Mitä siellä Toyotagazoolla tapahtui?

Anonyymi

Maisuli sai porttiniemlon ja huhu liikkui, että oli ollut liian antavaisella päällä siellä hartsan ajaessa samaan aikan rallia. Kuka tietää?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän olisi kiva saada lisätietoa!

• Anonyymi

Voi olla, että joltain lisätietoa heltiää jos Maisa alkaa kärhämöidä 🤔. Olisiko valttikorttina jonkun taskussa? Joku tuosta tietää takuulla.

• Anonyymi

Olisko yritänyt iskeä itse, toyotan pääjohtajaa ja omistajaa. Porttis ei ole tullut tyhjästä. Nyt Maikku voi itse kertoa syyn.

• Anonyymi

Kerrotaan, että tuo olisi salattu Latvalalta, ettei tieto vaikuttaisi ajamiseensa. Eli, jos on salaajia, niin on myös asiasta tietäviä. Sisäpiirin asia, puhutaan Ylilaudallakin.

• Anonyymi

Voipi olla. Eikö nuo rallikuskit ole aika häntäheikkejä tilaisuuden tullen. Maisa tietysti jatkuvasti haku päällä löytyykö parempi, rikkaampi, innokkampi kosija.

• Anonyymi

Kuka tahansa ei rallikuskin tyttöystävälle pysty banneja antamaan eli melko ylhäältä käsky tullut. Ei kuitenkaan tarkoita että toisena osapuolena olis ollu kukaan tärkeä mut selvästi katsottu epäsopivaksi maisan käytös.

• Anonyymi

niin tämä asia olisi todella hyvä tuoda julki nimenomaan nyt kun kirjakin on julkaistu..

• Anonyymi

Niin, ja Maisa uhkailee oikeustoimilla 🤔.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja Maisa uhkailee oikeustoimilla 🤔.

No, Maisalla ei ole enää pahemmin mainetta, jonka voisi menettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, Maisalla ei ole enää pahemmin mainetta, jonka voisi menettää.

Ja nyt on sit ihan hiljaa tuo pullantuoksu äityliini.

• Anonyymi

liittyneekö tähän asiaan Virolaisten halu kaapata GR-autojen kehitystyö TMR-Racingilta????

• Anonyymi

Olen kuullut, että Jari olisi pettänyt Maisaa siellä Toyotan tiloissa. Voisi pitää kyllä paikkansa, kun mieshän itsekin myöntää kirjassaan pettäneensä Maisaa lukuisia kertoja.

• Anonyymi

No, olet kuullut vai ollut kuulevinasi? Säälittävä yritys sinulta valkopestä Torppaa. Kukaan muu ero ole tainnut tollaista kuulla, että kyllä taidat valehdella. Mutta totuus on se, että Torppa kuitenkin petti ensin 🤗 siihen ei nyt valkopesut auta. Ja jos on siellä Toyotalla hääräillyt, niin se on tapahtunut jo ennen kihlausta 😉.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, olet kuullut vai ollut kuulevinasi? Säälittävä yritys sinulta valkopestä Torppaa. Kukaan muu ero ole tainnut tollaista kuulla, että kyllä taidat valehdella. Mutta totuus on se, että Torppa kuitenkin petti ensin 🤗 siihen ei nyt valkopesut auta. Ja jos on siellä Toyotalla hääräillyt, niin se on tapahtunut jo ennen kihlausta 😉.

siis ei ole tainnut kuulla...

• Anonyymi

Pidän tätä hyvin epätodennäköisenä. JM puhui yhden yön jutuista ja tuntuisi oudolta harrastaa sellaista työpaikalla kun noi rallikisat on kuitenkin tosi intensiivisiä koko tiimille ja varsinkin kuljettajalle.
        Uskon että Maisalla on käynyt aika pitkäksi, on löytänyt sitten itselleen jotain tekemistä, tallin johto todennut että ei käy, maisa häiritsee JM:n ajamista, maisan on parempi pysyä kaukana.

• Anonyymi

Japanilaisilla on tiukat moraalisäännöt ja Maisa taisi rikkoa niitä räikeästi.

• Anonyymi

Tais joku rivimekaanikko saada vähän Nahka-Torppoo... HUZU on aina HUZU.. Jee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tais joku rivimekaanikko saada vähän Nahka-Torppoo... HUZU on aina HUZU.. Jee!

Ei savua ilman tulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1918
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1350
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1020
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe