munkki suussa. Ei niitä kiinnosta kuin mitä saa kähmittyä itselleen.

• Anonyymi

Eikö se toripuukottaja ollut sieltä . Teillä ei ole itse suojelu vaistoaa.

• Anonyymi

Eiköhän se ollut kuitenkin Pansiosta?

• Anonyymi

Helvetin getto koko Hora on!!

• Anonyymi

Ehkä keskittäminen kannattaa. Ongelmat, haitat samalla alueella. Eikä joka puolella. Vertaistuki ja ystäväpiiri lähellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8788
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      52
      4532
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      74
      4086
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      54
      3459
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3306
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      57
      3116
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2796
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2595
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2551
    Aihe