Mikä on erikoisin paikka missä olet saanut suuseksiä?itse olen saanut laivan takakannella yöllä.
Erikoisin paikka
17
916
Vastaukset
- Anonyymi
Bussi :D
- Anonyymi
junassa päivällä
- Anonyymi
Päivällä autossa... ja tais muutama ohiajava autoilija myös nähdäkkin..;)
Luonnon helmassa ☺️
Happy Days ravintolan nurkkapöydässä, nainen pöydän alla ja pöydän ympärillä ympärillä olevat näki koko homman. Kuka muistaa missä oli ja mikä kapakka. Vinkki, siis Helsingissä
- Anonyymi
Nyk. Teatteri
Anonyymi kirjoitti:
Nyk. Teatteri
Kappas vain, niin onkin.
Näin ne ajat muuttuu. Eikä ole tullut saatua suikkaria ravintolassa tai panoa kapakan vessassa sitten puoleen iäisyyteen, joskin ei sillä että sitä kaipaisi. Varsinaisesti ei edes tule käytyä ulkona. Kai se tuollaisen sattumuksen edesauttavana tekijänä toimii, että on muuallakin kuin kotona.
Näin jos tarkemmin miettii, on noissa paikoissa ja jutuissa oma kiihottavuutensa. Joskus muinoin firman bileissä tuli käytyä toisen osaston naisen kanssa nuoleskelemassa ja imututtamassa vessassa kesken illan ja tuupattua melaa mekkoon ja palattiin ihan pokkana bilettään. Paremmin nuo jää mieleen, kuin perus peiton alla nyhjääminen.
- Anonyymi
Teneriffalla hotellihuoneen parvekkeella keskellä päivää. Vaimo imi alastomana tissit rytmikkäästi heiluen kaluani oikein kunnolla. Naapurihuoneistosta vähän vahempi pariskunta ilmeisesti kuuli aiheutuneet äänet. Kurkottivat parvekkeiden kapean lasisen väliseinän sivuitse katselemaan, ensin ukko, sitten myös eukko. Vaimo ei huomannut mitään vaan antoi täyden esityksen imutaidoistaan. Eihän siinä katselijoiden edessä kestänyt pitkään, kun lasti lähti ahneeseen suuhun. Vasta imuesityksen jälkeen vinkkasin vaimolle, että katsoo sivulleen.
- Anonyymi
Loimaan pesäpallostadionin katsomon puupenkillä eräänä pimeänä elokuun yönä vuonna 1992. Loimaan tyttö imi kiltisti ja ahneesti. Lämmöllä muistelen.
- Anonyymi
Ruis Rock konsertissa siinä yleisömeren keskellä sain imetettyä himokkaalla typsyllä. Oltiin kyllä aika humalassa, mutta tytsy ei yhtään häpeillyt. Imi kunnolla loppuun asti.
Tais olla jotain 1990 luvun puolivälin paikkeilla. - Anonyymi
Pomon toimistossa, esimiehen tai paremminkin esinaisen toimesta, nam
- Anonyymi
Ei ehkä niin erikoinen paikkana, mutta tilanne hämmentävä. Olin auttelemassa kaveripariskunnan mökillä jotain puutalkoita ja jäin yöksi, kun päädyimme talkooviinalträilyyn hommien päätteeksi saunoineen.
Aamulla heräsin vierashuoneessa kalu ystävän vaimon suussa. En osaa sanoa kauan rouva oli touhuillut mutta siinä vaiheessa olin jo aika herkillä ja mälli lähti kohta rivakasti krapulassani. Rouva hymyillen poistui ja tokaisi että bokserit pullotti niin kutsuvasti nukkuessani että ajatteli vähän helpottaa oloa... - Anonyymi
Ruumishuoneella.
- Anonyymi
Eikä poka vastustellut...
- Anonyymi
Olin kuskina. kun kyydissäni ollut nainen halusi ottaa kaluni esille... Olimme erään kaupungin keskustan liikenne valoissa kun neito imi ahnaasti kulliani...
- Anonyymi
Naapurini sohvalla illan vieton aikana. Erikoiseksi tilanteen teki se että kun tämä yli 60v nainen otti suuhun niin hänen varattu ystävätär istui vieressä ja katseli. Kyllä hän kehui miten hyvin 40v kalu seisoo
- Anonyymi
Pitkä työmätka P-amerikassa ja kolleegan (42v todella kaunis perheenäiti) kanssa paluulennolla jutut lähti lapasesta...molemmilla kai vähän puute päällä.
Frankfurtin kentällä varhain aamulla odoteltiin loungessa jatkolentoa ja jutu vaan meni huonommiksi. Heitin puolihuolimattomasti ja leikilläni läppää yhteissuihikusta (siellä on siis mahis peseytymiseen) ja tuo namurouva yllärikseni sanoi, että mennään vaan jos oon tosissani. Sain niiiiiiiiiiiiin ahnasta imuttelua osakseni että meinasi taju mennä siinä puutteessani. Homma meni kyllä kunnon nussimiseksi ja painelin lopulta kiimoissani ilman kumia loppuun saakka. Oli vähän pokassa pitelemistä, kun katselin perillä niitä 'perhehaleja' :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100